Skocz do zawartości

rajmundes

użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rajmundes

  • Urodziny 09.07.1960

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    powiat Gliwice

rajmundes's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. Na mój gust to "tylko" kostka stacyjki do wymiany/regeneracji. Miałem to samo 2 razy w P2. Tam się styki wypalają i czernieją. Kostkę można rozmontować przez rozwiercenie nitów, przeszlifować delikatnie styki, a potem skręcić wkrętami M2. Chyba że są mocno powypalane to nic się nie da zrobić tylko kupić nową aktualnie od 60 zł na allegro. Używek nie ma co brać.
  2. > Takie zapytanko czy gnicie tych autek to normalne zjawisko(progi, podłoga) czy były jakieś roczniki > troszku bardziej odporne na rudą. Pytanie tyczy się szczególnie wytrzeszcza. Pozdrawiam Wytrzeszcz 2004 11-ty rok eksploatacji, lakier srebrny metalik, 175kkm na liczniku, nie konserwowany, nadkola tylne zamontowane przy zakupie w salonie - brak korozji, tylko na progach trochę drobnych jakby pryszczy pod lakierem.
  3. A sprawdź jeszcze rurę wydechu kontra tylna belka - mi dokładnie tak stukało jak się lekko przekręcił od pionu tylny tłumik wraz z wygiętą rurą
  4. > Jaki klucz przychodzi do odkrecenia korka > spustowego oleju? Imbus 12, ale nie z marketu, bo zamiast "odkręcić" możesz "obkręcić"
  5. > Moze w FL juz sprawdzal podswietlenie tablicy, w tej wersji nie testowalem W FL (mój 2004) brak oświetlenia tablicy nie jest monitorowany
  6. > A Punto II rzeczywiscie ma klopot z korozja Nie uważam. FL chyba za mocno nie rdzewieje. Mam od nowości z salonu rocznik 2004, dziennie jeździ, na blacie 160kkm lakier srebrny metalic i jedynie kilka "pryszczyków" na progu kierowcy od góry (w drzwiach). Usterki to same pierdoły oprócz kolumny kierownicy wymienionej w pierwszym roku na gwarancji - padł czujnik wspomagania. A tak to tylne fabryczne amory wytargały się w oczkach górnych po 50kkm, wydech, aku, linka biegów, oring w układzie chłodzenia, a rozrząd i pompa wymienione wg książki... Autko wygodne, praktyczna decha z dużą ilością schowków i półeczek (tego mi brakuje w Grande), nawet te 60KM wystarcza, jak trzeba szybko wyprzedzić to bieg niżej i kita. Silnik cichutki (to jest druga rzecz - w GP silnik warczy trochę za głośno i ma za krótkie biegi). A 2x droższy od PII Golf kolegi jechał w tym czasie 2x na lawecie do serwisu. Trzymam się Fiata od malucha po dziś (teraz PII FL + GP), bo tani.
  7. > zapomniałeś, że auto samo z siebie zużywa ok 30-50 mA, a jak niefabryczne audio i alarm, to > jeszcze więcej. > Więc może być, że po tygodniu przy kiepskawym aku i większych mrozach auto nie zapali. Zgadza się, wykazałem tylko zuzycie amperogodzin dla tego urządzenia. Inne trzeba sobie doliczyć albo najlepiej zmierzyć sumaryczny prąd spoczynkowy pobierany przez autko i policzyć Ah jak wyzej.
  8. > Urządzenie pobiera minimalny prąd rzędu 70mA, który nawet podczas dwutygodniowego postoju > samochodu nie rozładuje akumulatora. Rachunek jest prosty: 0,070A x 24h = 1,68Ah na dobę x 14dni = 23,52Ah a to juz srednio połowa pojemnosci akumulatora. Pojemnosć spada zimą więc po 2 tygodniach moze juz nie odpalić. Jak się dziennie jeździ to podładowuje na bieząco.
  9. rajmundes

    Fiat ECU Scanner

    > Własnie walczyłem z ELMem od Viakena .... Jak juz straciłem koncepcję, to dopiero wtedy (o ja głupi) wziąłem miernik do łapy i co ? > Oczywiscie 120 omow pomiędzy pin 6 a 14!!! ... > Obiecali, ze jezeli stwierdzą rezystor (a co nie mają stwierdzić jak pokazuje) to zwrocą koszt > wysyłki do serwisu. Po pracy wysyłam, napiszę o efektach jak dostanę interfejs z powrotem. > Viaken wylutował 120 om, przeprosili i zwrocili koszty przesyłki. Firma jest w porządku. Teraz interfejs połączył po Canie bez problemu.
  10. rajmundes

    Fiat ECU Scanner

    > Z problemem rezystora to jest loteria, jak przeczytasz wątek od początku to dowiesz się, że > Viakenowi też zdarza się wysłać kabel z problemem rezystora. Własnie walczyłem z ELMem od Viakena zakupionym pod FESa, o czym ich informowałem. Po linii K zagadał od razu, po CANie w zaden sposob. Korespondowałem z Viakenem i probowałem, a tu gleba cały czas. Zapewniali tez ze nie ma rezystora pomiędzy CAN-L a CAN-H. Jak juz straciłem koncepcję, to dopiero wtedy (o ja głupi) wziąłem miernik do łapy i co ? Oczywiscie 120 omow pomiędzy pin 6 a 14!!! Tak więc do wszystkich fiatowiczow ktorym ELM nie zadziałał po CANie - MIERZYć OD RAZU LINIę CAN. Obiecali, ze jezeli stwierdzą rezystor (a co nie mają stwierdzić jak pokazuje) to zwrocą koszt wysyłki do serwisu. Po pracy wysyłam, napiszę o efektach jak dostanę interfejs z powrotem. Mogłbym sam usunąć rezystor ale od czego gwarancja i odpowiedzialnosć sprzedawcy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.