Skocz do zawartości

paluchto

użytkownik
  • Liczba zawartości

    252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

3 obserwujących

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rybnik
  • Zainteresowania
    motoryzacja

paluchto's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. A alternator się nie zablokował??
  2. > Może Nie moze Musi byc tak jak zderzak Jak bedzie wystawala to moga Cie z zawodow wywalic Zalacznik J.
  3. > Ja bardzej obawial bym sie o Phantoma niz o koła koronowe lub satelitki bo sa wykonane z bardzo > twardego materialu predzej pekna niz sie wytra. Spręzyny raczej tez sa niezniszczalne > przynajmniej te ktore ja zastosowalem. Jednego Phantoma sprzedalem koledze z CM jak beda > pozytywne opinie to zrobie jeszcze kilka pod zamowienie a narazie czekam Temat przerobiony... Negatyw. Najsłabszym elementem małe satelitki. Zmiana obudowy mechanizmu różnicowego na 4 małe satelitki (2 dodatkowe) poprawiło żywotność ale koszt zbyt wysoki jak na efekt. Zrobienie nowych obudów i mechanizmów różnicowych wraz ze szperą płytkową koszt 4/5 tyś (jednorazowy wydatek to 50.000zł) Przerosło mnie to bo dopiero wtedy byłby gotowy materiał w liczbie 10/12 sztuk na testy a z testami bywa różnie...
  4. > witam . a czy wie ktoś czy ręczny hydrauliczny morze być zamontowany i innym miejscu niż orginał wg > homologacji . ?? > do kjs chciał bym tak zrobić . zostawić seryjny ręczny na miejscu a hydrauliczny sobie dać z boku > czy można tak zrobić. ?? Albo homologacja albo samowolka.
  5. > witam. mam w cc skrzynie 6 speed z punto 2 główne 14/57 = 4.07 . jest trochę za długie na moje > potrzeby do kjs a 13x64 = 4.9 nie chce bo jest z krótkie . więc chce główne 4,5 tylko > zrobienie takiego na zamówienie kosztuje 2600 zł , nie mam aż tyle kasy na samo przełożenie . > więc do rzeczy , jak wsadzę wałek [14] z mojej skrzyni i duże koło [64] ze skrzyni 13x64 to > wychodzi 14/64 = 4.571 czyli takie jakie chce tylko czy to będzie chodzić czy zęby są takie > same .? czy to będzie pasować ? proszę rade . Jeżeli jedno koło nie będzie z kompletu to może zadziałać ale tylko przez moment:) Ja nawet w przypadku tych samych parametrów nie polecam zmiany tylko jednego z elementów (jak coś pracowało ze sobą to ma swoje wytarcia i pasowania)
  6. > korektor seria doblo - dziala > reczny na 2 pompy bo chcialem uklad krzyzowy zachowac (ot takie moje widzimisie ale potem > koncepcje zmienilem bo nie moglem dojsc do porozumienia z tymi hamulcami i podpialem tak jak w > homologacji > pompa to kopia wilwooda (ma oznaczenie 0,625 ale nie wiem czy to chodzi o powierzchnie tloka?) , > zachowane katy wejscia i wyjscia ale nie wiek jak z otworami, zastosowalem przejsciowki na > przewody wiec dodatkowo srednice otworow mogly sie zmienic... > teraz zrobilem dluga dzwignie ( 75 cm od laczenia z wodzikiem pompy i zastosuje jedna z tych pomp > z tym samym korektorem bo wedlug mnie dziala, i sie okaze czy bedzie lepiej czy nie, jak nie > to bede myslal dalej > zdjecia jak to mialem przedtem (tzn co mialem) sa powyzej > p.s. co ma korektor do niedzialajacego recznego? przecierz jest przed pompa recznego a nie za... > zakladam ze uklad nie jest zapowietrzony... Ja z korektorami miałem różne przypadki. Czy układ jest odpowietrzony w przypadku dwóch dwóch pomp dowiesz się dopiero jak wjedziesz na rolki w stacji diagnostycznej. Przy montażu ręcznego zawsze robiłem tak że montowałem całość do auta rozkręcałem korektor i odpowietrzałem układ. Sposoby są różne Nożna pompa potem ręczny i powinno być OK (miałem przypadek że auto przyjechało i pompa ręcznego była nie w poziomie tylko trochę tył w górze i cały czas miękki pedał. Odkręcić wystarczyło i przechylić w przeciwną stronę. Zadziałało i klient zadowolony cieszy się do dziś. Masz pompy o najmniejszej pojemności więc idealne do układu krzyżowego.
  7. > masz na mysli to ze jak zastosuje jedna pompe to bedzie lepiej?? > zamiana przewodow nic chyba nie zmienilaby na lepsze bo jak wykrecilem pompe i wcisnalem tloczek to > tylko z tego otworu wewnetrznego trysnal plyn (moze nie tylko ale zdecydowanie wiekszy > strumien z tego wewnetrznego byl) > no coz bede to dzisiaj przerabial i w ciagu kilku dni chyba zamontuje i odpowietrze wiec dam znac > czy sie cos wogole zmienilo Jaki korektor?? Jaka pojemnosc pomp??? Czemu reczny na 2 pompy??? W autach o roznej specyfikacji ukladu ham (tarcze z tylu oryginal/dokladane cylinderki ) wystarcza jedna pompa i dobry korektor. W przypadku ukladu na dwie pompy trzeba sprawdzic jaka jest dzwignia (przelozenie miedzy pompami a rekojescia) W przypadku kazdego recznego jest tak ze najpier korektor w uklad potem sprawdzamy czy przepuszcza plyn bo i tak sie zdarza ze sa niedrozne lub zle zamontowane potem reczny z pompa do wyboru mala pojemnosc duzy skok duza pojemnosc maly skok Przewody na pompie to wiekszy otwor na plasko wejscie plynu mniejszy otwor pod kontem wyjscie plynu. Zdjecia elementow skladowych moga pozwolic na jakies podpowiedzi co i jak.
  8. > a skrzynia z sc abartha powina być dobra do kjs . Spokojnie da rade. Skrzynia VI jest bardzo dobra tylko nauczyc sie ja uzywac w takich imprezach trzeba. Lepiej kupic w miare nowa z wmiare niskim przebiegiem VI ze stilo z przelozeniam jak Abarth i spokojnie jezdzic w KJSach i sprintach.
  9. > jak kupiłem SC kable z tego wyświetlacza były urwane, trzy z nich były pod obrotkiem, czwarty > znalazłem dopiero przy robieniu swapa, leżał pod licznikiem, ale podłączając wszystkie kable > wyświetlacz się załączył świeci czerwona lampka ze szczałką i przez chwile obraca się w koło > zielona kreska i dźwiękiem sygnalizuje załączenie silnika, czy to trzeba jakoś dostroić ???? > czy czegoś mi jeszcze do tego brakuje ??? z góry dzięki za pomoc Tak coś mi się wydaje że to pierwsza wersja wyświetlacza. W nich nie było pamięci i po każdym odpięciu aku trzeba było na nowo wczytywać skrzynie. Nic trudnego tylko koła do góry i po kolei każdy bieg (nie trzeba do odcinki tylko kilka sekund około 2000/3000obr/min) aż pojawi się odpowiednie oznaczenie na wyświetlaczu. Jak coś to pisz do MAVI WRC Gear Box Monitor na fejsie
  10. > Chodzi Ci o dostęp do śrub od dołu? > Jeśli tak, to nie ma to w tym wypadku znaczenia bo mam na śrubach zamkowych, a odkręcam płaskim z > grzechotką od góry. > Na podnośniku to ledwie pare minut roboty. Niby OK ale jednak wygodniejsze jest na spawanie alu kątowników lub zamocowanie stalowych kątowników od strony zew płyty (przód). Tylne mocowanie wsuwane. Wtedy po skręceniu koła masz dojście i odkręcasz wyciągasz do przodu i tyle. Zadanie płyty jest proste. Ma chronić miskę itp ale co za tym idzie musi też być wygodne w ściąganiu i zakładaniu Im mniej czasu to zajmuje tym lepiej na zawodach dla Ciebie
  11. Rozwiązanie OK ale lepiej zmienić mocowanie samej płyty do stelażu. w tym przypadku kilka cięć i śruby są na tyle zniszczone że ciężko odkręcić.
  12. > Czy średnica dyferencjały w skrzyni sportingowskiej jest taka sama jak w skrzyni 6-cio biegowej z > Punto 1 lub Punto 2? Pytam ponieważ muszę przełożyć przełożenie główne z jednego dyfra na > drugi, ale nie znam średnicy. Z góry dzięki za podpowiedż To samo.
  13. > ok jestem tempy jak je wyważasz ?? bo nie wiem jak to sie robi ?? trzeba mieć jakiś sprzet ?? > prosze o wytłumaczenie tempakowi Wszystko zależy kto co potrzebuje. Max odelżone koło to pozbawienie oryginalnego wyważenia więc należało by zrobić nowe i to wał + koło. http://www.jurgal.com.pl/pl/index.php Tu to zrobisz profi. Jak ktoś chce pozbyć się tylko trochę to dobry tokarz powinien zrobić to tak że nie trzeba będzie wyważać. Z doświadczenia: można zejść do wagi koła homologowanego do rajdów bez wyważania:)
  14. > w zasadzie w tym momencie mamy do wyboru szpery: > Kluza cos okolo 3,5 tys za sama szpere > Paluchto 650zl 130 NM > 4Xtrim tez kolo 600zl 55 NM > jestem bardzo ciekaw opini na temat tych szper bo sam mam chec cos kupic > z tego co ja wiem to szkoda ciagac auta ze szpera po publicznych drogach i wiaze sie to z > wynajmowaniem lawety na rajdy Co do szpery $Xtrim to jet to to co ja mu powiedziałem i... to jest projekt z przed roku:) Można to nazwać polskim phantomem. W przeciągu 2 miesięcy będę miał szpery cierne płytkowe (jeszcze większa siła spięcia) tylko czekam na kogoś kto w dobrej cenie wyprodukuje mi kilka podzespołów. Szapera na co dzień to chyba tylko torsen ale nie cierna Co do możliwości zakupu torsena to... niewiele wiadomo gdzie i czy wogóle się da. PS. Będę szukał kilku osób które to przetestują żeby było to wiarygodne i można było potwierdzić.
  15. > Moim zdaniem musi to być na tej stronie co jest banan, a ogólnie coś > to za dużo wystaje chyba czeka Cie docinanie tego. Mam założone od strony skrzyni (nie nadkola) i trzyma się bardzo dobrze. Nie mam żadnych problemów. Wkładka wypadła czy po prostu obawy na zapas??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.