Jump to content

Bravus

moderator
  • Posts

    1254
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    yhy
  • iMessage
    yhy

Profile Information

  • Name
    Konrad
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa / Tarchomin
  • Zainteresowania
    yhy
  • Car
    Citroen, Fiat

Recent Profile Visitors

2088 profile views

Bravus's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

100

Reputation

  1. Wiązka klapy przetarta, standardowa przypadłość Bawarek w kombi.
  2. A jak ładowanie ? Klema IBS sprawna ? Poszukaj kogoś z ISTĄ ( program diag. BMW ), powinno to naprowadzić, w którym miejscu mniej więcej siedzi psikus.
  3. Zacząłbym od sprawdzenia poprawności ładowania alternatora i testu pojemności akumulatora. Warto jest też sprawdzić, czy przypisany w ECU akumulator jest zgodny z tym fizycznie zamontowanym w aucie. Dziwi brak możliwości zgaszenia auta, ale diagnostykę proponuje sprawdzić od podstaw jw. Podłączenie pod dedykowany do BMW komputer diagnostyczny, również się przyda.
  4. Na pewno mógł mieć. Wystarczyło dodać darmową opcję 8EW System Android Auto / Apple CarPlay. Auta na stocku u dealerów są loterią, jeżeli chodzi o ten dodatek. Czasem ich konfiguracja, jest delikatnie ujmując bardzo kiepsko przemyślana. Mam doświadczenie, w ciągu 3 miesięcy kupiłem / zamawiałem 3 sztuki Tipo Sam salon, zazwyczaj odmawia doposażenia auta w tą opcję, a prawda jest taka, że nie mają przeszkolonych ludzi w "kodowaniu" dodatków.
  5. Powiem bez ironii, że jeżeli wygląd ma znaczenie to bierz BFG AT. Po śliskim wystarczy jeździć z głową i przewidywać.
  6. Duratrac jest najbardziej zbliżony bieżnikowo do zimowki, o ile w kopnym śniegu i błocie pośniegowym będzie akceptowalnie, o tyle w warunkach oblodzenia będzie raczej plastikowy. Dodatkowym minusem jest szybka degradacja bieżnika na czarnym. Gdybym się uparł na AT`eki w zimie, to wyborem właśnie byłby Duratrac. Jeździłem kilkoma terenówkami na MT w zimie, jest to wykonalne, czasami nawet przyjemne. Nawet zdarzało mi się często upalać wieczorami. Wyliftowany Patrol Y60 na 35" potrafił zawstydzić nie jednego amatora jazdy bokiem. Podobnie Jeep GC ZJ, gdzie było jeszcze bardziej efektownie z powodu dostatku mocy.
  7. Cześć. Najkrócej jak się da. Żadne AT`eki nie zastąpią zimówki. Jeżeli użytkowanie auta nie zbliża się nawet do jakiegokolwiek "offroadu", to kup zimówki.
  8. Allegro, są aukcje ze sprawdzaniem VIN stricte BMW. Sprawdzałem kilkukrotnie, nigdy żadnych problemów. Raport max 24h, ale nie czekałem dłużej niż kilka godzin.
  9. Osobiście nie posiadałem, ale kilka egzemplarzy znajomi mieli. Cena jest dosyć atrakcyjna. Skup się na stanie technicznym i decyduj. Brak progów i pocący się most nie jest dyskwalifikujący. Obadaj dokładnie stan ramy, podłogę bagażnika ( zazwyczaj jej nie ma ) i jeżeli ma szyberdachy, to sprawdź dokładnie czy nie ciekną. Jak działają napędy itp. To tak po krótce. Sama trzyseta ma takie samo grono zwolenników jak i przeciwników. W terenie sobie radzi, ale wymaga uwagi. Zresztą każda stara terenówka jej wymaga. Porównując z Terrano, to brałbym to co jest w lepszym stanie. Terrano jak będzie miało nadwozie i ramę w porządku, na pewno będzie bardziej niezawodne od LR. Sam LR z kolei będzie miał lepszy komfort i wyposażenie.
  10. Jak w tym silniku jest z odmą. Zaczął bym od jej wymiany.
  11. Bravus

    Nasze Auta AD 2017

    Zapowiadają się pewne zmiany. Rodzina się chyba powiększy, tym razem o naprawdę rasową sztukę. EDIT Stało się, auto w mega stanie. Wymaga bardzo małych nakładów finansowych i pracy. Na jakiś czas zagości na stanie A może nawet i na dłużej.
  12. Bravus

    Nasze Auta AD 2017

    A u mnie w garażu, całkiem nieoczekiwanie wylądował Mini R50 zakupiny dla mojej 💗 Kupiłem go jak zawsze niechcący. Nie planując posiadania wnuka pojazdu Jasia Fasoli. Wrażenia są pozytywne. Egzemplarz wydaje się być w porządku, zwłaszcza stan techniczny oraz przeszłość. Ogarnę podstawową obsługę i wygląd zewnętrzny. Pochwalę się pewnie niebawem efektem końcowym. Plany są skromne, ale będą miłe dla oka. Nie spodziewałem się, że jazda wolnym damskim autem, może sprawiać tyle przyjemności. Gokart to faktycznie poprawne określenie.
  13. Trzeba by poszukać, czy ktoś robi jakieś kity montażowe do RR. Łapy silnika, flansza skrzyni. Rzeźbienie tych zajmuje najwięcej czasu i najczęściej wymaga poprawek. A samo M57, to tylko i wyłącznie na żeliwnym bloku. Łatwiej robi się takie z E39 lub z E46, niż te np. z E60, chociaż obstawiam że CAS ( E60 ), już dawno został rozpracowany jak EWS w starszych modelach. Obstawiam, że nie będzie problemu ze znalezieniem kogoś kto to uruchomi, pozostaje kwestia mechaniki.
  14. Nie, autem od 2010 jeździł mój przyjaciel. Używał go jako daily. Franek został zrobiony w 2015 lub 2016 roku za kupę siana, do tego wydech z końcowym tłumikiem twinloop wraz z długim dolotem powietrza od SSG, hondata Kpro, a w 2018 wjechał torsen. Do spełnienia brakuje kolektora wydechowego i ponownego strojenia, ale chyba aż tak purystyczny nie będę. Auto już wstępnie odgruzowałem, do szczęścia brakuje jeszcze tylko trochę lakierowania i zmiany lamp na poliftowe. Zawory ustawione, rozrząd nie jest rozciągnięty. Można się już cieszyć mocną ośką. Na wiosnę będzie ładne auto, letni kpl felg już zregenerowany, nie mogę się doczekać
  15. Dzięki Co prawda trochę staro się już czuję jeżdżąc tym głośnym urządzeniem, ale fun jest lepiej niż dobry. 240 KM i szpera przy FWD to wieczna walka i przewidywanie. Dawno nie upalałem ośki. Trochę zardzewiałem. Doszedłem do tych samych wniosków, dorwałem się dziś do autodaty u kumpla na warsztacie, ale dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.