Jump to content

Lynda

użytkownik
  • Posts

    6231
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Lynda

  • Birthday 09/21/1986

Retained

  • Prędki

Contact Methods

Profile Information

  • Name
    Maciek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Miasto Włókniarzy
  • Zainteresowania
    Muzyka, motoryzacja
  • Car
    Yarek 1,5 CVT

Recent Profile Visitors

1482 profile views

Lynda's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

329

Reputation

  1. A choćby bliźniaka CHRki pod nazwą Izoa. Jakoś nigdy w szczegóły nie wnikałem, elektryk to jeszcze nie moja bajka. A i "zawodowo" mnie jeszcze nie dotyczy Ale już jakiś czas temu na spotkaniu w TMPL było mówione, że w Azji śmigają takie
  2. Toyota to już dość dawno ma EV, tylko nie na Europę
  3. Ja tam się nie znam... ale z powodu pewnych modeli skrzyń i silników nie kupiłem nigdy Alfy Romeo choć cholernie mi się te auta zawsze podobały Obiekcje miałbym też do Grande Punto i Bravo t-jet z tego samego powodu. Za to stare, dobre, pancerne FIRE 1,4 77KM jeździ i się nie psuje, choć nie odpycha się wcale
  4. Nieśmiało przypominam, że Fiat też miał tę M32 - więc to pewno dlatego
  5. Rav 4 jest większa to i roboty więcej Ceny za kompletny przegląd wg karty, jaki bym Ci podał przy biurku. Choć w pierwszym roku nie omieszkał bym zaproponować Ci np przeciwpylkowego filtra, którego nie ma w zakresie, a który zwiększy cenę [emoji2957] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. zależy który. Pierwszy w granicach 800zł, drugi koło 1200, trzeci w podobie pierwszego, czwarty jakieś 1500. Ceny z głowy podaję, a i zależy też od konkretnego ASiO
  7. Motory owszem, ale spięte z tym eCVT chyba jest takie same dla obu motorów? Kurde nigdy nie zagłębiałem się w ten temat, okazji nie było - to się nie psuje Ale niestety nie da się zaprzeczyć, że to wciąż wyje niemiłosiernie, nawet w samej benzynie gdzie masz te wirtualne 10 biegów
  8. Przecież Karolka i CHR mają te same silniki i przekładnie
  9. A to na pewno [emoji23] Rok przeżyję, a potem muszę pamiętać przeczytać specyfikację zamawianego auta Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Ale te wirtualne biegi tylko w benzynie. Nawet o łopatki przy kierownicy zadbali Choć i tak potrafi sie zrobić głośno jak jednak zdecydowanie zechcesz dynamicznie wystartować A hybryda nadal nie emuluje przełożeń.
  11. No właśnie nie mam podłokietnika - dlatego mi go brakuje
  12. W manualu trzeba powachlować, w automacie już nie - więc sobie prawa ręka mogłaby spocząć wygodnie, a tak nie mam co z nią zrobić. A nie zawsze mam kolano na prawym żeby nań położyć Niby są łopatki i dziesięć "niby przełożeń" ale tak - wyje toto niemiłosiernie. Choć na miasto nie narzekam, a tryb oznaczony magicznymi literkami "PWR" nawet zgrabnie operuje oborotami
  13. Ten system działa super i jest intuicyjny! Pod warunkiem, że podepnie się Apple Car bo system multimedialny Toyoty no... nie jest najlepszym systemem
  14. Niby idzie się przestawić Odkąd latam automatem to się zakochałem w wygodzie, choć cholernie brak mi podłokietnika Nie wyobrażam sobie kupować już manuala. Ale jak będzie trzeba to nie ma wyjścia, dam radę. Sporadycznie zapomnę o wciśnięciu sprzęgła, ale jak zaczyna szarpać to sobie przypominam Jedyny minus CVT to cholerny hałas jak się chce odpowiednio dynamicznie przyspieszyć
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.