Jump to content

kAzAA

użytkownik
  • Posts

    4379
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About kAzAA

  • Birthday 04/21/1987

Profile Information

  • Name
    Lukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warsaw
  • Zainteresowania
    cycki
  • Car
    Kia Optima 1.6 tgdi
  • Motorcycle
    kibel 125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kAzAA's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

3

Reputation

  1. Lubisz łapać za słówka, jedziesz rano do jednego punktu, po południu gnasz do drugiego i wracasz wieczorem. Może godzinowo przedstawić rozkład dnia?
  2. tak naprawdę nic nie jest usprawiedliwieniem, mogą zabierać PJ - w końcu pasuje to obecnej władzy, ale czy to będzie rozwiązaniem? Po co więc budować autostrady, mogliśmy zostać w ciemnogrodze przy lokalnych drogach 2 cyfrowych, żeby powoli się przemieszczać...
  3. Jak jedziesz bardzo wcześnie, albo w nocy to ruch jest mały, a 10 lat temu były inne auta, inna świadomość na drodze oraz mniej autostrad. Oczywiście jak mówiłem, nie jest to bezpieczne i ekonomiczne, ale niestety - praca.
  4. Uwierz mi, że da radę, 165 wykręcisz średnią, wyżej ciężko bo tiry na lewym pasie skutecznie blokują, gdybyś jechał zgodnie z przepisami to średnia byłaby max 110-120. Najgorszy problem w flotowych autach to mały bak.
  5. Jako, że trochę śmigam autostradami mam inne zdanie, jeżeli jedziesz Szczecin - Waw i jedziesz z wyższą prędkością niż omawianą możesz zyskać 1h. Kwestia czy wielkość baku pozwoli na cały przejazd. Dla mnie to dużo czasu, szczególnie jak jednego dnia masz 2 punkty do odwiedzenia, a są oddalone od siebie i pracują 8h w ciągu dnia. Co do bezpieczeństwa i ekonomiki oczywiście nie ma co polemizować - wiadoma sprawa.
  6. to było odnośnie głównego postu, a więc 1.4 tsi 140PS... trochę myślenia proponuję włączyć przed trollowaniem 1.6 tdi 209km/h licznikowe, skrzynia 5b
  7. Ciekawe, przejeździłem foką 3 sporo kilometrów 1.6 TDCI 95PS ze skrzynią 6 i zazwyczaj śmigałem autostradami z vmax, nie miałem więcej niż 8, a przy ekonomicznej jeździ to... prawie nic vmax na prostej to 195 licznikowe, z największej górki na pewnej autostradzie 210
  8. Dobra średnia, tyle nie uzyskałem na naszych autostradach, ale biorę większą próbkę trasy. Co do octy, miałem taką służbową, trasa Wrocław - Waw, start pełen bak, przed Wawą totalna susza, dojechałem na styk. Pełen but całą drogę, ale średnia była ciut niższa Silnik fajny, do tego lekka buda (kosztem jakość wnętrza). Bez porównania osiągi do konkurencyjnego focusa 1.5 ecoboost. Silnik pomimo opinii jest względnie trwały. U nas przy ciężkiej nodze wytrzymał z dolewką oleju 1L na 10kkm do końca wypożyczenia (130kkm). Kolega cały czas męczy jeszcze drugą, 170kkm i bez dolewek jeździ. Teraz oddawałem O3 1.6 tdi 105 z przebiegiem też 130kkm, ale tam coś mocno rzęzi w przeniesieniu napędu, w ostatniej trasie bałem się o powrót Biedny ten kto odkupi ją w masterlease... Od siebie mogę dodać odnośnie tego auta: słaba jakość deski, foteli, boczków w porównaniu do focusa, zawias prosto z karety, focus to rajdówka przy tym, wyciszenie fatalne, łeb boli po prędkościach wysoko autostradowych, skrzynia fatalna, nie czuć wbijanych biegów (zarówno bena jak i klekot), na plus osiągi - 230 licznikowe, miejsca baaardzo dużo.
  9. kAzAA

    Mazda 6

    ee to tutaj mówimy o benzynach, żaden wyczyn ani ze spalaniem ani z trwałością mój ma ponad 60 kkm na wirusie ~220ps, a teraz dobijam do 210kkm przy dynamicznej jeździe 80% miasto, wszystkie graty również ori no cóż do takiej jazdy to źle wybrał i nie ma co się dziwić, do przyczepy zawsze najlepszy będzie klekot (moment obr), wolnossak 2.0 to jest dobry do kościoła, ale nie do ciągnięcia kempingu
  10. kAzAA

    Mazda 6

    diesel czy benzyna? mi pełny bak w octavii 1.4 tsi starczył Wrocław - Waw i na oparach przyjechałem w mieście mam 12/100, a prywatny klekot 220PS to pali max 7-8 średnio
  11. kAzAA

    Mazda 6

    na gps 220 przerażacie mnie z tym wyciszeniem mazdy 6, muszę wypożyczyć i się przejechać po s8, inaczej się nie dowiem
  12. kAzAA

    Mazda 6

    też nie wierzyłem, że kogut 140PS tyle poleci, ale po 120kkm daje radę w kurze przy 180 nie słychać własnych myśli, to samo w superbie 3 2.0 tsi, mam nadzieję, że w maździe nie jest gorzej
  13. kAzAA

    Mazda 6

    trochę większej, tyle leci octa 3 1.4 tsi 140ps Co do hałasu, ktoś porównywał do nowego superba 3, który jest naprawdę głośny.. ?
  14. kAzAA

    Mazda 6

    TB bardzo zależy od Twojej nogi, w służbowej octavii 1.4 tsi nie schodzę poniżej 10-11/100 dlatego interesuje mnie coś niedoładowanego, spalanie minimalne może będzie wyższe niż w TB, ale cała średnia przy ciężkiej nodze będzie niższa, dlatego mazda 6 2.5 wydaje się optymalnym wyborem w tym wypadku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.