-
Liczba zawartości
2 056 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
dUr3x's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
Opening edition plus 1.4 95km
-
klasyczny automat, nie dualogic
-
> No to prawda -takie auta nikomu nie są potrzebne po 10 latach. > Ja np. chętnie będę kupowal 15-latki ale raczej porządne auta typu S-klasy czy A8 czy 7er, a nie > jakies crossovery zbudowane na bazie Pandy spradź najpierw na bazie czego zbudowane. podpowiem - nie ma nic wspólnego z panda > A wpływ na producenta - bezpośredniego owszem nie ma , ale pisałem już wyżej - chodzi o opinie o > danej marce często opinia się ciagnie przez długie lata
-
> a znasz ten miesiąc? mi najbardziej pasiłby L terekking PO ZMIANIE PRZED ZMIANA
-
> Dzięki za pomoc, przekonaliście mnie będę się martwił jak zacznie odpadać kolejna warstwa > EOT u mnie też druga zima bez pierwszej warstwy blachy efektu WRC brak
-
> No i co z tego wynika? Rynek glosuje za Vagienm > Vagi sprzedaja sie swietnie, a Fiat od pewnego czasu jest na rowni pochylej... czy ja wiem ... już nie pikuje. KLIK
-
> nic dodać, nic ująć > czytając AŚ można odnieść wrażenie, że również jest marką VAG AG motor nie lepszy nie tak dawno tesotowali 500L Trekkinga ... i licząc punkty dodawanie im nie poszło i zamiast 2gie miejsce fiat dostał 5te ale co tam test elegancko pod tabelke napisany
-
> I już oczami wyobraźni widzę obecnych fanów "tańszego passata" (octavi) którzy wyznają teorie Fiat > g wart jak zmieniają swoje poglądy na "Fiat to takie tańsze das auto"
-
> No wlasnie ceny sa dziwnie wysokie .. hmm jak captura ... zobacz tylko bo wyposażenia rożne KLIK KLIk2
-
> 500L trekking mi sie podoba, ale ja ekscentryczny jestem kupuj ceny obniżyli
-
> NIe kompakt, a bagazniki i rozstaw osi jak kompakt. Wypadałoby porównać wymiary wnetrza, ale nie > chce mi sie w to bawić. Zakładam, że bardziej mu do kompakta niz klasy B wreszcie rozsądny głos. warto poświęcić trochę czasu na znalezienie wymiarów np z AŚ ... np. quashqai mimo, że większy o ponad 20cm z zewnątrz to wewnątrz znacznie ciaśniejszy
-
> Mi się bardzo, bardzo podoba, dla mnie ten kokpit jest piękny. Myślę że dyskusje o designie (w > branży moto czy ogólnie we wzornictwie) są zupełnie bez sensu bo gust jest z zasady > subiektywny i nie poddający się obiektywnej ocenia. > W temacie 500L jako całość - samochód bardzo mi się podoba, ale dla mnie jest przekreślony bo > jedyne zestawienie z automatem to 1,3D 85KM + Dualogic. Jakby był silnik w okolicach co > najmniej 100KM (np 105KM 1.6MJ albo np 120KM 1.4 turbobenzyna) plus automat TCT z Alfy to było > by super autko do codziennej jazdy. benzyna 120KM jest w ofercie. ale manual.
-
> dolny pulap cenowy to ok 250tys jest nadzieja ze bedzie tracila na wartosci jak inne Alfy i po 3 > latach bedzie mozna wyrwac taka za 70tys jest niżej tyle co piszesz kosztował Launch Edition idz do salonu to Ci powiedzą cenę
-
> pozyjemy zobaczymy jak bedzie po roku lub 2. Zacznie sie sypac i beda tym ozdabiac posesje no tak zawsze trzeba założyć taki rozwój w przypadku fiata