Skocz do zawartości

Bobb

użytkownik
  • Liczba zawartości

    254
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bobb

  • Urodziny 30.10.1971

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa -> Rybnik
  • Zainteresowania
    bankowość, elektronika, informatyka, sieci LAN, biopaliwa

Ostatnie wizyty

740 wyświetleń profilu

Bobb's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Cześć, Po ponad 170 tys przyszedł czas na wymianę bębnów i szczęk z tyłu. Co prawda poprzedni właściciel pewnie wymieniał szczęki, ale bębny wyglądają na oryginalne, tyle tylko że mają już swoje owale i przy hamowaniu słychać metaliczny stukot, jakby ktoś kijem uderzał w pustą beczkę :-) Na jednym z popularnych serwisów aukcyjnych znalazłem 2 ciekawe oferty: 1) SZCZEKI BEBNY TOYOTA YARIS 99- PROMOCJA FRENO za 207 zł + wysyłka producent freno/mikoda/steinhof, 2) Bębny + szczęki hamulcowe Toyota YARIS I 99-05 jap za 219 zł + wysyłka producent: bębny Mikoda + szczęki Kampol Pytanie który z tych zestawów polecacie, lub ew. polećcie proszę jakiś inny zestaw. Mój Yaris - silnik 1,0 prod. Japan bez ABS
  2. > sterownik dałem pod deską rozdzielczą po lewej stronie od kierownicy (demontowałem konsolę). > Z tamtego miejsca jest blisko do wszystkich potrzebnych przewódów (+, -, oraz wiązki zamka drzwi i > kierunkowskazów). Dzięki za wyjaśnienie :-) Niestety jak już wspomniałem mam gołą wersję, więc nie znajdę wiązki zamka drzwi - muszę najpierw poprowadzić okablowanie. Mam 2 pytania: 1) w jaki sposób zdemontować konsolę? Czy chodzi o tę górną część, czy o tę pod kierownicą? 2) po jej zdemontowaniu masz łatwy dostęp do skrzynki bezpiecznikowej i tam wpinasz się do +12V, ACC, masy itd. Pamiętasz może kolory przewodów?
  3. > sterownik dałem BX-30 klik > 5 lat chodzi bezobsługowo > 1x tylko wymieniałem baterię w pilocie. > zbiera z przyzwoitej odległości > jedynie ma dość długi (ok3 s) lag między zamknięciem a otwarciem Dzięki za konkretny model - o to mi chodziło :-) Co to znaczy że ma opóźnienia między zamknięciem a otwarciem? Sam montowałeś? A siłowniki masz z tej hurtowni której namiary podałeś?
  4. > Ja do mojego montowałem jeszcze elektryczne szyby, wspomaganie kierownicy i parrota CK3100 Ja wspomaganie już mam (hydrauliczne), ale ciekawi mnie opcja el. szyb, bo widziałem na aledrogo mechanizm kpl. za 25 zł, pytanie tylko czy dużo zabawy jest z elektryką, sam to robiłeś? Chooper - dlatego pytam o to jaki typ siłowników / sterownika kupić, bo oryginałów nie ma sensu. A przelotkę razem z wiązką już zamówiłem na jednym ze szrotów - czekan na przesyłkę, choć 40 zł to w porównaniu do kpl. cz to dosyć drogo, ale cóż. Mam nadzieję że mnie śnieg nie zasypie i dam rade to podłączyć bez garażu
  5. > kluczykiem w drzwiach po stronie kierowcy nie zamkniesz całego auta? Niestety nie :-( Gdybym miał centralny to tak by to działało - zamykasz kluczykiem od kierowcy i zamykają się drzwi pasażera, ale niestety mam gołą wersję (bez CZ, el. szyb i nawet głośników - nie ma na nie miejsca w boczkach), dlatego chcę sam dołożyć siłowniki i całą instalację. Pytanie tylko co kupić żeby nie sprawiało problemów.
  6. Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Yarisa I 2000r. wersja Japan :-) Co raz bardziej zaczynam w nim grzebać i doposażać (bo to podstawowa wersja), więc pewnie będę zadawał sporo pytań, a po jakimś czasie będę się mógł podzielić swoimi doświadczeniami :-)
  7. Na początku witam serdecznie w skośnookiej części Autokącika, gdyż od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Yarka 2000r w wersji japońskiej. Pewnie nie kupiłbym tego samochodu z racji wieku, ale kupiony od kolegi z pracy, znam więc jego historię i niezawodność (znamy się mniej więcej tyle co ma auto), a i cena była baaardzo przystępna. No ale dosyć chwalenia się :-) Jako że jest to wersja podstawowa to chciałem dorzucić centralny zamek i mam od razu kilka pytań (a opcja "szukaj" nie odpowiedziała na nie): 1) na znanym serwisie aukcyjnym jest tego od metra i trochę, polećcie coś co sami macie i śmiało możecie polecić lub podpowiedzcie co omijać szerokim łukiem. W sumie już za 30-40 zł można kupić komplet, więc podejrzanie tanio, choć z drugiej strony to dobrze że tanio ;-) 2) mam wersję 3 drzwiową - jak rozwiązaliście u siebie sterowanie zamkiem bagażnika, czy podłączacie siłownik "slave" równolegle do instalacji, czy wykorzystujecie osobny kanał sterownika do sterowania bagażnikiem - jeśli tak, to jak to zrealizować skoro na tym dodatkowym kanale leci tylko impuls (+ lub -), który nie wystarczy do sterowania siłownikiem. 3) jako że w drzwiach nie mam wiązki, więc zamiast typowej harmonijki mam zaślepki. Chciałem kupić takie coś w ASO, ale pan mi powiedział że same gumy nie są dostępne, tylko w komplecie z kablami - mało nie dostałem zawału jak pan wspomniał coś o kwocie 500 PLN ++ Czy można takie coś dostać gdzieś u rzemieślnika? Na jednym ze szrotów pan zażyczył sobie więcej niż za zamek centralny ;-) Ewentualnie czy taki przepust nie będzie pasował? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i podpowiedzi :-)
  8. > Ciekaw jestem tej dobrej woli. Jakby co to kup uzywke na allegro. A ESP naprawili? Oczywiście zdam relację jak się zakończył temat radia. W razie czego tak jak piszesz kupię używkę :-) A co do ESP to komputer nie wykazał błędów, za to od elektryka dowiedziałem się ciekawej rzeczy - otóż komputer kijanki pamięta niektóre błędy tylko do chwili wyłączenia zapłonu, tak więc jak tylko znowu zapali się kontrolka ESP, to mam podjechać do najbliższego serwisu i podpiąć się do kompa, ale nie wyłączając silnika. Kontrolka może zgasnąć. O ile dobrze pamiętam w Fordach wszystkie błędy pamiętane są przez co najmniej 40 cykli rozruchowych, więc w Kijankach to nie jest najlepiej rozwiązane.
  9. Zgodnie z obietnicą chciałem się podzielić wrażeniami z wizyty w serwisie Malibu, no więc na pierwszy rzut oka serwis mały, chociaż jak się później okazało mają chyba z 6 stanowisk naprawczych + dużą halę blacharską z tyłu i przyzwoitą myjnię. Nie było problemu żebym asystował elektrykowi przy pracy (czyt. patrzył na ręce ) który w celu sprawdzenia instalacji radiowej rozebrał dosłownie pół auta - cała tapicerka w bagażniku i tylna część podsufitki. Później podmienił na próbę radio z innej Vengi i dopiero po tej operacji radio zaczęło grać. Diagnoza - radio do wymiany, ale w maju minęło 3 lata gwarancji na zestaw Audio (jest wyłączony z 7-letniej gwarancji). Zgodnie z sugestią zadzwoniłem do poprzedniego serwisu, który nie potrafił od 2-ch lat zdiagnozować problemu i po rozmowie z kierownikiem serwisu dowiedziałem się że będą pisać pismo do KIA Polska w ramach tzw. "dobrej woli" czy jakoś tak. Uzasadnieniem ma być to, że samochód jest cały czas serwisowany, a problem był zgłoszony w trakcie trwania 3-letniej gwarancji na Audio. Zobaczymy jak to się skończy, ale warto wiedzieć że jest coś takiego jak "dobra wola KIA Polska". Może komuś się przyda :-) Podsumowując - polecam serwis Malibu i jeszcze raz dzięki za podpowiedzi :-) Pozdrawiam
  10. W takim razie umówiłem się na serwis gwarancyjny do Malibu, nawet terminy mają przyzwoite, bo już na jutro :-) Jak sobie nie poradzą to pojadę do tego drugiego. Po powrocie opiszę swoje wrażenia. Dzięki i pozdrawiam :-)
  11. Witam po sąsiedzku :-) Moi rodzice kupili jakiś czas temu nówkę Vengę i ich serwis nie może sobie poradzić z ciągle zapalającą się kontrolką ESP. Drugi problem jaki sam zauważyłem to słabo działające radio, tzn gra jakby w mono, płaski dźwięk, a jak podłączę pod AUX wyjście z komórki i tam włączę tę samą stację to dźwięk dostaje barwy i głębi. Poza tym po wyjechaniu z Centrum Warszawy stacje trzeszczą, szumią i w końcu się gubią, więc ewidentnie coś nie halo z instalacją radiową (i/lub antenową). Jaki serwis w Warszawie możecie spokojnie polecić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.