Skocz do zawartości

michwas

użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O michwas

  • Urodziny 22.08.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

michwas's Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. A co myślicie o takiej konfiguracji do 1.2 16v: 1. Kolektor seryjny 2. Katalizator 45 mm http://allegro.pl/katalizator-euro-2-do-poj-max-1200ccm-i4167282404.html 3. Rura 45 mm 4. Końcowy 125p - chyba 43 mm Ma to być do rajdówki więc nie musi być cicho, tylko przechodzić BK.
  2. > Ale po co kombinować z alternatorem, koło zostawiasz podwójne, pod altek robisz dystans jak dobrze > pamiętam 11mm i wszystko gra. Mam tak złożone, silnik z palio 2004r i wszystko gra. To jest dobra opcja, sprawdziłem i faktycznie można tak to rozwiązać, dzięki za pomysł!
  3. > Czasami ociera tylko o plastikowe nadkole. A co z paskiem alternatora wtedy? Mam alternator od CCSa i jego koło pasowe jest wyśrodkowane z kołem pasowym od CCSa które ma rowki bliżej bloku. Jak dam koło od Bravy (to szersze od klimy) to wtedy rowki te nie bedą wycentrowane z kołem pasowym altka. Rozwiazaniem byłby alternator z bravy, ale z tego co widziałem to jest za mało miejsca na szersze koło pasowe alternatora - będzie wadzić o podłużnicę. Na razie zrobię prowizorkę z patentem, a później wymienię pompę - znalazłem już odpowiednią pasującą
  4. Dzięki! Jest to jakiś pomysł, zrobię na razie w ten sposób, a docelowo i tak nie obejdzie się bez wymiany pompy.
  5. Cześć, odgrzeję trochę temat. Uruchomiłem silnik na elektronice MM, zmiany dokładnie jak powyżej. Dzięki wszystkim za pomoc Mam jednak problem z kołem pasowym alternatora. Silnik który kupiłem pochodzi z Fiata Bravo który posiadał klimatyzację. W tym silniku koło pasowe jest inne (szersze), a co za tym idzie także mocowanie czujnika położenia wału jest inne - pierścień z "zębami" jest bliżej bloku silnika. W załączniku zdjęcie obydwu kół - dołem do bloku. Czy jest na to jakiś patent czy pozostaje tylko wymiana pompy oleju na taką która będzie miała pasujące mocowanie czujnika?
  6. > Cala miska jest stalowa czy laczona? Od gory alu opaska a na dole kawalek stalowy? Kolektory > rozpoznasz. Sprawdziłem z ciekawości miskę - jest cała stalowa, a kolektor niestety z nowym rozstawem szpilek. Będę składał na starym kompie i z wtryskami bez powrotu Tak więc kompletuję teraz: - Komputer, - Kolektor ssący + map + przepustnica, - I chyba cewki z podstawą, zobaczę jeszcze - może zostanie stara cewka, Dzięki za pomoc, dam znać jak uda się uruchomić.
  7. > Cala miska jest stalowa czy laczona? Od gory alu opaska a na dole kawalek stalowy? Kolektory > rozpoznasz. Cześć, jutro będę w garażu to sprawdzę miskę i kolektor Co do komputera to wolałbym uruchomić to bez immo (w moim CCS nie było anteny do immo itp). JohnnyR, dzięki za info o przepustnicy i wzory kolektora, jutro sprawdzę czy podejdzie to pod moją głowicę i dam znać
  8. > Najlepiej zostawic to na malym boszu. Z roznic to nie zawsze rak jest jak piszesz, byly brawo ze > starym rozstawem szpilek i stalowa miska. Taki posiadalem. A czy z tego Boscha da się ściągnąć immo? Czy w takim wypadku podejdzie wiązka kabinowa czy trzeba coś modyfikować? Bosch ma dwie wtyczki - jedna do silnika, druga do kabiny. Poza tym do kabiny jeszcze odchodzi "normalna" wtyczka z wiązki silnikowej. Miska olejowa jest stalowa, czy bez ściągania kolektora wydechowego jestem w stanie rozpoznać jaki to rozstaw? Warto byłoby wiedzieć na przyszłość bo pewnie z czasem wymienię ten kolektor - seryjnie w tym silniku jest bardzo krótkie 4w1 żeliwne.
  9. > przepustnica podejdzie z bravo/brava/marea/multipla 1.6 z wciskanym krokowym i teoretycznie > zintegrowanym tpsem Dzięki za odp, czyli np taka będzie pasować: http://allegro.pl/fiat-bravo-brava-marea-1-6-16v-95-02-przepustnica-i3955877164.html ?
  10. Witam wszystkich po długiej przerwie, nie było mnie tu jakiś czas, ale nadeszła pora powrócić do tematu i uruchomić moje padło zakupiłem silnik z Fiata Bravo o kodzie 182B2000 z komputerem Bosch, jedną sondą lambda i listwą wtryskową bez powrotu. Przeczytałem już wiele wątków o swapach na ten silnik, ale mam jeszcze kilka pytań. Wydaje mi się, że najlepiej będzie to uruchomić to na starej elektronice Magnetti Marelli czyli komputerze z Fiata Punto 1.2 16v o kodzie silnika 176B9000. Komputer Boscha posiada immo, czy temat usunięcia immo z tego komputera jest rozpracowany? Komputerów z Punto bez immo widziałem wiele, z Bravy - żadnego. Poniżej zebrałem znalezione różnice pomiędzy tymi silnikami: - Inna głowica - inny rozstaw szpilek w kolektorze wydechowym oraz inne wałki, - Inny kolektor ssący (plastikowa część), - Inny map sensor - w Bravo jest większy, - Inna przepustnica - w Bravo jest wszystko zintegrowane w przepustnicy, a w Punto osobno krokowiec, - Inne cewki - Bravo ma jedną, a Punto dwie, - Inna listwa wtryskowa - w Punto była z powrotem, czy to wszystko? Silnik chcę wstawić do CCSa, gdzie obecnie siedzi 1.2 8V. Tak więc rzeczy które są potrzebne do uruchomienia tego na komputerze Magnetti Marelli to: - rozkodowany komputer (IAW 18FD.3Z, IAW 18FD.5Z lub IAW 18FD.5Y), - wiązka elektryczna z punto - wtyczki, - plastikowy kol ssący, - przepustnica, - map sensor, - cewki (?) - czy trzeba zmieniać czy można uruchomić na tej zintegrowanej? - listwa wtryskowa (?) - czy mogę zostawić bez powrotu (w tym wypadku chyba trzeba zmienić kosz pompy na taki z regulatorem)?, Czy to wystarczy czy coś jeszcze trzeba zmienić? Jaka największa przepustnica będzie pasowała do tego zestawu - z jakiego modelu i silnika? Celem tego wątku jest zebranie możliwie wszystkich informacji o tym silniku w jednym miejscu. Będę bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.