Skocz do zawartości

mdyrka

użytkownik
  • Liczba zawartości

    8 617
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O mdyrka

  • Urodziny 20 Sierpnia

Profile Information

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    CBY
  • Zainteresowania
  • Samochód
    biały

Ostatnie wizyty

1 441 wyświetleń profilu

mdyrka's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

37

Reputacja

  1. Ok, fakt, mój błąd, miałem filtr na benzynę i 150KM+
  2. Mnie też się podobał. Jak zobaczyłem go w ogłoszeniu, to wiedziałem, że chcę ten kolor. Aktualnie (no, stan sprzed kilku dni) na otomoto nie było ani jednej w tym kolorze
  3. Jeździłem tym autem prawie 4 lata (1.4MA i ręczna skrzynia) i zmieniać chciałem tylko ze względu na jego wiek (miałem auto z końcówki 2010 roku). Jak dla mnie jeśli chodzi o plusy: + świetne prowadzenie, + fajny dźwięk silnika (jak na 4 cylindry oczywiście), + bezpieczeństwo bierne auta (o tym za chwilę), + wygląd wnętrza (deska ze wstawką z aluminium, a nie plastikowej imitacji, przyciski w formie "dźwigienek"), + świetne światła (skrętny biksenon), + ogólna zrywność auta dzięki dość krótkiej skrzyni, + spalanie w mieście (jeździłem prawie wyłącznie w cyklu miejskim) oscylowało w okolicach 8-9l/100km, na trasie mama osiągnęła wynik 6l/100km (wg dystrybutora) Minusy: - kultura pracy silnika na biegu jałowym, zwłaszcza na ciepłym silniku (nie tylko ja mam z tym problem, czytałem forum, sprawdziłem poduszki i mechanikę, diagnoza TTTM, dalej nie zdążyłem podrążyć tematu), - tylko dobre fotele (Bravo Sport miało lepsze) - miałem wersję z półskórą, - wiązka klapy (moi poprzednicy już o tym pisali - to była jedyna usterka w tym aucie), - mało miejsca z tyłu, - jakość muzyki z Blue&Me, - już nią nie pojeżdżę, bo pewna Pani zmieniała pasy i przyhamowała w poprzek drogi tuż przed moją maską i było bum przy ok. 50km/h praktycznie bez hamowania Na szczęście miałem kamerkę i teraz chwilowo jeżdżę zastępczym Golfem z OC sprawczyni...
  4. To nie tak. Fabryczne LEDy realizują prawie zawsze jednocześnie dwie funkcje - świateł postojowych i dziennych - tę pierwszą po obniżeniu jasności o ileś tam procent. Po przełączeniu z dziennych na mijania LEDy są wciąż zapalone, tyle, że przygasają i realizują funkcję świateł pozycyjnych.
  5. W lampce OIDP nie ma + po kluczyku. Poszukaj wtyczki od czujnika deszczu (powinna być w okolicach otworu lampki po jej wyjęciu z podsufitki). Nie słyszałem o sam naprawiam Bravo II - jest coś takiego jak eLearn, czyli instrukcja serwisowa.
  6. Volvo ogólnie nie grzeszą ilością miejsca. C30 nie jechałem, w V40 jakoś nadmiernie przestronnie z tyłu nie było, a ono raczej większe jest. A idąc Twoim tropem, to i w Matizie jest wystarczająco miejsca dla dwóch dorosłych osób z tyłu IMO przestronności to trzeba szukać w dużych (znaczy największych) przedstawicielach klasy C, a najlepiej w vanach budowanych na klasie C (czyli taki C-Max, Scenic II, Picasso) - jak już idziemy tropem klasy C.
  7. Dodajmy, że wydłużone Bravo II - bo standardowe nie grzeszy przestronnością z tyłu
  8. Propozycja fajna - na pewno nie jest "opatrzony", ale IMO nie ma nic wspólnego z przestronnością z tyłu.
  9. Delta - zgoda... ale Giulietta z tyłu nie jest przestronna
  10. Przejechałem się tym... Jaki zapas mocy? Ot, jedzie poprawnie, żadnego szału, jak dla mnie aż za grzeczna. Przy normalnej jeździe (a jechałem po mokrym, po konkretnym deszczu) zupełnie nie czuć, że to RWD. Zastanawiam się ile to auto naprawdę waży i jakie ma rzeczywiste osiągi... Ogólnie auto naprawdę fajne, ale jakoś nie widzę tych tłumów, które zamieniałyby Bmw czy Mercedesa na Alfę. Największą szansę ma IMO wersja QV - ta wersja może zamieszać, jeśli rzeczywiście będzie tak dobra (i lekka) jak zapowiadają.
  11. Masz oczywiscie prawo. Ale taka opinia niestety nie jest wiążaca...
  12. Odpowiedź ASO: auto lakierowane w autoryzowanym serwisie nie traci na wartości
  13. Z usterką klimatyzacji nie jedzie się do ASO, a do kogoś, kto zajmuje się typowo klimą No chyba, że auto jest na gwarancji, to co innego, trzeba się przemęczyć
  14. Nie twierdzę, że nie. Uważam, że rozwiązanie mokre jest mniej kłopotliwe dla użytkownika niż suche (mimo konieczności dolewania płynu po większym przebiegu), ale z poprzedniego posta wynikało, że suchy filtr DPF nie wypala się w korku i do tego nawiązałem.
  15. Czyli tak samo, jak w przypadku suchego DPF w MJet
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.