Jump to content

DominikZ

użytkownik
  • Content Count

    948
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About DominikZ

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 05/16/1979

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    motoryzacja, pszczelarstwo
  • Car
    Stilo JTD 115

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety jeszcze nie, ale następnym krokiem będzie sprawdzenie luzów zaworów. Gdzieś wyczytałem, że jeśli elektrycznie ok, to to może być przyczyną. Nie za bardzo mi to pasuje, bo niby dlaczego wypadają zapłony przy dużym obciążeniu - zawory wtedy się nie domykają? A przy okazji zmodyfikuję pokrywę zaworów :).
  2. Na mój gust padło uzwojenie wzbudzenia - to, nawinięte na wirniku. Chyba że rozsypała się szczotka, ale tego nie napisałeś. Jeśli gwarancji podlega cały altek (wraz z regulatorem i szczotkami), to go wymontuj i reklamuj.
  3. Popsikałem po kablach i zabłąkanych iskier nie wypatrzyłem. Co robić dalej i jaka może być przyczyna?
  4. Wzbudzenie altka nie idzie przez kontrolkę, tylko przez regulator. Przepalona kontrolka nie jest powodem braku ładowania.
  5. Innej wiązki nie montowałem, ale wszystkie powiązane z zapłonem połączenia porozpinałem i czyściłem. Test "na wilgotno" zrobię wieczorem, ale nie mam za bardzo wiary w to, że nowe kable maja przebicie.
  6. Jeśli na samym altku jest napięcie akumulatora (pomniejszone o straty w instalacji), to znak że alternator wyzionął ducha. Czy gwarancja obejmuje szczotki i regulator napięcia?
  7. Świece są nowe, przewody też. Na wolnych obrotach silnik chodzi równo. Przy spokojnej jeździe nic nie wyskakuje. Czy jest szansa, że cewka nie daje rady przy większej częstotliwości impulsów?
  8. Mam problem ze zdiagnozowaniem przyczyny. Jeżdżąc normalnie nic się nie dzieje, lecz w szczególnych warunkach, tj. w czasie przyspieszania na 4. lub 5. biegu, z butem w podłodze, zaczyna migać kontrolka silnika i po kilku mrugnięciach gaśnie i tak do następnego mocnego butowania. Komp pokazuje błąd P0300. Jeśli macie jakiś pomysł, to poproszę o poradę.
  9. Dziękuję za podpowiedź. Mam jeszcze pytanie na temat elektrycznych szyb. Mianowicie dołożona centralka ma na wyjściu 10 sekundowy impuls, pojawiający się po zamknięciu centralnego zamka. Można ten impuls wykorzystać do domykania szyb. I teraz pytanie: czy mogę taki sygnał puścić bezpośrednio (oczywiście przez przekaźnik) na silniki, czy muszę wpinać się pod przyciski sterowania szyb?
  10. Może ktoś coś podpowie, bo sam jestem zainteresowany tym tematem...
  11. Z tego co widać na filmie, to zniszczył Cię instynkt obronny - zamiast odkręcić, ratujesz się nogą. Nad tym trzeba popracować. Sprzęt uszkodzony, to trzeba ćwiczyć jeszcze więcej - po co naprawiać kilka razy Ogólnie gratki za chęci do ćwiczeń.
  12. Normalnym jest, że po remoncie silnik przestaje brać olej, ale jak to się ma do mojej wypowiedzi, o zwiększeniu ilości spalanego oleju po płukance?
  13. Po płukance może się okazać, że będzie brał pięć razy więcej oleju, niż dotychczas, więc się zastanów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.