Jump to content

corvim

użytkownik
  • Posts

    263
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kraków

corvim's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/19)

0

Reputation

  1. Witam, Jakiś czas temu zauważyłem że światła świecą bardzo blisko samochodu. Nie zaniepokoiło mnie to jakoś do czasu aż przypadkowo zapaliłem samochód z zapalonymi światłami. Zamiast kalibracji, wyraźnego ruchu góra dół, światła ledwie drgnęły w górę, jakby zadrżały i opadły w dół. Gdzie i czego szukać ? EDIT: Przypomniało mi się jeszcze że niedawno wymieniane były MacPhersony. czy to może mieć jakiś związek ?
  2. > Dałem Ci linka do sprężyn po 151 PLN Co się złościsz ... Przeczytałem to po północy i chyba spałem bo nie widziałem linka ... Tamte jadą spowrotem do hurtowni - a te KYB udało się zamówić na miejscu po 160 ... ciekawe bo wcześniej były tylko takie za 270 Pękł ostatni zwój więc jeżdżę - omijam dziury .
  3. > Pasują o ile zamówiłeś do VC kombi Hmm w zasadzie to zamówiłem na "pałę" z myślą że porównam jak przyjdą i ewentualnie oddam - możesz podesłać które dokładnie powinienem zamówić albo czego szukać.
  4. > pasują też od VC Właściwie to już zamówiłem pomierzę jak przyjdą. Jak wymiarowo będzie to samo to zakładam
  5. Witam, No i pękła sobie sprężyna lewy tył Dedykowanej do Cromy nie znalazłem poniżej 215 zł - trochę dużo. Do Vectry C można kupić za 60 zł. I pytanie. Czy będą pasowały sprężyny z Vectry ? Czy ktoś to przerabiał już ?
  6. > Zakładając , że to nie główny przekaźnik to przejrzyj bezpieczniki pod maską - jeśli jest tak jak w > JTD to są przy akumulatorze Sprawdziłem te 4 bezpieczniki między akumulatorem a grodzią. Są ok. Czy o tych pisałeś ? Główny przekażnik - gdzie to i jak sprawdzić ?
  7. Witam, Taki oto problem. Przy próbie zapalenia samochodu przekręciłem kluczyk w pozycję zapłon. Pojawiła się kontrolka od świec żarowych i w tym momencie coś pstrykło i całkowity brak zasilania w samochodzie. Nie swiecą kontrolki, lampki, radio, nie kręci ... Jakiś pomysł co się stało i czego szukac?
  8. > Coś kolega źle skręcił EGR do rury/kolektora ... coś nie dolega lub źle oczyścił gładzie zaworu i > kolektora i teraz śwista No cóż długo nie szukałem ...Przeczyściłem i kolektor zawór i dokręciłem trochę mocniej i jest git... Gdzieś wyczytałem żeby dmuchnąć dymem z papierosa - faktycznie działa - od razu widać skąd dmucha
  9. Witam, Zrobiłem mojej Cromie małe SPA: - Wymiana oleju + filtr - filtr kabinowy - Czyszczenie EGR + fabryczna zaślepka z 4 otworkami. - Czyszczenie przepustnicy - Filtr powietrza + usunięcie kierownicy z obudowy Wszystko ładnie poskładałem i niestety jakiś problem. Na postoju nawet na dużych obrotach wszystko ok. Ale jak się rozpędzę lekko to pod obciążeniem strasznie coś szumi pod maską a jak się zbliżyłem do 3000 to nawet coś zaczęło dość głośno gwizdać ... Myślałem że to ta strumienica z filtra więc założyłem spowrotem ale nie pomogło - to nie to. Jutro rozbiorę wszystko od nowa ale może jakieś sugestie na co dokładnie zwrócić uwagę. Pozdrawiam, MArek
  10. Autko ma dopiero 70 tys. przebieg raczej pewny - ASO PL. Jaki byłby powód problemów z uszczelką pod głowicą ? Żaden bardzie prozaiczny powód? Na gwarancji była wymieniana turbina - podobno się pociła. Słysze też gwizdanie w trakcie jazdy ale z tego co czytałem to te modele tak mają...
  11. Pytań cd.. Trochę pojezdziłem i w zasadzie taki nowy objaw/ pytanie: Przy odpalaniu na zimnym: Po przekręceniu stacyjnki jakies dziwne pstrykania stuki pod maską, przy zapaleniu kręcenie ok 3 sekund (mój poprzedni diesel zapalał po jednym obrocie na tyk ), po zapaleniu nierówne obroty ok 2 sekundy powyżej 1000 i falowani/ szarpanie plus siwy dymek z rury przy odpaleniu. Jak się rozgrzeje to nie puszcza nic ani siwo ani czarno ... Na desce nic na żółto ani czerwono ... Skąd to falowanie obrotów i siwy dymek i czy to kręcenie przy zapaleniu nie za długo ?
  12. Witam, Od kliku tygodni cieszę się nową ładną Cromą. Po fazie zachwytu przyszedł czas zauważania różnych mankamentów . Mam zatem kilka pytań: 1. Czy komuś udało się odgadnąć jak działa klima w trybie FullAuto ? Ustawiona temp 18.0 st. samochód rozgrzany (wskazówka temperatury w połowie) a silnik dmuchawy cały czas na maksa że się rozmawiać w środku nie da. Nie udało mi się jeszcze doczekać momentu że obroty wentylatora spadają . Jak się wyłączy tryb fullauto to moment i szyby zaparowane. 2. Czy normalne jest że auto po zapaleniu (na zimnym silniku) pracuje na 750 obr/min. Wydaje mi się że trochę za mało - zresztą wydaje z siebie różne dźwięki (klekotania) które ustępują jak się dołoży troszkę gazu i jak się silnik trochę rozgrzeje . Czy te obroty są prawidłowe ? Nie da się tego wyregulować ? Zresztą to już mój 3 diesel to wiem że na zimnym lubią troszkę wyższe obroty (około 1000)... 3. Gdzie znajduje się mikrofon systemu B&M ? co będę wrzeszczał po całym samochodzie jak można skierować głowę we właściwym kierunku. Czy odtwarzaczem multimedialnym da się sterować tylko z kierownicy ? 4. Czy wyłączenie programowe i zaślepienie EGR wystarczy aby uniknąć uszkodzenia klap wirowych ? Przeglądając rożne wątki na forum odniosłem wrażenie że winowajcą problemów z klapami jest syf z EGR osadzający się w dolocie ... 5. Jaki może być powód tego iż auto toczące się na luzie pokazuje spalanie 3,5 l/100km ? Nie mam DPF, hamulce się nie grzeją. Alternator tak obciąża silnik ? 6. Przy wciśniętym pedale sprzęgła do spodu i "wsadzeniu" biegu czuję takie delikatne szarpnięcie jakby skrzynia nie wyprzędzona całkowicie. Czy to normalne ? To narazie tyle... Kolejne pytania za kilka tygodni A tak na poważnie to proszę o podpowiedz i opinie Pozdrawiam, Marek
  13. > jaki koszt? Oryginał 29 zł KLIK a blaszka z dwoma uszczelkami około 50 ...
  14. Witam, Oryginalna zaślepka Fiata z silikonem do której niby nie trzeba dodatkowych uszczelek wychodzi takiej niż zamiennik z dwoma uszczelkami. I tu dwa pytanka: Czy do oryginału powleczonego silikonem faktycznie nie trzeba uszczelek ? Czy to ma jakiekolwiek znaczenie czy wezmę oryginał czy zamiennik+dwie uszczelki ? Pozdrawiam, Marek
  15. Trochę mnie zmartwiliście kupiłem coś takiego KLIK ale teraz się boję połączyć. W takim razie czy możecie poradzić co kupić żeby nie mieć żadnych problemów ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.