-
Liczba zawartości
700 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
rbgarb1's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
350
Reputacja
-
Za niskie obroty silnika do danego biegu. Nie szukaj problemu gdzie go nie ma
-
Nie mam nic 14*1.25 Pozostaje kawałek rurki i narzynka, ew.tokarz i dorobić króćce na wymiar.
-
Ok. To poszukam w poniedziałek. Dam znać
-
Na pewno masz M14 *1.25? Większość króćców LPG stosowanych w reduktorach i mixerach ma 14*1 ,niestety większość mixerow wylądowało już na złomach
-
Ok.pogrzebie w poniedziałek w "złomie" w fabryce i poszukam Ile szt.potrzebujesz?
-
Phu Jacuś Ag siedlik Szukaj ,na pewno coś znajdziesz
-
Cylinder po szlifie, docieranie i ciśnienie sprężania
rbgarb1 odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
Zawsze możesz testować na innej ,planowanej głowicy po dotarciu silnika -
Cylinder po szlifie, docieranie i ciśnienie sprężania
rbgarb1 odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
To po dotarciu na ciepłym silniku będzie OK Wiesz dobrze że na YT mogą być fantaści co mają nawet 12 Przy prawidłowo złożonym i spasowanym silniku masz serie,to tylko się cieszyć. -
Cylinder po szlifie, docieranie i ciśnienie sprężania
rbgarb1 odpowiedział Cinek na temat - Zrób to sam
Jakie nominalne ciśnienie sprężania ma nowy silnik książkowo?? -
OK. To patent z rurką miedzianą sprawdził by się idealnie,chyba że koniecznie chcesz ogrzewać tylko podgrzanym powietrzem
-
Nie rozumiem tylko jednej rzeczy,dlaczego kombinujesz ogrzewaniem,skoro masz klasyczny układ chłodzenia silnika??
-
Zapomniałem o jeszcze jednym ważnym elemencie,zbiorniczek wyrównawczy
-
Owiń rurką miedzianą wydech,w kabinie zamontuj małą nagrzewnicę, całość wypełnij płynem. Możesz zastosować pompkę elektryczną wymuszająca obieg i wentylator na nagrzewnicy. Tyle wystarczy,będzie ciepło Tak się robiło montując LPG w maluchu,grzało reduktor aż miło