Skocz do zawartości

cieyo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    co by tu naprawić....

cieyo's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Mierzylem jak trzeba czyli wszystkie swiece wykrecone, przepustnica otwarta na max i kazdy cylinder tak po kolei. Napisalem ze sprawdzilem tak samo w innym aucie i pokazal dobrze wiec jest sprawny. Uszczelka pod glowica tez wykluczona z usterki.
  2. Witam. Otòz borykam sie z problemem w mojej A F x16xel. Samochod podczas jazdy wyczuwalnie tracil moc i ja odzyskiwal. Po podlaczeniu kompa wyswietlilo problem z egr. Egr zostal zdemontowany, oczyszczony i w sumie zamieniony na inny i kod zniknal. Ale auto dalej nie ma sily. Z trudem wkreca sie na obroty. Max wykreci 3 tys obr. Sily nie ma wcale. Trdno nim ruszyc. Sprawdzone ipodmienione jest doslownie wszystko. Cewka, przewody, czujniki, rozrzad sprawdzany pare razy. No i zmierzylem mu cisnienie sprezania i jest PO 20 na kazdym cylindrze!!! Aby wykluczyc usterke czujnika zmierzylem na innym aucie i pokazalo dobrze. Czy tu jest przyczyna czyli problem? Ale z kad? Auto mam juz dlugo iglowicy nie planowalem. Z kad ta mega kompresja z diesla? Ktos wie jak to ugryzc i co z tym zrobic? Bo ja nie...
  3. > Ja bym tez skasowal bledy i na poczatek posprawdzal masy, auto nie najnowsze i maja prawo > zasniedziec w punktach mocowania. poprawilo sie troche z tym ze auto nie ma za bardzo sily zeby ruszyc. mozna sie rozpedzic ale tylko jak sie minimalne gazu dodaje. jak wcisne mocniej to go dlawi i nie przyspiesza, predkosc pozostaje taka sama a obroty silnika nie spadaja. popuszcze gazu i zacznie przyspieszac. no i jak napisalem tak sie dzieje na obu paliwach z tym ze na lpg jest mu lepiej i na jalowych obrotach bez obciazenia dokreca sie W MIARE SWOBODNIE do 4000 obr a dalej juz popierduje i nie daje rady. oczywiscie masy jutro posprawdzam ale mi to wyglada na zablokowany egr i dlawienie go spalinami.
  4. > Odczytaj błędy. 0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego 0325 Nieprawidłowy sygnał z czajnika spalania stukowego 1 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa 1405 Uszkodzenie zaworu EGR 1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji 1602 Sterownik - uszkodzenie modułu czujnika spalania stukowego EGR zatem ? Mona go zaślepić i jechać dalej ?
  5. > Odczytaj błędy. > Świece dokręcone? /kodów jest tyle że już mam dosyć - nic nie odczytałem bo się pogubiłem bo są czterocyfrowe i za szybko miga świece dokręcone, wężyki posprawdzane, wtyczki też. Może to cewka ? Bo na zimnym to samo....
  6. Witam. Podczas dluzszej jazdy po ok 200 km zaczalem odczuwac podczas jazdy spadki mocy tj. tak jakby na chwile ktos mi podczepial przyczepke i ja zaraz odpinal. Dojechalem do celu nastepne 200 km i odpalilem auto zeby dalej jechac i lipa. Nie chce sie wkrecic na obroty czyli nie mozna ruszyc , ma nierowne wolne obroty. Ogolnie silnik pracuje bardzo nierowno. Jak sie doda gazu to tak jakby nie dostawal paliwa bo slychac tylko gluchy jęk z kolektora ssacego i nic sie nie dzieje. Dzieje sie tak na obu paliwach wiec cos z elektryka. Tylko co ? Dolot sprawdzilem. Jest szczelny. Kleme tez zdjalem i od razu jakis blad wyskoczyl bo sie check zaswiecil. Od czego zaczac poszukiwania? Mam 400 km do domu z powrotem i na sznurku nie bardzo chce mi sie wracac. astra f 1996r x16xel +bingo 4s (sorki za brak pl znakow ale pisze z tel z kempingu).
  7. > No nie napisałeś, dlatego zapytałem, ale mniejsza o większość ... > No właśnie jakby iskry nie miał, to zdechł by od razu - tak jak na benzynie. Samo podanie lpg do > cylindrów nie skutkuje utrzymaniem obrotów, a już o samozapłon to ja silnika benzynowego > raczej bym nie podejrzewał > Jak jest wpięty kabelek w cewkę? > Może jest jakieś przebicie i zamiast z komputera benzyny cewka dostaje sygnał z komputer lpg ... > Według mnie to jest raczej sprawa drugorzędna i łatwa do sprawdzenia: > 1. na pracującym silniku podłącz woltomierz do cewki elektrozaworu lpg i sprawdź czy po zgaszeniu > silnika napięcie znika > 2. na zgaszonym silniku odepnij przewód lpg za elektrozaworem i podaj na chwilę napięcie na cewkę - > sprawdzisz czy elektrozawór się zamyka zaraz po zaniku napięcia. Hmmm .... No faktycznie może jest podawane napięcie na cewkę zapłonową jeszcze bo + po zapłonie który idzie do centralki LPG jest wzięty z plusa po zapłonie na cewkę. Tu może sie jakiś kondensator wygasza i przez chwilę jeszcze podaje 12 V na cewkę i iskra chwilkę pobędzie Przelutuję plusa i zbadam
  8. No napisałem Otóż po zatrzymaniu się i wyłączeniu zapłonu silnik przez kilka sekund (może maksymalnie 3) jeszcze pracuje - oczywiście nie tak jak na jałowym biegu - tylko jeszcze sobie tam podskakuje na resztkach LPG, czy li zatrzęsie się cały, mało z budy nie wyskoczy i dead .... cisza, praca skończona. Czyli zdycha samoczynnie - obroty spadają. Zapłon jest taki - czujnik obrotu wału korbowego - przekazuje impulsy na moduł i on na cewkę na świece każde - więc jak ginie zapłon to i iskra powinna zginąć.... Myślę że to może elektrozawór któryś nie domyka może....
  9. Witam. W mojej astrze F X16XEL z instalką II gen - BINGO S4, mikser w dolocie przed przepustnicą *30mmm, parownik Zavoli pojawił się problem: otóż po zatrzymaniu się i wyłączeniu zapłonu silnik przez kilka sekund (może maksymalnie 3) jeszcze pracuje - oczywiście nie tak jak na jałowym biegu - tylko jeszcze sobie tam podskakuje na resztkach LPG, czy li zatrzęsie się cały, mało z budy nie wyskoczy i dead .... cisza, praca skończona. O co kaman ? Wie ktoś ? czekam na podpowiedzi.... Aha - jeżeli chodzi o szczelność dolotu i instalki to już sprawdziłem - wszędzie ok. No i oczywiście na Pb tego nie ma. Co dalej ?
  10. > Niebieski na pinie 8. A to że niebieski to mi autodata powiedziała Sprawdziłbym miernikiem 0-5 i bym doszedł. Dzięki za zaangażowanie
  11. > Zajrzyj od prawej strony pod kolektor dolotowy (między górną i dolną połówkę, tam gdzie listwa > wtryskowa). Zobaczysz okrągłe złącze. Nim leci kabelek od TPSa. Po złączu wchodzi w grubą > wiązkę i leci przy prawym błotniku do ECU. Ok, dzięki wielkie .
  12. Szukam przewodu do wysterowania LPG - przewodu od TPS. Jak wiadomo w X16Xel - i to jeszcze z ABSem jest mało miejsca żeby dostać się do wtyczki przepustnicy i stamtąd wziąć sygnał. Kto wie w której wiązce jest TEN przewód żeby do niego się wpiąć i nie grzebać przy przepustnicy ? Wg mnie w tej od akumulatora , ale pewny nie jestem , więc jak ktoś zna temat i wie to będę wdzięczny. pzdr
  13. > ja mam pytanko czy w astrze h 1.7 cdti klima ma jakis bezpiecznik lub cos w tym stylu? Ma jeden czujnik na przewodzie ciśnieniowym i bezpiecznik w skrzynce
  14. > W takim razie pozostaje mi walka :-) > Dzieki za pomoc > Pozdr Udar do odkręcania kół załatwi sprawę Kręć kluczem podczas odkręcania w prawo to wzmocnisz moment i nie ma bata na to
  15. Witam ! Do sprzedania mam samochód OPEL Astra cały na części. Samochód na prawdę był zadbany jeżdżony tylko do miasta i lekarza - służył mojemu dziadkowi bardzo dzielnie, był jego oczkiem w głowie aż do czasu. Astra jest po kolizji drogowej: samochód wpadł w poślizg i uderzył bokiem w latarnię - nadwozie jest delikatnie wygięte w rogalik - nie nadaje się już raczej do naprawy. Cena 300 zł jest ceną za pełną dokumentację (po szczegóły dzwonić) dowód rejestracyjny jest, przegląd się skończył OC też. Reszta auta na sprzedaż: Silnik - c16nz w idealnym stanie - 300 zł Skrzynia f13 - 150 zł sprzęgło valeo kpl - przejechane na nim z 5000 km - 150 zł rozrusznik po regeneracji na oryginalnych częściach - lepszy niż chińczyk z allegro - 100 zł alternator - 50 zł lampy przednie w bdb stanie - 40 zł / szt grill - 40 zł Drzwi z szybą i podnośnikiem - bez tapicerki - 100 zł szt - bdb stan drzwi fotele P+T stan idealny- 150 zł Podsufitka do szyberdachu fabrycznego - 70 zł McPhersony kpl 100 zł szt Zawieszenie przód Zawieszenie tył Ukł. hamulcowy Ukł kierowniczy ze wspomaganiem Wydech CAŁY z katalizatorem w bdb stanie 350 zł Ćwiartki cięte jak kto chce Butla w koło z wielozaworem - 350 zł - ważna jeszcze 8 lat - 30 L LPG w środku Hak holowniczy -70 zł i wiele wiele innych ... Jak ktoś jest zainteresowany tymi lub innymi częściami nie wymienionymi tutaj to niech dzwoni. Zapewniam taniego kuriera lub dowóz w niedalekiej okolicy. Mogę też jak masz uszkodzone części wymienić je w Twoim aucie za naprawdę minimalne kwoty. Pozdrawiam Tel. 503954520 Foto i linki do ogłoszeń na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/mnU9/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.