Jump to content

leszekb

użytkownik
  • Posts

    154
  • Joined

  • Last visited

About leszekb

  • Birthday 05/18/1979

Profile Information

  • Name
    Leszek
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Łomża

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

leszekb's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/19)

0

Reputation

  1. A ja wrzuciłem do swojej najnowszy sp_daten do vtg oraz silnika
  2. podczas wymiany rozrządu zmierz owe koło, gwarantuję że jego zużycie będzie do 2-3mm na środku jego zęba a więc pasek jest napędzany niecała powierzchnią co kwalifikuje owe koło do wymiany. na necie jest pasek conti plus rolka i napinacz za 270, należy pamiętać o pasku alternatora gdyż może potrzebna będzie jego wymiana no i koło wału które pewnie około 100 kosztuje, niestety na niektórych częściach nie oszczędzisz a nie wymieniając ich można dużo dołożyć w przyszłości
  3. Witam ja wymieniam co 60 tyś tylko pasek conti a napinacz i rolke prowadzącą to różnych firm koyo skf ina jednak trzeba patrzeć na ich wykonanie gdyż firmy mają przeróżne zakłady produkcyjne na świecie i zdarzyło mi się, że uszczelniacz na rolce odrazu był źle założony. CO druga wymianę czyli co 120 tys wymieniam koło napędowe na wale i jest ono naprawde już wyeksploatowane i uszkadza pasek wtedy. Pompy wody jeszcze nie zmieniałem mam przejechane już 432 tyś km nikt mi w to nie wierzy ale tak jest. Pozdrawiam wszystkich 1.6 16V
  4. Witam jakiej firmy założyłeś te łożysko z przodu ? ja jak włożyłem pewnej firmy to padło już po 10000 km i znów wymiana... mi wydaje się, że jak padło mi łożysko prawe to przy skręcie w lewo gdy było dociążone właśnie to przestawało szumieć więc sprawdź obydwa łożyska. Na podnośniku ciężko jest wyczuć gdzie wyje łożysko... czemu miałeś spawana skrzynię ? może faktycznie wewnętrzne łożysko półosi pada, chociaż raczej ono poprostu by się rozsypało i zablokowało mechanizm różnicowy... musisz to też posprawdzać. Smar w przegubie raczej nie stwardnieje przynajmniej u mnie się to nie zdarzyło a ma już 16 lat chociaż nigdy nic nie wiadomo, przesmarowanie przegubów nowym smarem i usunięcie starego to szybka i niedroga sprawa przecież. Moim skromnym zdaniem wynikającym z mojego przebiegu sienki i różnych mankamentów z tym związanych pewnie problem będzie siedział głębiej niestety ale trzeba puki co wykluczyć najprostrze rzeczy. powodzenia :-)
  5. > > Wyskakuje blad.Zdjecia brak.
  6. tak oto i on to z popsutego silniczka krokowego ale te coś białe bardzo skutecznie zakleja mixer tylko co to jest ? :-) sory ze rar ale nie mogłem dodać zdjęć do wiadomości :-) ps czy pobiera się załącznik czy coś z forum jest nie tak ?
  7. Odma dochodzi przed mixerem ale co dzień jeżdżę ok 100 km więc masła niema. Tylko ta substancja jest zmywalna całkowicie wodą nie jest tłusta więc nie pochodzi od oleju. Mam koncepcję że to jest środek dodawany do gazu by wyeliminować wodę z niego tj by gaz związał ją w sobie i ona nie trafia do cylindra tylko wytrąca się na zimnych częściach układu zasilającego (mixer, sil krokowy) i zatyka te części, czy jest to moja trafna diagnoza ? proszę o podpowiedzi jeśli ktoś miał podobny przypadek
  8. Witam, mam ostatnio takowy problem j.w. temacie po około 1000 km na gazie zatyka mi się mixer oraz wydziela się na silniczku krokowym taki biały nalot zmywalny całkowicie wodą. W silniczku to nie przeszkadza ale mixer zatyka się całkowicie tj. otwory w zwężce przez które gazy wypływa, a skutek wiadomy czy ktoś spotkał się z takowym problemem ? proszę o odpowiedź czy to wina gazu ? a jeśli tak to co to w gazie takiego jest, że takie cyrki się dzieją...
  9. Przy tym przebiegu to już niedługo nie da się podciągnąć sprzęgła... > Witam, od niedawan jestem ( poki co ) szczesliwym posiadaczem Fiata Siena 1.6 16V hl 98rocznik > 153tys przebiegu. > Kilka dni po uzytkowaniu samochodu zauwazylem jednostkowe usterki, m.in problem polega na tym ze > biegi, glownie pierwszy i R wchodza dosyc ciezko, z lekkim oporem. Przy wrzucaniu R czasami > skrzynia zgrzyta ? Czy problem moze wynikac z za krotkiej linki od sprzegla ? Przy zmianie > biegow mocno dociskam pedal do podlogi by wrzucic w miare luzno jedynke. Czasami wchodzi > gladko, a czasami ciezej - z lekkim oporem. > Bardzo prosze o pomoc. > Z gory dziekuje i pozdrawiam.
  10. > Którą stronę ? > Odkręcałem śrubę do spuszczania syfu, niewiele wyciekło... a prawdę mówiąc trochę boję się > rozkręcać, żeby czegoś nie schrzanić przy składaniu > Chyba, że wcześniej dla treningu rozkręcę stary parownik Właśnie tę stronę odkręć jest ona na 6 imbusów pod nią jest membrana podciśnienia połączona z dźwigienką przykręconą która reguluje ilość wypływającego gazu jest ona przykręcona na dwa torxy trzeba to wszystko oczyścić, powinno pomóc
  11. > Ja nie mogę ustawić oscylacji na parowniku RG-92 który ma przejechane ~40kkm... Czyzby to > oznaczało, że czas na niego przyszedł... u mnie było tak jak miałem zabrudzony mikser prawie zatkany. Spróbuj przeczyścić go u siebie jak i silniczek krokowy, odkręć 1 stronę parownika i wyczyść wnętrze oraz dźwigienkę i uszczelkę którą steruje membrana, tam pewnie masz dużo nagaru i temu tak się dzieje
  12. podlaskie ok. Łomży prywatna st. - 2,50PLN
  13. jedź na komputer niech podepną i powiedzą ci co jest nie tak, u mnie jak cewka padła na jednym uzwojeniu to jak się zagrzał to palił na dwa gary, błąd na kompie potwierdził to więc poszła do wymiany. Teraz mam też tak samo popękaną cewkę i działa chociaż nigdy nie wiadomo jak długo. Moim skromnym zdaniem jedź na komputer niech ci sprawdzą błędy i nie wymieniaj niczego na zapas
  14. naprawione :-) w przełączniku zespolonym nadpalone styki były musiałem odwrócić blaszkę styku i jest ok. Jeśli ktoś rozbierze to z podobnej przyczyny to będzie wiedziało co mi chodzi... Pozdrawiam wszystkich użytkowników sien :-)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.