Jump to content

wladmar

użytkownik
  • Content Count

    8857
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4
  • Time Online

    6d 3h 42m 56s

7 Followers

About wladmar

  • Rank
    Miś Uszatek
  • Birthday November 18

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    samochody, rock, metal

Recent Profile Visitors

1278 profile views
  1. Na pewno żadna znana mi flota. Z prywatnych... chyba też nie.
  2. No dobra, ale ja w ich wieku nie wyobrażalem sobie życia bez auta.
  3. Ja bylem bardzo zdziwiony tym, ze ludzie u mnie w pracy w wieku 20-30 lat w ogole nie maja samochodow i nie maja zamiaru takowy posiadac. PJ owszem, maja, ale posiadac wlasne auto? Po co? Aktywnie korzystaja z carsharingu, wynajmu, ubera i tak dalej.
  4. Raczej chodzi o to, ze ludzie coraz bardziej korzystaja z roznych srodkow transportu, ale posiadanie wlasnego auta jest coraz mniej popularne. Obserwuje po sobie - auta w zasadzie uzywam tylko do podrozy pozamiejskich, przy czym jezeli to jest > 1000 km, to samolot + wynajem samochodu na miejscu. Po miescie zbiorkom albo Uber (wychodzi szybciej, wygodniej i taniej, niz szukac parkingu w centrum i placic 5 zl/h). Mozna tez uzyc hulajnogi elektrycznej albo podobnego wynalazku, jest jeszcze przeciez rower (ktory tez sie wypozycza). Czyli dobieramy srodek transportu odpowiedni do potrzeb, przy czym nie widze sensu kupowac tych srodkow na wlasnosc.
  5. Znowu dyskutujesz z głosami w swojej głowie. Ja nigdzie nie pisałem o średniej 160.
  6. To czytaj inne źródła, ja nic nie pisałem o 10 minutach, sam sobie jak zwykle to wymysliles. Ja mam takie wyniki po 250 km.
  7. O, były takie koszmarki... Chyba najgorszy okres w historii motoryzacji, te ople agila i podobne... W podobnym czasie była też moda na małe sedany: A wcześniej na okropne kombi: Chyba jednak moda na SUVy jest dobra
  8. wladmar

    Siła promocji

    Obawiam się, że za chwilę tam będą silniki i skrzynie Renault i Mitsu wypadnie z kręgu moich zainteresowań na zawsze.
  9. Samochod ciezarowy jezdzacy w trasie > 100 kkm
  10. No i jak to jest jazda autostradowa (i nie jest to 1.5 dci czy inny tsi), to spokojnie wymieniac co rok. Jak robi te 30 kkm rocznie po miescie, to lepiej, zgodnie z zaleceniami producenta, zmiejszyc do 20 lub 15.
  11. Ludzie zapominaja tez o tym, ze nie tylko przebieg wplywa negatywnie na stan oleju, ale i czas (moze, czas nawet bardziej) i jak producent zaleca wymiane co 15/30 i co rok, ludzie olewaja to "co rok", uwazajac, ze skoro przejechali tylko 13 kkm, to wymieniac nie trzeba. Blad. No i w instrukcji kazdego auta jest wyraznie napisane, ze okres wymiany nalezy skrocic, jezeli auto jest eksploatowane w ciezkich warunkach (ciagniecie przyczepy, jazda miejska, jazda w terenie). Jezeli jezdzisz autostradami, to mozesz spokojnie wymieniac co 30 kkm, czyli jak zaleca producent (zalezy od producenta, oczywiscie), ale jak sie krecisz po miescie, to producent zaleca skrocic okres miedzy wymianami.
  12. wladmar

    Siła promocji

    Mitsu powinno zrezygnowac z CVT. To mocno psuje sprzedaz, bo ludzie generalnie nie przepadaja za tym rodzajem skrzyni. Vitara i S-Cross maja klasyczny (ale nowoczesny i szybki) 6-biegowy hydraulik, ktory jest absolutnie bezproblemowy i trwaly.
  13. To nie jest tak, ze im mniej masz czynnika, tym gorzej chlodzi. Do pewnego momentu wydajnosc, owszem, spada, ale potem gwaltownie rosnie i jak masz np. 10% od normalnej pojemnosci ukladu, to moze chlodzic tak samo, jak majac 100%, a nawet i lepiej (i zamrozi parownik). Fizyka gazow jest skomplikowana
  14. Zgodnie z wymaganiami producenta, czyli co 15 kkm.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.