Skocz do zawartości

master22221

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 606
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Gdynia, Polska
  • Samochód
    Opel Astra J

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

master22221's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

22

Reputacja

  1. Po odkręceniu tych 3 śrub, płyta z bezpiecznikami i przekaźnikami wyjdzie dopiero po zwolnieniu 4 podwójnych płaskich zatrzasków na krawędziach skrzynki. Śruby nie wychodzą z płyty, pozostają w niej po odkreceniu, dlatego "przeskakują" podczas dalszego odkręcana. Pozdr.
  2. https://opel.7zap.com/pl/car/t98/c/7/18-0/ Nie wiem, czy trafiłem z silnikiem: https://opel.7zap.com/pl/car/t98/c/7/19-2/ Pozdr.
  3. Jak już kupisz, podłącz do auta, sparuj z telefonem i sprawdź wersję elma tą apką: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applagapp.elm327identifier Pozdr.
  4. Linka nie wrzucę, ale radzę dopytać sprzedawcę i kupić elm w wersji 1.4b bluetooth 3.0 aby dodatkowo pasował do tej aplikacji, która pokazuje w czasie rzeczywistym % zapchania dpf w autach marki Opel i nie tylko: https://play.google.com/store/apps/details?id=tm.dpfinfo Aplikacje stworzył forumowicz opla insigni i stale ją rozwija [emoji846] Do błędów wystarczy elm w wersji niższej np. 1.4a [emoji106] Pozdr.
  5. Zainwestuj lepiej parę zł w Elma 327 na bluetooth, do tego apka Torque lub jakakolwiek inna i czytasz, kasujesz błędy z silnika i podglądasz wiele parametrów nawet podczas jazdy [emoji106] To jest teraz opcja dla okazjonalnych amatorów, czasy spinaczy w obd lub gaz-hamulec już chyba minęły... [emoji53] Pozdr.
  6. To nie ten: Klik lub Klik-część nr 20 ? Pozdr.
  7. Miałem kiedyś Astrę G rocznik 1998. Gdy w 2013 roku z powodu buczenia łożyska musiałem wymienić piastę z przodu i zobaczyłem kosmiczne ceny zamienników, zdecydowałem się na zakup używki oryginał GM z młodszego rocznika za grosze... Piastę wymieniłem pod blokiem i samochód jeździł bez problemów aż go sprzedałem w 2016 roku. Sprawdziło się mi wtedy powiedzenie, że lepszy używany oryginał, niż nowy zamiennik. Pozdr.
  8. A czy przez UPG olej też może uchodzić do komory spalania? Pozdr.
  9. A może wystarczy wyjąć wkładkę (bębenek) i nasmarować? Ja to robiłem profilaktycznie w mojej Astrze G wg tego opisu: Kliknij W wątku brakuje zdjęć, ale ja je skopiowałem wtedy na komputer i tu wrzucam. Pamiętam, że wypłukałem przy tym dużo brudu - zaschniętego smaru.... Pozdr.
  10. Ja taką sytuację miałem w peugeocie znajomej - jeden kluczyk zachowywał się identycznie jak u ciebie, drugi wcale się nie obracał. Podejrzewając brud, psiknałem do szczeliny na klucz wd-40, a pod stacyjkę podłożylismy szmatę. Kilka psiknięć, a między nimi ruszanie kluczem jednym i drugim, przód - tył i potem jeszcze obroty - pomogło. Na szmatę wylewała się czarna maź. Potem zaleciłem jej, aby podjechała do jakiegoś warsztatu, żeby te stacyjkę sprężonym powietrzem wydmuchać z resztek wd40, ale nie wiem, czy to zrobiła. No i kazałem przez jakiś czas bibułką wycierać tlusty klucz do sucha przez jakiś czas, aby paprochów z kieszeni nie pchać do zamka... Zamek do dziś działa 100% na oba klucze. Wiem, że do zamków wd40 nie wolno lać, ale nic innego ona nie miała w samochodzie. W innej sytuacji użyłbym sprayu do hamulców - nie jest tłusty i dobrze odparowuje. Jakby nie pomagał, to najpierw wd40, a potem ten do hamulców, aby wysuszyć wnętrze. Potem wdmuchnąłbym do zamka smar grafitowy. Pozdr.
  11. 4 dni auto stoi i akumulator rozładowany, czy 4 dni używasz normalnie i 5 dnia rozładowany? Bo jak to drugie, to może nie ma ładowania i jeździsz na akumulatorze...? Pozdr.
  12. W 4 dni akumulator ok. 36Ah rozładuje prąd ok. 380mA, czyli odbiornik ok. 4,5 - 5W, może to żarówka w bagażniku, schowku...? Pozdr.
  13. Wtyczka z ECU się nie wysunęła? Albo nie dostała się tam woda lub korozja? No i czy podczas rozruchu silnika spięcie zbytnio nie spada, co może generować takie dziwne masowe błędne odczyty? Pozdr.
  14. No to wymieniłem wąż na Gates. Nowy wąż wydaje się twardszy i ma mniejszą średnicę zewnętrzną o ok. 1-2 mm, ale może z czasem spuchnie. Długością i kształtem pasuje idealnie [emoji106] Po wymianie rozgrzałem silnik na postoju, poczekałem na otwarcie termostatu przy 103*C i włączenie wentylatora przy 106*C. Po ostygnięciu silnika nie stwierdziłem wycieków przy kolektorze wodnym i przy chłodnicy [emoji106] Następnego dnia zrobiłem trasę po mieście 2x15 km. Wycieków brak [emoji123] Co jakiś czas będę kontrolował szczelność tego węża, w końcu to b. tani, choć markowy zamiennik. Pozdr.
  15. Sprawdzę to przed założeniem nowego węża [emoji106] Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.