Jump to content

wladmar

użytkownik
  • Content Count

    16802
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4
  • Time Online

    7d 21h 30m 12s

7 Followers

About wladmar

  • Rank
    Miś Uszatek
  • Birthday November 18

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    samochody, rock, metal

Recent Profile Visitors

1345 profile views
  1. Czyli wrzucasz 5 bieg i jedziesz z obrotami ponizej 1500 obrotow w wolnossacej benzynie? Jaki to silnik? I co to za turbosilnik, ktory ma przy licznikowych 160 km/h 4000 obrotow?
  2. Czesto jezdzisz autem z benzynowym silnikiem ponizej 1500 obrotow?
  3. Automat tez ma biegi i tez je zmienia. Czyli chodzi o to, ze jak ktos ma TSI i nie umie operowac sprzeglem, to mu lata glowa? Bo nie rozumiem.
  4. Nie wiem jak TSI, ale moj ma praktycznie plaski moment obrotowy od 1500 do 6000, czyli osiaga maks. przy 1500 i ciagnie ten maks praktycznie do odciecia. Kiedy mam czuc tego duzego kopa i dokladnie kiedy ma mi latac glowa? Co robie nie tak?
  5. Znaczy dane z Polski są niemiarodajne. A z innych krajów, uważasz, że też?
  6. Proszę: https://www.eea.europa.eu/data-and-maps/daviz/average-age-of-road-vehicles-6#tab-chart_1
  7. Europa, jak słusznie zauważyłeś, ma to gdzieś. Przeciętny wiek samochodów w Niemczech to 6 lat, więc co to kogo obchodzi, czy silnik przejedzie 200 kkm czy 800 kkm. A z tą trwałością reszta świata zachowuje się niemądrze, patrząc na rdzę, chociaż pewnie tam, gdzie nia ma zimy ten problem nie wystepuje.
  8. Nie, mam na mysli caly czas poprzedni i ciagle dostepny zwykly Skyactiv. Tym jezdzilem na jazdach probnych i jak dla mnie ma charakterystyke zwyklego wolnossaka. X nie jezdzilem.
  9. No wlasnie nie. W porownaniu do turbo nieladnie. A 90% uzytkownikow po prostu wciska pedal i chce, zeby auto wgniatalo w fotel. I dlatego ludzie polubili turbodiesle, a nastepnie turbobenzyny. I charakterystyka wolnossacego jest juz obecnie mocno archaiczna.
  10. No i mimo wszystko charakterystyka silnikow, ktora nijak ma sie do konkurencji i do XXI wieku. Ja rozumiem, ze rewolucyjna technika, ze ach i och, ale zwykly czlowiek wsiada do byle TSI, Ecoboosta czy Boosterjeta i silnik jedzie od 1500 obrotow, jest po prostu przyjemnie. A w Mazdzie - ot, subiektywnie zwykly wolnossak, czyli "nie jedzie".
  11. 1. Przeglad olejowy co 15 kkm i takie sa oficjalne zalecenia Suzuki. 2. Nie wiem czy ma system kontroli jakosci, kontrolka serwisu nigdy mi sie nie zapalila (wymieniam zazwyczaj co 14-14.5 kkm). 3. Realny zasieg jest spory (zobacz test reflektorow na HP), zdarzylo mi sie, ze pare razy mrugneli, ale tylko jak zjezdzalem z jakiejs gorki, podczas jazdy po plaskim nikt nigdy nie mrugal, czyli zakladam, ze nie przeszkadza.
  12. Moze zle patrze w konfigurator, ale Mazda 3 z silnikiem Skyactiv X jest dostepna tylko w wersji hybrydowej? Do tego z normalnym wyposazeniem ponad 120 kzl NIepowazne.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.