Skocz do zawartości

Marys85

użytkownik
  • Liczba zawartości

    250
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O Marys85

  • Urodziny 19.02.1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    To co kazdy..walcowanie dzdzownic po deszczu w butach do golfa...

Marys85's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Proszę o szybką poradę/sugestię. Pacjent Audi A6 C5 2003r 2,5tdi quattro z tiptronickiem. Kumpel po nocy próbował odpalić ale aku było za słabe. Obrócił parę razy wałem ( bardzo wolno) i odpuścił. Przy drugiej próbie tańczyły już tylko kontrolki na desce. Po naładowaniu na drugi dzień nie chce już kręcić. Napięcie ok, dodatkowo do próby podłączony pod kable. Błędów brak, ale zarówno CDP jak i VCDS pokazują skrzynię zablokowaną na "4" biegu. Wajcha w kabinie pracuje prawidłowo, można zmieniać wszystkie tryby P,N,R,D, na zegarach i w kompie pokazuje powyższe zmiany. Po wejściu w tryb ręcznej zmiany biegów +- pokazuje ciągle "4" bieg. 1) Skopany komp, czy któryś z elektrozaworów? 2) Czy wzbudzenie rozrusznika ręcznie, może zaszkodzić skrzyni? Pozdrawiam
  2. Jeśli mówimy o robociźnie to sama wymiana rozrządu z PW to jakieś 250-300zł. Jak chcesz robić tylko jedną głowicę to ta od strony pasażera będzie tańsza - mniej roboty by ją wyjąć. Myślę że jakieś 300-350zł ( nie licząc ceny rozrządu). Druga głowica to udręka, więc pewnie dobre 100zł więcej. Do tego warto po zdjęciu głowić przyjrzeć się chłodnicy oleju oraz termostatowi bo dostęp do nich jest beznadziejny. Nie liczę tu samej obróbki głowic itp
  3. > ...skoro czujnik świateł cofania jest dostępny > bez problemu, to po co sobie komplikować życie poszukiwaniami korka gdzieś przy przegubie lub też zajmować się odpowietrznikiem? ... Ano po to aby zalać odpowiednia ilość płynu do skrzyni
  4. > To się nazywa uogólnianie i zemści się już w następnym zdaniu. > Bowiem np. w Oplu książka serwisowa wyraźnie zaznacza, że fabryka leje olej do skrzyni ~2cm poniżej > poziomu otworu kontrolnego. Otworu wlewowego nie ma w ogóle, tak jak i spustowego. > Wybrnąłem z tego w ten sposób, że zlany ze skrzyni olej zmierzyłem (~1,1l) i następnie przez otwór > włącznika świateł cofania (bo to jest otwór wlewowy jednocześnie ) zalałem do skrzyni ~1,3l > świeżego oleju, a bolid stał wtedy jeszcze przodem na najazdach. A tak z ciekawości sie spytam o jakiego opla chodzi? Bo mi się kojarzy że wszystkie mają w okolicy lewego przegubu wewnętrznego korek wlewowy na klucz 13. Dodatkowo zamiast wykręcać czujnik cofania można wlać płyn przez odpowietrznik na górnej pokrywie skrzyni ( tej z której wychodzi wybierak).
  5. Marys85

    swap y26se z VB do OC

    > Powinno pasować przecież ten silnik fabrycznie wkładali w latach 2001-03 No własnie a mi potrzebne info na 100%
  6. Witam, Potrzebuję wiarygodnej info, czy kompletny blok z głowicami y26se z VB podejdzie P&P do Omegi C? Cały osprzęt zostaje z OC ( kolektory, pokrywy, miska itd). Czy są też jakieś rozbieżności że coś nie podpasuje? Pozdrawiam
  7. > Spróbuj podjechać na SD i zapisz numer błędu bo już nie raz x-431 w przypadku Mercedesów > wyprowadzał diagnostę w pole. Ale wątpię żeby oba programy pokazywały źle te same parametry Tymbardziej, że diagnozujać wszystkie inne układy (silnik, esp, poduchy itd) wskazaniua w przypadku obu programów są identyczne. Testy elementów wykonawczych również są prawidłowe. Wiem jedynie ,że auto miało takiego dzwona ,że cała podłużnica aż do fotela kierowcy jest wymieniona. Auto miało problemy ze wszystkim ABS, SRS, sinik itd. Zostało mi tylko ESP i problem ze wskazanym sensorem. Przypuszczam że może go nawet nie był w aucie ale musze się dokopać do choćby kostki - tylko gdzei ona jest
  8. > Jakim komputerem diagnozujesz? Auto-com oraz x-431
  9. > W osi podłużnej samochodu na podłodze z przodu pod deską rozdzielczą przed zespołem > ogrzewania/klimatyzacji? Rozebrałem wcześniej i było pusto. Baa, nawet żadnej wtyczki nie było wolnej. Auto wiem że jest po grubym dzwonie i na kompie wypadaja bzdurne wskazania własnie sensora - ale żeby go wymienić trzeba go znaleźć
  10. Niestety Ma ktoś jakieś inne propozycje?
  11. W duzym skrocie. Tuleja met.-gum. - po zdjeciu obciazenia wraca do swojego pierwotnego stanu. Pływająca - po zdjęciu obciążenia zostaje w nowej pozycji. Pracuje ona podobnie jak sworzeń wahacza, z ta roznica ze ma dwa "końce"
  12. Witam, Czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik b24/15 w A140? Pozdrawiam
  13. Witam Czy jest ktoś może na AK , kto zajmuje się szerokopojętymi naprawami blacharskimi? Lub też czy znacie/polecacie jakieś zakłady mające doświadczenie w odrestaurowywaniu aut ( plus przeróbki) ? Wymagana jest m.in. usługa piaskowania budy. Pozdrawiam
  14. One shot one kill Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.