Skocz do zawartości

storky

użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Retained

  • świeżak

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdynia
  • Samochód
    Meriva B

storky's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

1

Reputacja

  1. Dziękuję, jest jak napisałeś. Dysze spryskiwaczy do wymiany. Wyglądają jakby zaśniedziałe, a przy demontażu urwałem króciec jednego (niska temperatura). Klapa obiegu wewnętrznego zlokalizowana. Jeszcze raz dziękuję! Jestem tu od 2006 roku (dawniej fiat Punto, żółte forum autokacik) i zawsze to forum rozwiązywało problemy Dla potomności, wymiana filtra kabinowego i dostęp do klapy recyrkulacji: bMkE0Un75pQ Dodam tylko, że nie potrzeba tej plastikowej łyżki do zatrzasków paneli. Wystarczy bok konsoli środkowej złapać za dolną krawędź i z wyczuciem odrywać zgodnie z ruchem zegara. Odkręcając schowek uwaga: czwarty (prawy dolny) wkręt jest ukryty pod bocznym panelem konsoli, w którym zamontowany jest przełącznik airbag pasażera - trzeba go odchylić aby mieć dostęp do ostatniego wkrętu o którym wspomniałem. Wymiana dysz spryskiwaczy:
  2. Panowie, jak w temacie. W Meriva B wysiadły przednie spryskiwacze (tył ok), a dodatkowo szyby całkowicie parują od wewnątrz. Nie pomaga ani nadmuch zimny, ani ciepły ani klima. Jeśli chodzi o spryskiwacze: brak mi pomysłu. Jeśli chodzi o parowanie wnętrza: prawdopodobnie uszkodzone sterowanie klapą recyrkulacji (obiegu powietrza). Pytanie: gdzie szukać tego elementu? W okolicach filtra kabinowego? W komorze silnika? Pozdrawiam i liczę na pomoc. W obecnych warunkach pojazd nie do użytku.
  3. na widok kilku zdjęć mało się nie spawiowałem ale ta żółto-niebieska fiesta, w żywe gały to ze świnoujścia jest!? za rzadko tam jestem. ale też widziałem tam sporo tjuninku. królują oczywiście obsrane golfy i dresiki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.