Jump to content

master22221

użytkownik
  • Content Count

    4634
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Normalny

1 Follower

About master22221

  • Rank
    starszy kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gdynia, Polska
  • Car
    Opel Astra J

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam podobne felgi. Na zdjęciach opony 205/60/R16 zimówki. Pozdr.
  2. To ćwierkanie z filmu nr 1 podobne do piszczenia zużytego paska osprzętu, tylko tu jest wyraźnie inaczej przerywane... Jakby coś stawiało opór i pasek się slizgał... Pozdr. P.
  3. X120 wygląda na złącze w ścianie między komorą silnika, a kabiną pasażera. Linie oznaczone '30' to plus z akumulatora, a '15' to plus po stacyjce. Pozdr.
  4. Znalazłem taki schemat, z14xep, chyba 2005 rok, może Ci się przyda... PS. Nie mam niestety opisu oznaczeń, ale można się domyślić po obrazkach osprzętu,co jest co. z14xep.zip zawiera obrazek w lepszej jakości. Pozdr. X14XEP.zip
  5. A gdy razem z mijania włączysz tylne przeciwmgielne, to też ta H21W świeci (po lewej na czerwono), czy może jeszcze coś innego? Pozdr.
  6. " świeci się natomiast, jak cofamy na światłach mijania (czyli biało po prawej W16W i czerwono po lewej H21W) " Tak pisałeś, H21W jest tylko jedna: lewa lampa w klapie i to jest światło przeciwmgielne. Ma klosz z zewnątrz biały, ale w środku odblask jest czerwony, więc świeci na czerwono. Czy teraz piszemy o tym samym? Pozdr.
  7. Ta po lewej w klapie bagażnika H21W z kloszem czerwonym to tylne światło przeciwmgielne na 100%. Jeśli świeci u Ciebie w opisany sposób, to pewnie masz jakieś zwarcie w instalacji, może w przełączniku świateł..., IMO tak nie powinno być, radziłbym to wyjaśnić, bo możesz nie dostać pieczątki w DR po kolejnym przeglądzie. Sprawdź, czy przypadkiem nie świeci się razem z mijania podczas jazdy, bo za to już mandacik jest pewny... Pozdr.
  8. W starych samochodach stukał mechanicznie przekaźnik włączający żarówki kierunków. W nowych, żarówki włącza elektronika, więc jesz cisza, a dodatkowa elektronika symuluje stukanie przekaźnika. Aby oszczędzić akumulator na postoju, ta druga nie działa. Pozdr.
  9. Wymiana radia jak napisałeś możliwa P&P, tak właśnie zrobiłem kiedyś i działało 100%. Pozdr.
  10. Potwierdzam, w AG tak jest, dzięki temu, układ sam się odpowietrza. P.
  11. Hej, ja też zauważyłem to samo zjawisko, a nawet sporadyczny brak pikania przy włączonym kierunkowskazie, dzieje się to, gdy manewruję przy włączonych CZUJNIKACH PARKOWANIA, które też pikają w tym samym czasie, to znaczy, gdy zbliżam się do przeszkody i czujnik pika, to kierunek przestaje na jakiś czas. IMO pika w obu przypadkach ten sam moduł, ale czasem, jak piki obu funkcji (kier i park) czasowo się pokrywają, to priorytetem jest parkowanie ze względów bezpieczeństwa i kierunku nie słychać, dopóki momenty piknięć się "nie rozjadą". Przestałem zwracać już na to uwagę, bo dzieje się
  12. W Insigni jest inny system, który pamięta 8 czujników i po zmianie nic nie trzeba programować. Wystarczy przejechać zadany dystans z pewną prędkością, a system sam rozpozna założone koła. Astra pamięta 4 czujniki i po każdej zmianie kół lub ich pozycji trzeba programować. Jakieś takie info uzyskałem kiedyś w serwisie ASO Opla. Jeśli to nieprawda, to znaczy, że mnie wprowadzili w błąd Pozdr.
  13. To te fabryczne koła się same wylogowały z auta? Pozdr.
  14. Jeśli czujniki się same wylogowały z auta, to wskazuje, że to ich wina. Może po prostu mechanik założył stare, zleżałe, albo używki z wyczerpanymi bateriami, więc mają mały zasięg radiowy i stąd autowylogowanie i trudności w ponownym zalogowaniu... PS. Możesz zrobić test: postaw letnie koła obok zimowych i spróbuj je na próbę zaprogramować, to wyjaśni, czy przyrząd jest sprawny i czy układ monitorowania w aucie jest sprawny. Pozdr.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.