Skocz do zawartości

Dren

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Dren

  • Urodziny 01.01.1971

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    GPS
  • Zainteresowania
    Szerokie
  • Samochód
    Skoda F1 Kombi
    Fiat NB
  • Motocykl
    DL 700 K5 || XVS 650 Custom

Ostatnie wizyty

1 186 wyświetleń profilu

Dren's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

4

Reputacja

  1. Ten typ tak ma, że napięcie ładowania ma o 0.6V niższe niż większość pojazdów innych marek. Kombinowałem nawet czy by mu nie pogmerać w regulatorze.
  2. Witam. Jak w temacie. Poszukuję schematu elektrycznego NB 1.4 16V 90KM 2009. Awaria światła mijania.
  3. Szukam konkretnej informacji o podanym typie silnika. Szukam też dobrej instrukcji serwisowej z opisem wymiany rozrządu. Jak ktoś posiada to będę wdzięczny :)
  4. UPDATE. Straszne gówno. Wczoraj w czasie odsysania zaczęła paskudnie przeciekać. Muszę zrobić sekcję, ale nie chce mi się w tym za bardzo babrać. W każdym razie olej wymieniony.
  5. Słabo to wygląda. W podobnym stanie była moja nubira, gdy ją sprzedawałem, ale pełnoletnia była.
  6. Gdy w salonie pytałem o zabezpieczenie profili zamkniętych, to usłyszałem - po co, całkowity ocynk panie. Niedowiarek jestem, doceniam włoską robotę i poszedł fiacik do znajomego blacharza na dodatkowe zabiegi. Profile zamknięte, aż kapało i tworzywo sztuczne zwane potocznie barankiem na progi.
  7. Tak. Znajomy zrobił Escortem 1.6 90 KM (praktycznie identyczny silnik) 700k km na prymitywnej instalacji podciśnieniowej. Po tym przebiegu Escort poszedł na śmietnik bo go ruda zjadła. To potwierdza wartość prawd ludowych o lpg w Fordach
  8. Wpisz na znanym portalu aukcyjnym "pompa do oleju" i wyskoczy takie czarno żółte coś z wężykami igielitowymi. Ja mam podobno wersję 100W I nie sugeruj się podanymi przepływami oleju rzędu 2 L/min bo to fikcja jest. Ogólnie działa, to pozytywna cecha jak na chiński szajs.
  9. Nastąpiło kolejne odessanie. Olej Valvoline MST C3 5W40 mogę zdecydowanie polecić.
  10. No i po temacie. N szrocie nie ma czego szukać. Wszystkie puszki filtra w stanie przedagonalnym. Szkoda pieniędzy. Osłony termiczne kolektora i katalizatora też nie występują na rynku wtórnym - to oczywiste. Jedyne rozwiązanie to nowa puszka i nowa osłona w cenie 680 pln + 300 pln + przesyłka. Dodatkowo zainwestowałem ponad 5 dych w naklejaną osłonę termiczną w postaci maty szklanej z warstwą aluminium. Okleiłem nową puszkę filtra od spodu w miejscach, gdzie na starej puszce były największe uszkodzenia. Takie rozwiązanie powinno być stosowane fabrycznie. Już wiem, dlaczego niektórzy nie lubią aut na " F"
  11. Przewaga polega na tym, że: 1. Zenek warsztatowy partacz uwalił gwint w korku. 2. Nie mam kanału. 3. Gdyby silnik opiłkował, to i tak nie miałoby już dla niego znaczenia Nie chce mi się tu rozważać wyższości świąt jednych nad drugimi. Jest wygodnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.