Jump to content

TomcatT4

użytkownik
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

226 Przezacny kompan

2 Followers

About TomcatT4

  • Rank
    szalony konstruktor
  • Birthday 10/23/1981

Contact Methods

  • WWW
    www.kozmo.pl

Profile Information

  • Name
    Tomasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Wrocław/Warszawa
  • Zainteresowania
    rajdy, kit-cary
  • Car
    Citroen C5 V6 Break manual '02

Recent Profile Visitors

762 profile views
  1. Parę miesięcy temu żartowałem sobie, że jak chcą uspokoić górników to niech im obiecają w okolicy fabrykę tego narodowego elektryka na pocieszenie i miejsca pracy przy nim w zamian. I chyba mnie podsłuchiwali...
  2. Stare, ale niekoniecznie dobre, AL4... Aż dziwne, że nie wsadzili tam Aisina tylko taką staroć.
  3. TomcatT4

    Le Mans 2020

    Warto wspomnieć o tegorocznych wynikach European Le Mans Series 2020: LMP2 – Intereuropol Competition z Kubą Śmiechowskim – 12/15 LMP3 – Intereuropol Competition – 2/12 LMGTE – Kessel Racing z Michałem Broniszewskim – 2/8
  4. A tak wygląda makieta nowego Hummera:
  5. TomcatT4

    Sezon 2020

    W zeszłym roku miałem przyjemność spędzić weekend na Silverstone. Obserwowaliśmy głównie pierwsze dwa zakręty po prostej start-meta. Od przejażdżek pokazowych superaut, poprzez puchar Porsche i niższe serie bolidów aż po F1. Superauta wydawały się ślimakami, Porsche całkiem, całkiem ale i tak wszyscy hamowali przed tymi zakrętami, choć było już szybciej. Dopiero w F2 trzech najlepszych kierowców potrafiło przejść te zakręty tylko na odjęciu. Na koniec wjechała F1 i szok prędkości był niesamowity – na prostej i w tych zakrętach... Co by nie mówić – królowa jest tylko jedna...
  6. Brat rok temu przesiadł się z 5-letniego wówczas A4 2.0TFSI quattro w pełnym wyposażeniu, schipowanym na 230 KM do Giulii Veloce (2.0T 4x4 280 KM). Jedyne co jest gorsze niż w audi to jakość dźwięku z głośników. Resztą, a w szczególności tym jak się auto prowadzi a także i jakością wnętrza, bije Audi na głowę. Do dzisiaj auto nie popsuło się a ma już ponad 30 000 km 😉
  7. @Zuraw ma to w swoim nowy Peugeocie – chwali sobie bardzo. Jest jeszcze kamerka pod prawym lusterkiem i na ekranu marker pokazujący koniec auta – przydatne przy szukaniu miejsca do parkowania równoległego 😉
  8. http://www.car-mix.pl Podjedź, pogadaj. Mają bardzo duże doświadczenie. Pewnie też rozwieją twoje wątpliwości co do modułów i odłączania czujników cofania itd.
  9. Obiło mi się o uszy, że te 163 KM w C5 generalnie nie trzymają danych podawanych przez producenta. Znajomy miał salonowe C5 163 KM z 2013 roku a teraz ma C5 150 KM z 2016 roku i ten nowszy jeździ praktycznie tak samo jak nie lepiej jak ten poprzedni.
  10. AL4 był w benzynowym 2.0 16v od pierwszej generacji C5 X4 czyli od 2001 roku. Natomiast benzynowe V6 najpierw było z 4HP20 w X4 do 2004 roku. W poliftowym X3 (czyli jakoś tak od połowy 2004 roku) był już japoński Aisin AM6 i tego też dali do zupełnie nowego X7.
  11. Zapraszam forumowiczów będących w niedzielę w Warszawie na Moto orkiestrę na Bemowie: http://motoorkiestra.pl. Będzie można wylicytować przejażdżkę Kozmo ;-) No i oczywiście porozmawiać w miłej choć zapewne mroźnej atmosferze.
  12. Pierwsze testy za mną – małe podsumowanie. Przede wszystkim chciałem dowiedzieć się czy auto „trzyma się kupy” i czy na tymczasowym zawieszeniu można cokolwiek pojeździć. Okazało się, że tak i to całkiem nieźle. Kierowca testowy, czyli mój brat Pawel Ferdek, wjeżdżał się w auto coraz bardziej pozwalając sobie na coraz więcej. Niestety testy musieliśmy przerwać po oberwaniu się jednej z seryjnych poduszek silnika, które trzeba zastąpić poliuretanowymi. Cieszę się, że to tylko taki drobiazg. Przez awarię nie udało się zrobić suchych pomiarów przyśpieszenia czy prędkości maksymalnej a także poj
  13. Uff, w końcu po problemach ze sprzęgłem udało się coś wystroić. Sprzęgło VALEO 826521 daje radę. Silnik to całkowicie seryjny TJet z Bravo 150 KM. Było z nim trochę walki bo seryjny wastegate wymaga dodania mocniejszej sprężyny, żeby od razu nie otwierał się więc niedługo będzie kolejne dostrajanie po tej drobnej modyfikacji. A teraz czas na pierwsze testy - jeśli pogoda dopisze to już w ten weekend na lotnisku w Oleśnicy (dolnośląskie).
  14. Witajcie po przerwie. Znowu wróciłem do dłubania mimo iż kasa jak zwykle skończyła się przed czasem. Stąd też pomysł na zbiórkę: wspieram.to/kozmo – jeśli możecie to udostępniajcie link gdzie tylko się da. Każda złotówka liczy się ;-) Z góry dzięki. A co w garażu? ostatnio zabrałem się za dokończenie rzeczy bezkosztowych, których nie udało się zrobić na targi w UK: – zamontowałem szablon tunelu aerodynamicznego pod maską przednią – zmieniłem hamulce na większe – zacząłem robić porządek z wiązką elektryczną – zamontowałem elektroniczny wyświetlacz czyli
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.