-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
iqsebcio's Achievements
młodociany kierowca (11/20)
0
Reputacja
-
Witam! Ja latem 2009 (wtedy jeszcze miałem astrę '95) miałem problem taki, na parkingu mi się zacięła wkładka stacyjki. Nie mogłem przekręcić kluczyka, wylałem całe WD-40 i nic. Połamałem obudowę kluczyka, potem kombinerkami próbowałem przekręcić stacyjkę i bez efektu. Przez przypadek wskoczyła blokada kierownicy zanim zdążyłem zdjąć osłonę kolumny kierowniczej... Musiałem rozerwać obudowę, zacząłem demontować wkładkę i dalej kombinerkami męczyłem resztki kluczyka... Udało się wyjąć całą wkładkę stacyjki, odkręciłem kostkę stykową włożyłem koniec wkładki w styki i odpaliłem silnik, śrubokrętem wyłączyłem blokadę kierowniczą i pojechałem do domu. Jeśli wam się zacina to kupcie nową wkładkę bo szkoda nerwów w razie usterki unieruchomienia wozu. Pozdro4all S.
-
> Kurcze.... Mam pasek Conti bo czeka na wymianę, ale z kilometr ode > mnie Jeżeli będzie Cię to jeszcze interesowalo wieczorem to > bedę wiedział. > Pozdroofka Interesi mnie bo obecny wygląda ładnie wręcz idealnie i nie wiem czy wymieniać rozrząd, ja zrobiłem asterką 20kkm w dwa lata ale nie miałem info kiedy był wymieniany rozrząd, tak to jest kupić u handlarza... Pozdrowienia! S.
-
Czy na pasku rozrządu Conti jest nadrukowana jakaś data?