Jump to content

Kudlaty

użytkownik
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    18h 46m 19s

About Kudlaty

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 05/10/1983

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    PL Warszawa

Recent Profile Visitors

357 profile views
  1. Trzeba sprawdzić gdzie pojawia się napięcie na wtyczce wyświetlacza TID po włączeniu świateł. Trzeba użyć miernika i sprawdzać włączając i wyłączając światła. Kolory kabla mogą być różne w różnych Oplach.
  2. Mam nową kuchnię z IKEA, zmywarkę mam HOTPOINT ARISTON i dokupiłem BEHJALPLIG i wszystko działa super. Montaż totalnie bezproblemowy.
  3. Adres w DO może być już nieaktualny. Teraz jeśli zmienisz adres zameldowania nie wymieniają Tobie dowodu... a to dlatego, że nowe DO tego adresu nie mają i DO w tej chwili nie potwierdza już adresu. Z kilkoma takimi dokumentami się już spotkałem, w tym mojej żony. W urzędzie dowiedziała się, że zmiana adresu nie wymusza zmiany DO, a jeśli chce nowy to stary musi "zgubić".
  4. będzie gdzie chować wlew gazu
  5. > A jakiś przekaźnik czasowy na listwę DIN by Ci się zmieścił? Myślę, że tak...
  6. Proszę o pomoc. Szukam wyłącznika czasowego żarówki - coś podobnego do sprzedawanej przejściówki - link, ale montowanego "w kable", a nie w oprawkę. Typowy wyłącznik czasowy (schodowy) nie spełnia moich założeń, bo potrzebuje większej ilości kabli - sterowanie przyciskiem, zasielanie. W mojej instalacji mam fazę i zero wystające z sufitu i tu miałby zostać założony taki wynalazek. Dobrze byłoby, gdyby czas ustawienia był w przedziale do: bliżej godziny, a nie 10 min. jak w klatkowych sterownikach... Ktoś czymś poratuje?
  7. Noga nie może być montowana w pojeździe ze schowkami w podłodze np. Scenic.
  8. > baterie wymontuje > ale czy da sie rozebrac? > polska KFA > ja staram sie w pierwszym podejsciu naprawic też mam KFA i też cieknie w tym miejscu... dokładnie tak samo się zastanawiałem, czy można to jakoś uszczelnić... Wytrzymała tylko 4 lata
  9. Szukałem na forum, ale nie znalazłem, więc zadaje pytanie tu: Czy przy każdej wymianie rozrządu należy wymienić pompę wody? Chodzi o silnik X16SZR, auto z podpisu. Ostatnio (65 kkm temu) rozrząd był wymieniany w AutoExpercie i z tego co usłyszałem teraz powinna być wymiana bez pompy. Warsztat (zaprzyjaźniony Autokącikowicz) twierdzi, że pompę też trzeba wymienić, bo nią się naciąga rozrząd (mam nadzieję, że dobrze Go zrozumiałem). Tak więc wymieniać też pompę, czy tylko pasek i napinacz? Przy okazji zmienię też termostat. Z góry dziękuję za sensowną i konkretną odpowiedź.
  10. Napisz więcej informacji, które drzwi są oryginalne, które nie... Może zadziałało ryglowanie...
  11. > we wszystkich astrach jak sie wlaczy swiatła to wyswietlacz > ciemniejszy jest, kiedys ktos napisal ze jest to po to aby w > nocy jak jedziesz nie oslepial on swym blaskiem kierowcy(a > wiadomo ze w nocy wlacza sie swiatla i dlatego jest to ze soba > powiazane). kwestia jest jeszcze taka czy calkiem on ciemnieje > czy leko prygasa? bo u mni lekko przygasa i w sloneczny dzien > tez prawie nic nie widac... wiec nalezy przyjac ze TTTM Można załatwić to jednym kabelkiem - jego przecięciem lub wyjęciem z wtyczki (wtedy zawsze można wrócic do oryginału) i tego problemu nie będzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.