Jump to content

Grybski

użytkownik
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 11h 45m 49s

Community Reputation

2 Normalny

4 Followers

About Grybski

  • Rank
    nauka jazdy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. J.w woda wlewa się do środka, więc jeśli poprzedni właściciel tego nie zrobił to trzeba uszczelnić i wysuszyć auto. Nie wiem czy tam siedzą te same skrzynie co w golfie iv bo podobno lubią lecieć symbol skrzyni z tego co pamiętam DUU. Do sprawdzenia jeszcze krancówki drzwi i czy spryskiwacz tylnej szyby działa(strumień ma lecieć na wprost a nie podążać z wycieraczką) i sprawdzić czy podczas właśnie używania tylnego sprysku woda nie cieknie po zamku do bagażnika. Reszta rzeczy to raczej tylko podstawowy serwis. Sam już mam drugiego leona 1m
  2. Miałem w e46 i wytrzymały, miałem w Leonie też wytrzymały. Znajomy który ciągle coś robił w zawieszeniu przy ar147 po wymianie na jgr przerobił ze dwa zestawy wahaczy a łączniki wytrzymały więc teraz nie może się ich wychwalić. Osobiście dla mnie łączniki jak łączniki prędzej czy później i tak się wysypią
  3. Miałem w bmw yatour'a i nie polecam. Zdarzały się zawieszenie jak u przedmówców ale wyłączenie/włączenie załatwiało sprawę to nie mogłem przeboleć szumów/odgłosów pracy silnika związanych ze zmianą obrotów. Myślę, że problemem nie była instalacja w aucie bo kiedyś na forum vw również się żalili.
  4. Ja akurat kupiłem w sklepie stacjonarnym w którym pracuje jeden z naszych forumowych kolegów. Zerknij czy któryś ze sklepów u Ciebie w mieście powadzi dystrybucję profiauto jeśli tak to na pewno Ci zamówią http://profiauto.pl/sklepy-i-serwisy-samochodowe/#sklepy
  5. Spróbuj tutaj www.oximo.pl Ja do Leona 2 kupiłem za +- 50 kpl na przód i spisują się świetnie
  6. > możemy zamknąć temat już zrobione Poszło pneumatem ?
  7. Jest otwór ok 10-12mm średnicy i w niego wkładasz coś czym zablokujesz wał, ja użyłem okrągłego punktaka/przecinaka kręcą wałem w pewnym momencie wskoczył i się zablokował.
  8. Nie wiem czy uda Ci się pneumatem. Ja musiałem zmontować klucz na 3/4 + 1,5m rura. Do odkręcenia trzeba zblokować wał a żeby to zrobić trzeba dostać się do zaślepki nad rozrusznikiem i włożyć jakiś trzpień podpowiem, żeby dostać się to owej zaślepki trzeba raczej ściągnąć wsio z góry wraz z ssącym z tego co pamiętam. Szukaj więcej info na forach BMW niestety w silniach M47 to typowa usterka.
  9. Przetwornice posiadają chyba jakiś rezystor, więc wyciągasz żarówkę i tam się wpinasz i jest bez błędów. Btw. swoje ringi mam do sprzedania.
  10. > Czujnik wałka rozrządu + sterownik świec do wymiany, ale on nie powinien mieć wpływu na brak > możliwości odpalenia. Właśnie też tak obstawiam czujnik bo raz inpa pokazała mi jego błąd, a podobno rzadko kiedy pokazuje ewidentne jego uszkodzenie. A co do przekaźnika nie jestem pewien bo chyba gdyby nie był sprawny to w mrozy by nie odpalił czy się mylę ? Pzdr.
  11. Problem zaczął się podczas zimy zimne auto paliło od strzała, zaraz po zgaszeniu odpalał, jak postał ok 2-3h długo kręcił aby zaskoczyć ale odpalał do czasu aż któregoś dnia przestał odpalać nawet zimny. W ruch poszła diagnoza inpą wyskoczył błąd glow plug device, więc pomierzyłem świece okazało się, że jedna jest upalona. Wymieniłem wszystkie 4 świeczki i zaczął znowu odpalać zimny mimo tego, że inpa po jakimś czasie znowu pokazuje błąd przekaźnika/sterownika. Może ktoś miał podobny problem i poratowałby jakimś rozwiązaniem bo robi się coraz cieplej i z każdym cieplejszym dniem cieżko go odpalić. Dodatkowo nadmienię, że auto nie ma problemów z mocą, nierówną pracą więc mam nadzieję, że to nie wina vp44.
  12. Ja ciągnąłem od niego wykupiłem jakiś tam transfer za parę zł. Ściągałem różne wersje z rapidów itp., ale te od niego działają bez problemu i trudno będzie znaleźć konkurencyjnie działającego gotowca. Możesz pobrać ew. stąd inpę do tego jakiegoś vmware, zainstalować czystego win xp, a pod nim już instalować tą inpe. Możesz również spróbować zainstalować samą inpę pod 7, jedni piszą, że działa mnie osobiście się nie udało.
  13. klik Nie robię gościowi reklamy ale szukałem w wielu miejscach i nie zawsze działało tak jakbym chciał a od niego wszystko co zamieścił działa na pewno pod win7
  14. > Jeszcze mapa by sie przydala Z tego co czytałem to chłopaki dorabiają jakiś układ elektryczny podobno dość prosty, który przed zgaszeniem domyka klapkę i auto gaśnie poprzez brak powietrza a nie paliwa.
  15. > W tym silniku EGR jest elektryczny ? Z tego co wiem jest to normalny egr ale dodatkowo posiada klapę gasząca przez co nie telepie motorem przy gaszeniu.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.