Jump to content

Vadero

użytkownik
  • Content Count

    11406
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3
  • Time Online

    7d 7h 14m 48s

About Vadero

  • Rank
    doktorek
  • Birthday 01/10/1985

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Car
    różnie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Używam, ale aktywnego tempomatu trzeba sie nauczyć, m.in wiedzieć kiedy to wyłączyć, żeby auto ciągle na przemian nie przyspieszało i ostro hamowalo W Polsce niestety trzeba go wyłączać w momentach do jakich został stworzony, ale w cywilizowanym świecie Czyli do jazdy w gęstym ruchu na autostradzie - u nas co chwilę z prawego ktoś ci wskakuje przed maskę, co kończy się ostrym hamowaniem i zostawieniem na tyle dużego odstępu, żeby wcisnął ci sie tam następny, co kończy sie ostrym hamowaniem i zrobieniem miejsca dla kolejnego
  2. Uważaj bo Ci żyłka pęknie :lol2: Nadal nie napisałeś niczego co zmieni moje zdanie o tym gracie
  3. W Kato kawał czasu temu już go oglądałem w salonie i konfigurowalem na stronie.
  4. Bo w yarisie 3 to poprawili W Yarku 2 lewą żarówkę żeby wymienić trzeba trochę poodkrecac, nie jest to masakra jak accordzie gdzie koło ściągasz, ale parę pierdoołek luzujesz żeby się do żarówki dobrać.
  5. U ojca w garażu od 10 lat wiszą na takich hakach 3 komplety opon - nigdy żadnej oponie nic się nie stało, nie odksztalcila się ani nie wygniotla
  6. Z tego co pamiętam z rozmowy z panami z dużej wypożyczalni samochodów, to GPS montują domyślnie od klasy D w górę, chyba że sobie klient zamówi monitoring GPS swoich samochodów (w najmie długoterminowym) - wtedy użytkownik ma podgląd jak tam jego pracownicy sobie jeżdżą - podobno nawet auto można zgasić przez ten interfejs.
  7. To wymieniaj w ASO, oni bardzo wszyscy dbają o to, żeby wytworzyć mniemanie że dotknięcie czegokolwiek skończy się tym, że szanowny producent Cię spusci na drzewo. Daj im się tak wkręcić, na koniec za parę lat jak Ci coś padnie podlegające gwarancji, to spuszczenie Cię na drzewo bądź nie na pewno będzie warunkowane wyłącznie tym, czy mają prikaz z góry spuszczać na drzewo kogo się da, czy zachowywać się jak w cywilizowanym świecie, twoje klocki nikogo nie obchodzą.
  8. Z moich - Yaris 2 2010, Yaris 3 2012 - oba były parę razy naprawianie ze względu na korozję tylnej klapy, Yaris 2 do tego nadkole. Bez problemu w Toyota motor Poland podwozie - wahacze itp tak sobie, do konserwacji Volvo s60 2012 - bez śladu korozji. Passat 2011 - bez slasu korozji. Audi A3 8p - drobne ogniska na odpryskach lakieru obok listwy drzwi przód. Accord 2010 - dokrecane elementy zawieszenia w słabym stanie, po oczyszczeniu przeleciałem cortaninem i potem barankiem. Fiesta 2012 - tłumik zgnil fpizdu koło 2017r, poza tym barankiem psiklem wahacze i ramę pomocnicza, widać dobrze mu to zrobiło bo wygląda ok od dołu. Lakier ok.
  9. Pod spodem masz normalne uczciwe zabezpieczenie antykorozyjne w Audi
  10. Masz kostkę pod sam dom? Zimą Ci nie napiera i nie rozwala tynku? U teściów tak się stało. Ja mam kamyczki od 1.5 roku, te tańsze, nie całkiem białe (te całkiem białe 700zł/ tone ), na razie minusów brak, na wiosnę umyłem je szlaufem, raz na pare miesięcy dmuchne karcherem żeby śmieci z tego wygonić. Zielsko nie rośnie.
  11. Podobne historie miał w accordzie znajomy, jak wspomnianego accorda od niego odkupilem, zacząłem tankować paliwa premium i cały temat dpf zniknął. To samo w pasku b8 2.0tdi - miałem od nowości i jak lałem zwykłą ropę to co chwilę się wypalał i męczył, zacząłem lac premium ropę i zapomniałem jak tryb wypalania wygląda.
  12. A co ich twoje klocki obchodzą - wymieniaj i się nie chwal nikomu że zmieniłeś
  13. Jak masz dojście do pewnego egzemplarza, to bierz w ciemno, bo to są nie do zamordowania samochody. Mój na nauce jazdy bez zbytniego cackania się z nim kompletnie bezawaryjnie przejechał 425kkm, a następnie poszedł do sprzedania, obecna właścicielka od pół roku też się nacieszyć nie może, przebieg kręci dalej. Eksploatacja i czas kompletnie na nim wrażenia nie robią. Z suchych faktów - auto bardzo proste, wręcz prymitywne. Silnik 1.33 mimo 100KM mułowaty - za długa skrzynia. Te silniki miały swoją wadę fabryczną i gdzieś tam im się nagar zbierał - objawy to trudności w zapalaniu i check engine. Toyota nie robi żadnych problemów z naprawą. Prowadzi się słabo, hamuje słabo, skręca słabo, lubią się pojawić drobne ogniska korozji na tylnej klapie i na tylnych błotnikach - mi ASO nigdy nie robiło żadnych problemów z naprawą - malowali i już. Miejsca w środku ogrom - przez przesuwną tylną kanapę. Przez tą megatrwałość uwielbiałem ten samochód Jeśłi możesz - serwisuj w ASO - wtedy jeździsz tylko na przeglądy... Jak zaczeliśmy serwisować "u mądrego mechanika z ASO" to zaczęły sie dziwne sytuacje - np zatarły sie hamulce
  14. Musisz zrozumieć, że ja do Ciebie ad personam nie wyjeżdżam i nie uważam, że jesteś gorszym człowiekiem, że jeździsz sobie puntem Niemniej swoje zdanie o tym aucie mam, a to że ty masz inne mam kompletnie w d* miej sobie jakie chcesz. Natomiast kompletnie nie rozumiem o co chodzi z tym leonem i spryskiwaczami w pugu - podrzuć linkiem do dyskusji.
  15. Dzień dobry myślałem że już wszyscy fiaciarze się przejechali innymi samochodami i posiedli wiedzę, ale miło mi że jeszcze paru się ostało i podtrzymuje folklor Grande Punto to było najgorsze auto jakie w życiu miałem - chlało olej od nowości (nie pamiętam ile bo 9 lat temu się pozegnalem z dziadem i mam spokój, ale pamiętam jak bańke w bagażniku wozilem ;)) dynamiki nie miało żadnej i psulo się w nim wszystko.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.