Skocz do zawartości

ROBSON188

użytkownik
  • Liczba zawartości

    591
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O ROBSON188

  • Urodziny 12.06.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa--Bialoleka
  • Zainteresowania
    MoToRyZaCjA

ROBSON188's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. > oklejone mata termoizolacyjna . jak dasz kilka warst wo naprawde > super dziala...
  2. > okleił tymi matami izolacyjnymi tysh se sobie obkleje
  3. > po trasie zawsze i moj byl chlodny > ale 5 minut w korku latem i sie go dotknac nie dawalo ale i na to > znalazlem sposob jaki ???
  4. > Jestem w posiadaniu trech glowic 1.1 spi 1.2 mpi 60 KM i 1.2 mpi 75KM > i sam bylem ciekaw czym one sie roznia. Oto wyniki mojego > sledztwa. > oto trzy glowice w kolejnosci od prawej 1.2 75 KM, 1.2 60KM, 1.1 > odleglosc pomiedzy gorna szpilka mocowania a krawedzia otworu ssacego > taka sama w glowicy 1.2 75KM i 1.2 60 KM > Oznacza to ze do obudwu mozna stosowac zamiennie oba kolektory ssace. > Glowica 1.1 ma inny rozstaw szpilek. > otwory wydechowe w tych samych miejscach i o takich samych srednicach > oznacza to ze do wszystkich glowic mozna stosowac zamiennie kolektory > wydechowe > jedyna roznica jaka udalo mi sie zauwazyc pomiedzy glowicami 1.2 75KM > i 1.2 60KM to mniejszy przekroj kanalow sszacych w 60KM > (srednica na pocztku kanalu jest taka sama we wszystkich > glowicach) > 1.2 60 KM > 1.2 75KM > zawory maja te same srednice w 1.2 75KM i 1.2 60KM w 1.1 zawor ssacy > ma o ok 1 mm mniejsza srednice niz w 1.2 > zawor ssacy 1.2 75KM > zawor ssacy 1.2 60KM przyda sie napewno wielu osobom
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.