abel
użytkownik-
Liczba zawartości
105 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
ełk
-
Zainteresowania
wędkarstwo
abel's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Weź płaski wkrętak , podważ na górze wtyczki szary plastyk tak aby odskoczył następnie przesuwając ten plastyk w dół wysunie się wtyczka z gniazda Jak już wypniesz wtyczkę to osłonę gumową przewodów wsun w drzwi , będziesz miał dobry dostęp do przewodow
-
Podnieś klapę bagażnika i będziesz miał czarna , gumową osłonę chroniąca przewody i wężyk .wyciągnij ja ze strony budy przesuń w stronę klapy i wtedy zobaczysz czy w tym miejscu się nie przełamał .Możesz też gdy te gumową osłonę będziesz miał wyciągniętą z jednej strony włączyc spryskiwanianie na tylną szybe , zobaczysz czy płyn nie leci z tego miejsca
-
Najprawdopodobniej uszkodzony wężyk w przelotce pomiedzy klapa bagaznika a buda auta.jezeli tak to niedługo ten dość twardy wężyk uszkodzi izolacje na przewodach elektrycznych w wiązce z którą jest ułożony.tam bym najpierw zajrzal
-
Najlepiej miernik w dłoń wstawić w szereg między kleme minusowa akumulatora i przewód masowy, mierzyć prąd i wyciągać bezpieczniki i zobaczyć co tak dużo pobiera . W GP dużą częścią odbiorników steruje bodycomputer . po wyłączeniu zapłonu główny przekaźnik odciac powinien duże odbioru prądu takie jak św drogowe , mijania , ogrzewanie szyby . Jeżeli tak szybko doszło do rozładowania warto zobaczyć czy prąd nie ucieka np przez alternator z powodu uszkodzonej diody .
-
Świece wymienialem sam w każdym pojeździe który miałem . ważne aby wykręcac na rozgrzanym silniku .
-
Od czterech lat zmieniarka smiga w GP
-
Czujnik temp jest w prawym lusterku
-
Czekamy na nowe tipo
-
Zdejmij to co zostało , kup w sklepie metr przewodu 25mm 2 do tego dwie końcówki popros aby na miejscu zaprasowali i załóż do auta . możesz tez poszukać plecionki miedzianej w sklepach motoryzacyjnych o odpowiedniej długości np http://allegro.pl/plecionka-przewod-kabel-masy-masowy-79cm-miedziany-i5049074357.html
-
> ktoś zna symbol lub nazwę tego koloru ? Nr lakieru i kolor znajdziesz na naklejce umieszczonej w klapie komory silnika i chyba tez na tabliczce umieszczonej w podłodze bagażnika .
-
Są dwa przekaźniki odpowiadajace za rozruch i sterowanie silnika T6 i T 18 . Czy kontrolki gasną od imo ? .może problem tkwi przy stacyjce i cos nie łączy gdy przekrecasz kluczyk
-
Tak jak piszesz , zdejmnij wtyczkę z mapsensora jak odpadli i nie zgasnie to może być problem z czujnikiem temperatury .Warto go wykrecic i zobaczyć w jakim jest stanie tzn czy nie jest uwalony " majonezem " .
-
Miałem pII z 2000r , cztery lata temu sprzedalem tylko dlatego ze prawie cały lewy próg od strony podłogi był zjedzony przez rudą . na zewnątrz tego nie było widać ale jak go podnioslem to balem się do niego potem wsiąść . punto II jak na razie najlepiej wspominam z Fiatów
-
Do odpowietrzania ten o którym napisales , przy nagrzewnicy nie ma korków odpowietrzajacych ,(przynajmniej ja nie znalazłem). Na dole chłodnicy z prawej strony jest krociec ,jego się odkreca aby spuścić płyn, Juz nie pamiętam dokładnie ale ja tak spuszczalem gdy wymienialem termostat.tylko ostrożnie aby nie urwac bo na pewno jest plastikowy .
-
> rozumiem że spuścić najlepiej zdejmując dolny wąż z chłodnicy W chłodnicy jest zawór do spuszczenia płynu odkreca się i płyn zalatuje tylko trzeba jeszcze odkrecic korek na chłodnicy i nakretke w zbiorniku płynu chlodzacego Zawór odpowietrzajacy z lewej strony chłodnicy klucz chyba 13