Skocz do zawartości

Martinezku

użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O Martinezku

  • Urodziny 19.08.1975

Profile Information

  • Lokalizacja
    Chorzów
  • Zainteresowania
    Oprócz żonki i córci to kompiutry, pichcenie,

Martinezku's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Dzięki koledzy za wskazówki. Podpiąłem aku z auta od kumpla i zapalił od strzału. Ładowanie na poziomie 14,5V. Jutro lecę po bateryjkę.
  2. > aku do wymiany, strzeliła cela Pomimo tego, że w oczku jest zielono?
  3. > To są objawy niskiego napięcia. Zmierz napięcie na aku przy rozruchu. Bez tego to takie wróżenie z > fusów. W spoczynku 12,78V, załączone kontrolki 7-8V, przy rozruchu 1-2V
  4. > Sprawdzić czy kabel który idzie do klemy plusowej nie stracił właśnie połaczenia z klemą. Przez to > może nie wystarczyć na odpalenie auta - za duży spadek napiecia. > Miałem tak, raz kręcił a raz nie. Na dodatek słabo ładowało aku i grzał sie kabel przy klemie > plusowej. > Warto sprawdzić. > Pozdr. Kable i klemy sprawdzone. Podpinałem też minus do ucha przy silniku i też bez zmian.
  5. > A spadek napięcia po włączeniu zapłonu jest do jakiego poziomu? Gasi się wszystko. Nie wiem jaki jest spadek napięcia na aku.
  6. Styki czyszczone. Akumulator ma powyżej 12V. Zastanawia mnie te głupienie kontrolek, skakanie wskazówek zegarów i miganie światła w podsufitówce.
  7. Problem z moją Astrą G 1,7DTI. Wczoraj niestety odmówiła posłuszeństwa. Po włożeniu kluczyka i przekręceniu standardowo pozapalały się kontrolki jak zawsze. Przekręcając kluczyk w pozycję zapłon cała deska rozdzielcza oraz TID zgasły. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolki pulsują, kontrolka grzania świec miga, wskazówki zegarów lekko poskakują a ze skrzynki z przekaźnikami cyka jak przy włączeniu awaryjnych. Po przekręceniu na zapłon gaśnie wszystko. Akumulator sprawdzony i jest ok. Podejrzenie padło na alternator ale odpięty i ten sam objaw. Próbowaliśmy podpiąć komputer jednak jest problem z napięciem ze złącza diagnostycznego i nie ma łączności(komputer kilka dni temu podłączany i nie było żadnych błedów)
  8. > Może zrobię małą wycieczkę do Rajchu i > zobaczymy. I radzę się tego trzymać bo jak sam szukałem to u nas to tragedia i ręce opadają. Każdy to w 100% bezwypadkowy z pełna książką serwisową i z przebiegiem jak już kolega wspominał wcześniej z przebiegiem poniżej 180tyś.
  9. Ja osobiście polecam Y17DT. Od 3 lat kulam się tą furmanką i praktycznie warsztat ona widzi tylko przy okazji przeglądów i wymiany oleju. Po kupnie wymieniłem kompletny rozrząd i jak do tej pory to z poważniejszych rzeczy to altek mi odmówił posłuszeństwa. Oczywiście nie liczę takich pierdołek jak wymienione gałki i drążki stabilizatora bo jeżdząc po naszych drogach to cudem jest tych elementów nie wybić. Co do spalania to bajka. Nawet w zimie, po mieście, na krótkich trasach nie spaliła mi więcej niż 7l/100km. Dodam jeszcze, że na blacie ma juz prawie 200tyś. a turbo chodzi jak szwajcarski zegarek.
  10. Czy któryś z kolegów widział ten środek w okolicach Katowic, Chorzowa? Poszukuje go od roku z mizernymi efektami. Niestety poprzednia butelka się skończyła a lepszego czernidła nie ma a próbowałem już różne. Zapłacę za koszty przesyłki jeśli ktoś z Was ma możliwość kupna tego czernidła w innym rejonie Polski.
  11. Mam problem z drobnymi białymi punkcikami(wgłębieniami) które powstały po uderzeniu kamyczków w warstwę lakieru bezbarwnego. Czy jest jakiś preparat którym te kropki można by zlikwidować?
  12. W mojej poprzedniej eFce używałem Unipointy i byłem z nich bardzo zadowolony. Rewelacyjny stosunek jakość/cena. Po kupnie G chciałem kupić Unipointy ale okazało się, że w markecie gdzie je kupowałem już ich nie ma są tylko Unitec. Zakupiłem dwie tradycyjne o tej samej długości i byłem z nich zadowolony. Ostatnio pokusiłem się o zakup Uniteców płaskich i tak pierwsza para skakała po szybie, druga przez jakiś miesiąc była ok potem zaczęła pozostawiać maziaje. Okazało się, że guma się poprostu powyszczerbiała. Tak więc płaskie Unitec to porażka. Teraz używam MotGum z tym, że od kierowcy 51cm a od pasażera 48cm i niestety ta od kierowcy gdy wraca lubi mazać szybę. Co do tylnej szyby to najlepszym zakupem okazała się oryginalna GM.
  13. Poradzcie co może być powodem gdy klima czasami głośniej chodzi?
  14. Co może być powodem rozszczelnienia się chłodnicy klimatyzacji? Przy ostatniej konserwacji okazało sie ,że mam rozszczelnioną chłodnicę klimy.
  15. Martinezku

    Rozrząd i reszta

    A co powiecie na komplet rozrządu spod znaku GM? Widziałem ,że idzie kupić te części nawet taniej niż w zamiennikach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.