Skocz do zawartości

DominikZ

użytkownik
  • Liczba zawartości

    947
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O DominikZ

  • Urodziny 16.05.1979

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    motoryzacja, pszczelarstwo
  • Samochód
    Stilo JTD 115

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

DominikZ's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

36

Reputacja

  1. Czytajcie dokładnie. Przeca napisał, że całoszklana.
  2. Nie chodzi o "szybciej", tylko o "pewniej". Przy rozmiarach 195/65 R15 i 205/55 R16 różnica w komforcie jest zauważalna, ale nie dramatyczna. Dramat to był na 225/45 R18
  3. Na 15" większy komfort: cisza i dobre tłumienie nierówności. 16" to pewniejsze prowadzenie i "sztywniej". Lubię ciszę i komfort, ale mimo wszystko zostałem przy 16".
  4. Dyfer ma wysoką sprawność, a co za tym idzie, nie generuje dużych ilości ciepła. A tak swoja drogą, to mechanizmy różnicowe w pojazdach, nie mają chwili wolnego w czasie poruszania się pojazdu. Nawet na prostej drodze, występuje różnica prędkości obrotowej kół na poszczególnych osiach, a także pomiędzy osiami. Spowodowane jest to np. minimalnie różnymi ciśnieniami w oponach, różnym obciążeniem prawej i lewej strony, przodu i tyłu pojazdu itp.
  5. Gość rozpoczął hamowanie przed wykonaniem skrętu i do upadku nie odpuścił klamki. Inna sprawa, to czy miał założone zimowe opony
  6. Otóż to! Do nasmarowanego bębenka pięknie przykleja się syf i tworzy się pasta ścierna, która z czasem, skutecznie blokuje mechanizm.
  7. Miałeś szkodę? Miałeś. I co jest niejasnego?
  8. Gościu! Tankuj i ciesz się jazdą! Nie szukaj problemów tam, gdzie ich nie ma. Moim zdaniem szkoda kasy. ps. pół litra różnicy w spalaniu ma być powodem grzebania w silniku? Może jechałeś pod wiatr z troszkę niższym ciśnieniem w oponach... A tak z przymrużeniem oka, to 4,8 było odchyleniem od normy, która wynosi 5,3 l/100km.
  9. Ja dodaję przy każdym tankowaniu. Zawsze orlen 2T semisynthetic.
  10. Cięgno jest od postojowego, a najazdowy raczej hydrauliczny...
  11. Proponuję do paliwa dodawać oleju 2T. Dużo na ten temat już napisano i wiele silników już w ten sposób zostało uratowanych, przed wymiana pomp i wtrysków.
  12. Wg papierów wszystko jest ok, więc bez ważenia mandatu nie będzie.
  13. Jeśli chodzi o ciągnik, to wszystko jest ok, ale reszta zależy od tego, co masz wpisane w DR przyczepy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.