Jump to content

abel

użytkownik
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About abel

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    ełk
  • Zainteresowania
    wędkarstwo
  1. Weź płaski wkrętak , podważ na górze wtyczki szary plastyk tak aby odskoczył następnie przesuwając ten plastyk w dół wysunie się wtyczka z gniazda Jak już wypniesz wtyczkę to osłonę gumową przewodów wsun w drzwi , będziesz miał dobry dostęp do przewodow
  2. Podnieś klapę bagażnika i będziesz miał czarna , gumową osłonę chroniąca przewody i wężyk .wyciągnij ja ze strony budy przesuń w stronę klapy i wtedy zobaczysz czy w tym miejscu się nie przełamał .Możesz też gdy te gumową osłonę będziesz miał wyciągniętą z jednej strony włączyc spryskiwanianie na tylną szybe , zobaczysz czy płyn nie leci z tego miejsca
  3. Najprawdopodobniej uszkodzony wężyk w przelotce pomiedzy klapa bagaznika a buda auta.jezeli tak to niedługo ten dość twardy wężyk uszkodzi izolacje na przewodach elektrycznych w wiązce z którą jest ułożony.tam bym najpierw zajrzal
  4. Najlepiej miernik w dłoń wstawić w szereg między kleme minusowa akumulatora i przewód masowy, mierzyć prąd i wyciągać bezpieczniki i zobaczyć co tak dużo pobiera . W GP dużą częścią odbiorników steruje bodycomputer . po wyłączeniu zapłonu główny przekaźnik odciac powinien duże odbioru prądu takie jak św drogowe , mijania , ogrzewanie szyby . Jeżeli tak szybko doszło do rozładowania warto zobaczyć czy prąd nie ucieka np przez alternator z powodu uszkodzonej diody .
  5. Świece wymienialem sam w każdym pojeździe który miałem . ważne aby wykręcac na rozgrzanym silniku .
  6. Od czterech lat zmieniarka smiga w GP
  7. Zdejmij to co zostało , kup w sklepie metr przewodu 25mm 2 do tego dwie końcówki popros aby na miejscu zaprasowali i załóż do auta . możesz tez poszukać plecionki miedzianej w sklepach motoryzacyjnych o odpowiedniej długości np http://allegro.pl/plecionka-przewod-kabel-masy-masowy-79cm-miedziany-i5049074357.html
  8. > ktoś zna symbol lub nazwę tego koloru ? Nr lakieru i kolor znajdziesz na naklejce umieszczonej w klapie komory silnika i chyba tez na tabliczce umieszczonej w podłodze bagażnika .
  9. Są dwa przekaźniki odpowiadajace za rozruch i sterowanie silnika T6 i T 18 . Czy kontrolki gasną od imo ? .może problem tkwi przy stacyjce i cos nie łączy gdy przekrecasz kluczyk
  10. Tak jak piszesz , zdejmnij wtyczkę z mapsensora jak odpadli i nie zgasnie to może być problem z czujnikiem temperatury .Warto go wykrecic i zobaczyć w jakim jest stanie tzn czy nie jest uwalony " majonezem " .
  11. Miałem pII z 2000r , cztery lata temu sprzedalem tylko dlatego ze prawie cały lewy próg od strony podłogi był zjedzony przez rudą . na zewnątrz tego nie było widać ale jak go podnioslem to balem się do niego potem wsiąść . punto II jak na razie najlepiej wspominam z Fiatów
  12. Do odpowietrzania ten o którym napisales , przy nagrzewnicy nie ma korków odpowietrzajacych ,(przynajmniej ja nie znalazłem). Na dole chłodnicy z prawej strony jest krociec ,jego się odkreca aby spuścić płyn, Juz nie pamiętam dokładnie ale ja tak spuszczalem gdy wymienialem termostat.tylko ostrożnie aby nie urwac bo na pewno jest plastikowy .
  13. > rozumiem że spuścić najlepiej zdejmując dolny wąż z chłodnicy W chłodnicy jest zawór do spuszczenia płynu odkreca się i płyn zalatuje tylko trzeba jeszcze odkrecic korek na chłodnicy i nakretke w zbiorniku płynu chlodzacego Zawór odpowietrzajacy z lewej strony chłodnicy klucz chyba 13
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.