Jump to content

rbgarb1

użytkownik
  • Posts

    644
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About rbgarb1

  • Birthday 03/15/1970

Profile Information

  • Name
    Rafał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Tarnów
  • Zainteresowania
    moto
  • Car
    3 na F
  • Motorcycle
    ŚMIGŁO GS

Recent Profile Visitors

1059 profile views

rbgarb1's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/19)

261

Reputation

  1. Na początek zobacz jakie jest zapotrzebowanie na powietrze w litrach przy pneumacie,a potem sobie odpowiedz na pytanie czy twój kompresor podoła temu zadaniu
  2. Spróbuj odłączyć klemę, ew. tester diagnostyczny i wykasować wszystkie błędy, nawet gdy żadnych nie ma. Może pomoże
  3. Mierzyłeś ciśnienie fizycznie manometrem? ,czy po prostu było większe niż poprzednio.
  4. Wymień obydwa oringi na regulatorze, tylko musisz je idealnie dobrać
  5. Próba z zakręceniem LPG ok. Nastepnie sprawdzenie ciśnienia paliwa,jeżeli niskie to pompa lub regulator ciśnienia Jeżeli masz jedno przewodowy układ zasilania to regulator jest w koszu pompy paliwa,przeważnie winny jest o ring za 20 gr. Paliwo wtedy ucieka bokiem,kilkukrotnie przerabiane w praktyce u mnie
  6. Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś przegląd w dniu rejestracji musiał być ważny minimum 30 dni. Zadzwoń i zapytaj.
  7. https://www.ceneo.pl/40258425# Takie małe dość poręczne katujemy w pracy dość intensywnie,robią robote
  8. wymieniłem obudowę do kluczyka Czy przełożyłeś transponder immo ?
  9. Przy odrobinie dobrej woli, z kątownika da się zrobić łuk, ja bym dospawał ramkę z kątownika. Powinna być sztywniejsza od płaskowników i mniej podatna na odkształcenie.
  10. Jak jest możliwość to dorobić ramkę z kątownika nierdzewnego
  11. Może takie coś pomoże https://sprzedajemy.pl/wkladka-zamka-fiat-126p-maluch-2-kluczyki-ramie-warszawa-2-6bea9f-nr63060635
  12. TO mogłeś zacząć od tego że jest wyciek, układ chłodzenia musi być szczelny a w twoim przypadku gdy reduktor masz wysoko może dochodzić do zapowietrzenia i nie wyrabia termicznie.
  13. Odczytaj zarejestrowane błędy w sterowniku
  14. Ale który zmieniałeś ,ten w obudowie termostatu,czy ten co na foto?
  15. Czujnik wkręcony bezpośrednio do głowicy, tam zobacz.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.