Skocz do zawartości

ccfan

użytkownik
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Samochód
    na "F" - 290KM@370Nm

ccfan's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

6

Reputacja

  1. Ja niestety kilka dni temu przekonałem się jak to badziewie (nie)działa. Przy wjeździe na A1-Rusocin nie odczytało mi tablic i musiałem wziąć bilecik, a że nie ustawiłem się blisko lewej (bo myślę sobie po co skoro miało zadziałać automatycznie!) to musiałem wychodzić z auta. Przy zjeździe kasjerka z rozbrajającą szczerością stwierdziła, że nie zawsze system działa prawidłowo W drodze powrotnej na szczęście zadziałał, ale przy zjedźcie zanim otworzyły się bramki minęło z 5s i myślałem, że znowu nie rozpoznało tablic...
  2. Lotos Biznes. Deklaruje się mniej więcej ilość litrów/miesiąc i na tej podstawie otrzymuje się skromny rabat. Potem normalnie płacisz przy kasie i dostajesz za cały miesiąc zbiorczą fakturę. Jedyny minus jest taki, że faktura, np. za wrzesień zostanie wystawiona w październiku, więc nie możesz wrzucić jej w koszty za miesiąc, który tankowałeś.
  3. Przecież ASS nie zaprojektowano, aby użytkownik auta cokolwiek zaoszczędził tylko, aby spełnić normy spalin.
  4. Co ty za szroty tutaj wrzucasz? Obydwa bite...
  5. Trzeba było zajrzeć do bagażnika. To jest jakiś żart, żeby bagażnik był pojemnościowo taki sam jak w Punto V. od IV. w tej kwestii dzieli przepaść. Po za tym to odchudzanie, którym tak się Opel chwali to typowy marketingowy bełkot, bo dopiero teraz Astra waży tyle ile konkurencja. Nowa Astra niczym się nie wyróżnia, ani ładna, ani lekka, ani przestronna. Taki nijaki dupowóz im wyszedł.
  6. O tym samym pomyślałem dodatkowo argumentując tym, że chce prawdopodobnie wyłudzić łapówkę
  7. Ujedzie i to baaardzo dużo. Za to ciebie poganiają i będą poganiać, bo ty na autostradach wyprzedzasz z tempomatem na 130
  8. Pewnie to ten sam nawiedzony projektant, który odpowiada za tą kupę...
  9. Dobre - pieszy przepuszcza kierowcę, aby mógł kontynuować jazdę drogą No to zanim wszyscy się oswoją z nowymi przepisami to statystyki najechania komuś w tył przed przejściem podskoczą pewnie kilkuset krotnie. Nie mówiąc już, że obecnie jak pijaczek wyskoczy przed maskę to on jest sprawcą. Od 2017r. winny takich zdarzeń zawsze będzie kierowca bez znaczenia czy ktoś wbiegł na pasy czy jakiś samobójca wyskoczył przed maskę
  10. Jakieś tam pewnie są, jeśli chodzi o zużycie żarówek Za to jazda bez zbędnego mrugania jest na pewno wygodniejsza.
  11. W Chorwacji czy na Węgrzech 90% kierowców nie używa kierunkowskazów przy zmianie pasa czy przy wyprzedzaniu. Robią to tylko, gdy blisko z tyłu znajduje się inny kierowca, aby go uprzedzić o manewrze. I to ma naprawdę sens, dlatego będę taki system stosował u nas
  12. I tak pewnie pozostanie, bo EcoBoosty wyjątkowo dobrze udały się Fordowi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.