slawek55
użytkownik-
Liczba zawartości
410 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
slawek55's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
cześć Poradźcie mi Założyłem nowy wyprzęglik sprzęgła do CC. wszystko zmontowane lecz jeszcze nie odpowietrzone bo skrzyni nie było. Niestety nie wiedziałem że nie wolno naciskać go ręką. Wiedziałem że przed montażem, nie wolno, ale że po już nie. Mój błąd przyznaję. Pytanie jak sprawdzić czy nie jest uszkodzony? głupio montować skrzynię na zły wysprzęglik. Możecie coś doradzić?
-
Powiedz mi czy po planowaniu jak założę uszczelkę z serwisu oryginalną będzie dobrze? Serwis posiada tylko jeden wymiar uszczelek. w szlifierni powiedziali mi że zejdzie kilka setek. nie wiem czy to dużo i jak to wpłynie na pracę, tym bardziej że sprężanie mam na poziomie 17 barów. A jeśli dostępne sa inne grubości to jak to dobrać
-
Ju z mówię . W starszych rozwiązaniach nie było gumki, prowadnice wchodziły w jarzmo bez luzu. tak miałem np w roczniku z 2002. Natomiast w nowszych rozwiązaniach w jednej prowadnicy wprowadzili gumkę. Musiałem kupić zestaw naprawczy w intercarsie i na razie działa bez problemu.
-
nie za bardzo rozumiem co masz na myśłi niski poziom oleju w głowicy?? sam widzisz że wałek jest "pluty" olejem. Tam są dźwigienki i to nie musi być zanurzone w oleju. Dla twojego spokoju powiem ci że u mnie jst dokładnie tak samo jak u ciebie na filmie
-
Nie chcę nowego tematu zakładać, a chcę się poradzić. Nie planowałem tego, ale muszę zrzucić głowicę, niestety. Pytanie co z planowaniem, Opel nie pozwala na to, wg instrukcji. Jak sobie z tym poradzić, wyczyścić ręcznie i sprawdzić czy płaska? Albo inaczej, do tej pory było wszystko OK, jak podczas demontażu tego nie popsuć?
-
A moge to lo prostu tak zostawic jak jest?
-
A można w ogóle tak zrobi?. Słyszałem że wymiana na nowe bez dokładnego sprawdzenia wału może doprowadzić do katastrofy silnika. Ja z chęcią bym wymienił i miałbym czyste sumienie.
-
Cześć. Chciałbym się poradzić, bo tyle opinii słyszałem że już sam nie wiem, jaka jest prawda. Mam taki stan panewek korbowych. Na ile jest to zużycie eksploatacyjne po przebiegu 100kkm, a na ile z braku oleju? Pojęcia nie mam jak powinny wyglądać panewki po jakimś czasie pracy, a aby było jeszcze ciekawie dotarłem do jakieśc informacji producenta panewek i podobne zdjęcie jest traktowane jako naturalne zużycie. Co Wy na to? A... zdjęcie pokazuje rysy, ale pod palcami nic a nic nie da sie wyczuć.
-
Kłopot z tym silnikiem jest taki ze bez wyciagania silnika nie da sie dostać do panewk głównych bo tam jest pełna podpora wału. Wiec dalo by sie wymienić tylko panewki korbowe a czy to wystarczy?
-
Z chęcią bym to zrobił, ale czy dopuszczalne jest wymienić same panewki bez szlifu wału, i to na wał w takim stanie. Nie do konca wiem jak wygląda wał po 100kkm który nie miał problemu z brakiem oleju
-
W końcu doczekałem się zdjęcia miski w związku z tym moim brakiem oleju o którym jakiś czas temu pisałem. Mogę Was prosić o to abyście popatrzyli na zdjęcia panewki i czopu i powiedzieli jak mocno jest źle? Czy to wymaga szlifu, czy to jest naturalne zużycie po 120tyś km? Nie do końca wiem co z tym robić dalej?
-
Sorka nie zauważyłem błędu. Oczywiscie z12xep.
-
Silnik z22xep przebieg 110000km
-
Aż tyle oleju nie leci. Jak przegazujesz to może faktycznie trochę oleju będzie ale na wolnych jeszcze się nie ubrudziłem. Boję się że mam za duże przedmuchy albo za bardzo przewrażliwiony jestem. Stąd prośba aby porównać.
-
Mogę mieć do Was serdeczną prośbę. Chciałbym aby ktoś kto ma silnik Z12XEP zobaczył jak zachowuje się korek wlewu oleju w silniku na biegu jałowym połozony tak luźno, nie zakręcony tylko ot tak położony w swoim miejscu, lub coś innego np kawałek chusteczki, szmatki. Spokojnie nic nie wciągnie do środka :-) Tylko silnik xep bo xe ma osłonę wewnątrz silnika rozbryzgu oleju i może nie byc to samo. U mnie dziwnie skacze, i chciałbym porównać. Proszę, bardzo kogoś uprzejmego.