Jump to content

wladmar

użytkownik
  • Content Count

    21236
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

wladmar last won the day on January 28

wladmar had the most liked content!

Community Reputation

7376 Człowiek - do rany przyłóż

5 Followers

About wladmar

  • Rank
    Miś Uszatek
  • Birthday November 18

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    samochody, rock, metal

Recent Profile Visitors

2047 profile views
  1. Ja mam takie i szyby też ciemne. Światła widać, bez przesady. Tylna szyba w ogóle do niczego w zasadzie nie jest potrzebna, a boczne nigdy nie ściemniają się na tyle, żeby nie zauważyć świateł.
  2. No to dostają ode mnie długimi LED po oczach, jak lubią takie zabawy, to czemu nie
  3. A to już problem tych, kogo oślepiają. Można używać? Można. Wszelkie pretensje należy kierować do ustawodawcy i producentów samochodów.
  4. Tak. Ja tylko zwróciłem dodatkową uwagę gawiedzi na to, że jest to bardzo dokładnie wyszczególnione w przpisach bez żadnych tam dziwnych interpretacji i widzimisię. Przednie przeciwmgłowe - można używać podczas deszczu/mgły niezależnie od widoczności w metrach, tylne - tylko jak jest poniżej 50 metrów. Przy czym żadne przeciwmgłowe NIE SĄ obowiązkowe. Obowiązkowo natomiast należy wyłączyć tylne, jeżeli widoczność jest powyżej 50 metrów. Tylko tyle i aż tyle.
  5. Art. 30. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność w czasie jazdy w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza, spowodowanej mgłą, opadami atmosferycznymi lub innymi przyczynami, a ponadto: 1) kierujący pojazdem silnikowym jest obowiązany: a) włączyć światła mijania lub przeciwmgłowe przednie albo oba te światła jednocześnie, b) poza obszarem zabudowanym podczas mgły dawać krótkotrwałe sygnały dźwiękowe w czasie wyprzedzania lub omijania; 2) kierujący innym pojazdem niż pojazd, o którym mowa w pkt 1, jest obowiązany: a) włączyć świ
  6. U nas podczas mgły NIE WOLNO jechać poniżej 96 km/h, bo z prawdopodobieństwem 99.99% w tył wpakuje się TIR.
  7. Oprócz tego telefon jednak ma fizyczne przyciski - odblokuj/zablokuj i głośność, nawet w smartfonach z tego się nie rezygnuje, ale VW i owszem
  8. Ja myślę, że klientów (a pomijając floty grupa docelowa to 50+) odstraszyły te dotykowe przyciski wszędzie i tablety (nawet zamiast tradycyjnych wskaźników). Klient Golfa jest raczej konserwatywny i w tym modelu przesadzili z "nowoczesnością". No i nie bez znaczenia jest też to, że znacznie podrożał, a ludzie jednak obecnie oszczędzają ze względu na mocno niepewne czasy.
  9. Podaj pojemności, te cyferki/literki nic mi nie mówią. Z grubsza pojemność X z turbo odpowiada X razy 2 bez turbo. Z grubsza.
  10. Ale o czym w ogóle jest dyskusja? Turbodoładowanie to wirtualne zwiększenie pojemności (więcej mieszanki się spala, bo podawana jest pod ciśnieniem). Tylko tyle i aż tyle, żadnych cudów tam nie ma. Rzecz w tym, że jak nie możesz kupić 3.0 N/A ze względów podatkowych, to kupujesz 1.4T. Zachowywać się będą podobnie, bo będą mieć podobne wartości oraz przebiegi momentu i mocy. Jeżeli będziemy porównywać silniki o tej samej pojemności, jeden doładowany drugi nie, to oczywistą oczywistością jest, że doładowany wygra pod każdym względem. Tak samo będzie jak porównamy dwa wolnossące - jeden 1.0, drug
  11. 20 lat temu nawet zwykłe wypożyczenie auta na weekend było sporym problemem. Kaucje, cena zaporowa, umowy niepoważne, wybór modeli nijaki.
  12. Pomijając nawet ratę leasingu policzmy jeszcze ubezpieczenie i chociażby komplet opon
  13. Które to auta mają obecnie moduł stacyjki?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.