Jump to content

goden

użytkownik
  • Content Count

    3119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

103 Dobry aparat

2 Followers

About goden

  • Rank
    starszy kierowca
  • Birthday 02/04/1984

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Car
    Toyota Avensis
  • Motorcycle
    BMW S1000XR

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zrobi karierę - wpisuje się w trend mini suvów coupe.
  2. żeby to było takie piękne - Avensis też wyceniony na 57, od tej ceny niech sobie salon 10tyś urwie i można by mieć deal.
  3. Ja zrobiłem inaczej, wpisałem cenę z tych najniższych licząc na szybką sprzedaż - ale się przeliczyłem - nikt jeszcze nie przyjechał oglądać mimo tego że się umawiali 🤔
  4. żeby to każdy salon wyceniał auto powiedzmy te 3-4 tysie taniej niż otomoto to faktycznie nie byłoby sensu kopania się z kosmitami. Jestem obecnie w trakcie sprzedaży Avensisa, i Volvo gdzie zamówiłem nowe auto wyceniło mi Toyote w rozliczenia na 33tysiące, gdzie najtańsze na otomoto kosztują 47. Więc aż tak kolorowo nie jest w każdym przypadku.
  5. Też się przymierzałem do crv hybrid. Po jeździe próbnej około 50km odpuściłem - według mnie to wyje jadąc nawet spokojnie 100-110km/h, od przyspieszaniu nie wspominając. Reszta teoretycznie powinna być ok, stare sprawdzone 2.0 benzyna plus te kilka elektrycznych koni - przepis na długowieczność. Według mnie odczucia dużo gorsze niż w wersji 1,5 automat. Ale ostatecznie wybrałem inną markę
  6. Nie kojarzę, na postoju nic nie słychać - ale ja jechałem krótko, a na postoju uruchamiał się start/stop, czemu miałby trzymac takie obroty?
  7. Ze startu czuć od zera jakąś pomoc, później już tylko wyje😁
  8. Nie wiem ile mam mocy, ale jeździłem jak szukałem suva bo mam sentyment i ta hybryda nie daje rady - jest naprawdę mułowata - a na samym prądzie to chyba tylko z górki da radę Oczywiście, piszę na podstawie własnych obserwacji z krótkiej około 50 kilometrowej trasy demonstracyjnej.
  9. 6 litrów w x5 to super wynik, pewnie trzeba mieć stalowe nerwy, ale x5 na autostradach, 4 osoby plus pełny bagażnik trasa 1200km+, z tempomatem na 160 pali poniżej 10, oczywiście średnio, czyli dochodzą zwężki, miejscowe ograniczenia do 120 itd. Ta sama trasa, avensis 1,6 benzyna, 2 osoby, też tempo 160 - prawie 9. Jak za litr różnicy to ten kiosk na kólkach jest super oszczędny 😄
  10. Według mnie wnętrze suzuki nie jest jakieś odstające na minus od innych. Smaczkiem jest np ustawienie wskazówek liczników - jak w sportowych maszynach gdy auto stoi wskazówki są pionowo w dół. Dodatkowo spłaszczona kierownica też dodaje smaczku [emoji6] Twardości plastików nie komentuje, ja tego nie dotykam a wyglądają całkiem znośnie [emoji106] Oczywiście mojej żonie to nie robi żadnej różnicy - nie docenia takich pierdołek 😄 Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  11. Dokładnie, tylko lać paliwo i jeździć. Spalanie małe, chociaż jak żona jeździ tylko po Bydgoszczy to koło 8 pali. W trasie poniżej 5 dosyć dynamicznie jadąc, ale oczywiście to nie jest auto na trasy [emoji6] Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  12. Suzuki swift [emoji3] Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
  13. Ja mam avensisa sedana 2016r, jeszcze Też mam rodzinę 2+2 (dzieci 2lata i 7 lat), i w sumie mogę polecić, da radę się spakować na każde wakacje. Swoją będę sprzedawał w okolicach 50 tysięcy więc sądzę, że i inne znajdą się w tej cenie. Silniki benzynowe może i nie rakiety, ale skoro pasuje przyspieszenie gdzieś wyżej wspomniane 11,7 do setki to i avensis ogarnie, bo mój 1,6 132km ma katalogowo 10,4.
  14. Zrobilem ze scottoilerem już dobrze ponad 60tyisięcy - kilkukrotnie po Alpach, kilkadziesiąt razy na torze, może nie jestem żaden rossi, ale potrafię swoim XRem ścigi po zakrętach pogonić, o zamykaniu opon nie wspomnę. Nic mi na oponę nie kapie - mam e-system, może tutaj jest większa dokładność
  15. Jak podejmowałem decyzję o zakupie scottoilera robiłem dziennie 500-600km na motocyklu, praktycznie codziennie - dla mnie miało znaczenie, jeszcze po jazdach dodatkowe smarowanie - było to według mnie upierdliwe, i poświęcanie na tą czynność nawet kilku minut było wkurzające - kupiłem scottoilera dla świętego spokoju umysłowego Teraz jest to po prostu miły dodatek, nie muszę o tym myśleć gdziekolwiek nie jadę, czy to w deszczu czy po szutrach.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.