Skocz do zawartości

kAzAA

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 319
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O kAzAA

  • Urodziny 21.04.1987

Profile Information

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warsaw
  • Zainteresowania
    cycki
  • Samochód
    Kia Optima 1.6 tgdi, VW Golf 7 1.2 tsi
  • Motocykl
    derbi terra 125

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kAzAA's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

3

Reputacja

  1. ok odpuściłem temat, myślałem że komunikat toyoty można traktować serio jako, że po lutym 2009 poprawili te silniki :/ nie mniej najwyraźniej nie opłaca mi się kupno tego auta, akcyza jest zabójcza i cena wychodzi tyle ile u nas egzemplarz od 1 właściciela rok młodszy i z mniejszym przebiegiem z tym samym wypasem. Także niech lepiej sprzeda go w Niemczech za swoją większą kasę Dzięki za info, trochę szkoda bo znam ten egzemplarz i w momencie kupna brał wszystko co było możliwe w katalogu oprócz wspomnianej skóry i szybera
  2. na powiększenie rodziny przydałby się taki kombiak, 3 lata pojeździć i zmienić na coś z duszą
  3. Znajomy chce sprzedać w dobre ręce swoją avensis t27 177ps, 1 właściciel, jeżdżona w Berlinie i tam serwisowana do końca. Obecnie ma 153kkm, wersja full oprócz skóry i szyber. Bardzo mnie kusi ta propozycja, bo cenę dał dobrą. Po przeliczeniu akcyzy trochę się ostudziłem i wychodzi to podobnie do tego co można w PL kupić, z tym że tutaj jest pewniak i naprawdę nie zniszczony. Drodzy koledzy ostudźcie mój zapał, albo przeciwnie i napiszcie czy warto się pchać w takie auto. Do tej pory nic z nim nie robił oprócz wymian oleju, na tą chwilę wszystko wygląda na sprawne. Nie mam kompletnie doświadczenia z Japończykami, znam tylko obiegowe opinie, że kradną i są drogie części :D Jak jest z tymi silnikami, wiem że bywało z nimi drogo w wersjach AD1 i AD2 (głowica). Ten jest z lipca 2009 i to co odczytałem z tabliczki to ADT271L-AWFGYW. Gdzie dokładnie odczytać kod silnika? Jak jest z trwałością tego auta, czy w zadbanym egzemplarzu można dokręcić do 200kkm na ori gratach łącznie z dpf? A może warto od razu pozbyć się problemu i tak jak w obecnym aucie cieszyć się brakiem problemów na ori gratach przy prawie 200kkm :> Pomóżcie zanim się nakręcę :D
  4. Wtryski sprawdzałeś czy nie przelewają? Jeżeli świece są git, a mówisz, że wymieniałeś, centralka też działa poprawnie (pod przegrodą) to musi być coś z układem paliwowym
  5. mechanik też średni, chciałem żeby szybko zrobił, niby sprawdzał linki i cały ręczny... teoretycznie tłoczek może się blokować jeżeli zniszczona jest powierzchnia, ehh tyle kasy na to poszło, że odechciało mi się :/
  6. Największa bolączka bravo to właśnie klima, układ jest nie wydajny. Kilka razy nabijałem, sprawdzałem, wymieniałem chłodnicę klimy, niestety mrozu nie uświadczę,a to oznacza brak schłodzenia podczas upalnych dni.
  7. Dodam świeży temat od siebie z ostatnich dni... kazałem znajomemu teścia podciągnąć ręczny, bo słabo trzymał (klocki, tarcze rok temu wymieniane z tyłu). Nie wiem co zrobił, ale po podciągnięciu zaczął się tłoczek blokować. Kupił nowe uszczelki, tłoczki, wyczyścił poskręcał. Niestety zaraz po odebraniu poczułem miły zapach klocków zjaranych. Oczywiście po rozebraniu tłoczek trzymał pomimo, że wszystko było niby git. Wewnątrz powierzchnia była porysowana i lekko zniszczona przez poprzedni tłoczek, więc głupotą było robić pół regenerację, za którą musiałem zapłacić. Skończyło się i tak na kupnie regenerowanych zacisków, stare z nowymi tłoczkami poszły jako część zwrotna. Dobrze, że pasują ze stilo, chociaż i tak zapłaciłem lokalnie około 100zł więcej za sztukę niż na allegro są regenerowane. Pomijam, że tarcza już lekko się przegrzała, łożysko się wysypało i musiałem kupić nowe. Tak się kończą pół naprawy :/ Jeżeli ma ktoś problem z blokowaniem się tłoczka to od razu proponuję kupić regenerowane i mieć spokój.
  8. a złe jak na 200 konną limuzynę ? to nie corvetta chyba stany z europą Ci się pomyliły, teraz na topie dychawiczne benzyniaki w topowych limuzynach, na ich tle is250 ładnie brzmi i dobrze jedzie
  9. is250 (3 generacja) miałem wypożyczony na weekend, świetne auto - jeżeli masz możliwość to bym poczekał za nim. Wolnossący ma świetne osiągi i jeszcze lepszy głos silnika, spalanie przemilczę bo mocno go butowałem. Bardzo wygodny, ilość miejsca na tylnej kanapie i bagażnika można przełknąć, jedyne co mnie zdziwiło to brak klimy 2 strefowej w podstawowej wersji, po za tym wszystko było co bym potrzebował. Polecam, chętnie też bym się przesiadł na takie autko
  10. Patrząc na powyższe posty dużo padło za fordem i ja dorzuciłbym na niego swój głos. Mam służbowego 1.6 tdci 95ps, jeździłem też 115 i jak dla mnie w klasie C jest to naprawdę bardzo dobra alternatywa. Znajomy kupił 1.0 125PS 2 lata temu i do dziś bez problemów jeździ nim. Wnętrze bardzo ciekawe, świetnie pracują biegi, bdb wyciszenie oraz rewelacyjne zawieszenie. Ostatnio dostałem na wyjazd octavie 3, kiedyś myślałem nad tym autem prywatnie, jednak po podroży szybko mi się odwidziało, tragiczne plastiki, zawieszenie bez rewelacji, spora głośność - to nadaje się do segmentu B, jedynie wielkość jest imponująca, ale na tym mi nie zależy. Rodzice kupili rok temu golfa 1.2 tfsi na większym wypasie i szczerze nie wiem nad czym się zachwycać w tym aucie, fenomen tej marki do dziś jest dla mnie zagadką. Jest tylko poprawny i niczym nie wyróżnia się ponad... Chętnie pojeździłbym nowym ceedem, jechałem tylko jako pasażer i byłem mile zaskoczony wnętrzem. Ktoś wspomniał o maździe, 3 wydaje się ciekawą alternatywą szczególnie patrząc na silnik n/a i niskie spalanie, jednak nie wiem jak cennikowo.
  11. Na pewno dam cynk na forum, na razie póki nie rozsypie się to jeżdżę i kończę mieszkanie. Jednak jak sprzedawałem grande 2 lata temu byłem bardziej pewny auta, potwierdza to zadowolenie obecnego usera.
  12. Raczej nic nie dolega, robię wszystko na bieżąco, ale przebieg już się robi spory. Na wszystko przyjdzie czas wkrótce, t, 2mas, rozrząd etc. 30k to imho dużo, ja chciałem dać tyle, ale 2 lata temu... edit - przypomniało mi się: słychać koło pasowe podczas odpalenia, lekko słychać 2mas - to dolega :D
  13. Po tylu latach i z takim budżetem szukałbym 1.4 16v 95ps, skrzynia 6b w porównaniu do 120 tjeta, tanie naprawy i prosty silnik, lubi lpg. Za 15k tjet lub 1.9 mj to trochę ryzyko, chociaż jak znajdziesz ciekawy egzemplarz to polecam, ja byłem bardzo zadowolony z GP sport i obecny user też jest, śmiga sobie dalej. Standardowe usterki na dzień dobry to łożyska na macphersonie, nieszczelne chłodnice i sypiące się chłodnice klimy + łożyska w m32 (only 1.9).
  14. Wysoką polisę ma, ja swojego mam na 21k (2009 - 184kkm) i tyle bym go wycenił. Jak ktoś wspomniał - 25k pln to realna cena za taki nalot i taką wersję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.