Skocz do zawartości

zabel

użytkownik
  • Liczba zawartości

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    film, muzyka, motoryzacja

zabel's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. W moim dawnym białym seju sam przerobiłem na zielono. Zdrapka pomarańczowego i podklejenie zielonej folii. W moim wątku na CML na stronie 7 znajdziesz fotkę.
  2. Problem rozwiązany. W instalacji było jakieś prowizoryczne odcięcie plusa po zapłonie.
  3. Woj mnie wyśmiał więc usuwam bzdury. Mogłem się walnąć. Przepraszam. Wg danych , napięcie zasilania wtryskiwacza wynosi od 6 do 16V. Dostaje napięcie +12V z przekaźnika podwójnego i jest sterowany masą z kompa. Mała rehabilitacja. Kolega oberwał w głowę na weselu, a mnie zamroczyło.
  4. zabel

    Problem z hamulcem

    Objaw podobny do gotowania płynu.
  5. Wtryski z P2 pasowałyby do 75KM gdybyś miał to na kompie 49afD1 (listwa plastik bez powrotu). Różnią się tylko 15-stoma stopniami pochylenia wtyczki. W razie czego listwę z wtryskami z 75 (starego typu, czyli metalowa) mam.
  6. zabel

    Cinquecento 1.2 8v

    Może zauważyłeś coś jeszcze? Jakieś kłopoty przy odpalaniu (oprócz wspomnianej kontrolki), wchodzenie na obroty na postoju, zależność od nagrzania silnika, niestabilne obroty jałowego, strzały z rury itp.? Świeżutki swap czy wcześniejszy i było ok? Może problem z masą? Falowanie słabo wyczuwalne czy takie fest?
  7. zabel

    Stukające 1.1 mpi

    > Jaki miales przebieg jesli mozna wiedziec? Wole wiedziec kiedy mi moze byc to potrzebne Niewielki, bo ~ 45Tkm
  8. zabel

    Stukające 1.1 mpi

    Miałem takie odgłosy, również w egzemplarzu z 2003 roku. Długo szukałem aż skończyło się rozbiórką silnika. Przycierucha na tłokach. Podobno była jakaś akcja serwisowa ale nie znalazłem nic oficjalnego. Objaw stukającego zaworu, nasilony zwłaszcza na zimnym silniku. Na ciepłym słyszalne ale znacznie mniej, po zdjęciu nogi z gazu cisza.
  9. Mam tak u siebie. W mocowania przy wnęce koła zapasowego uczepiłem seryjne i śmiga. Przerabiałem też jak się nie chce Wojtali . Nie ma dużo rzeźby. Doginałem dłuższe przy pompie, dorzuciłem dwa króciaki od pompy do korektorów i dwie mufki na przewody zamiast starych korektorów. Zwróćcie uwagę na kierunek przepływu płynu, jest zaznaczony strzałkami na korektorach.
  10. > SKRZYNIA JEST OD CC JAK I CALY SILNIK.TERAZ TE BEDZIE W CC Więc masz wszystko co potrzebne
  11. Wspornik z lewej ma być z 1.1 cc. Jedyną poduszką (nie mylić z całą łapą) identyczną dla obu modeli jest środkowa, zwana tylną.
  12. Patrz dobrze, bo w 900 zawór był na przewodzie. Do serwa wchodziło tylko podobnie wyglądające kolanko.
  13. Właśnie kiedyś w spi nie mogłem się połączyć przez wtyczkę przy kompie i zacząłem szukać. Namierzyłem gdzieś w okolicach spodu deski od strony pasażera taką samą wtyczkę jak przy silniku. Łączyłem się tylko jedną linią.
  14. Wpinasz się we wtyczkę gdzieś w nogach pasażera?
  15. Wprawdzie robiłem to w 8V, ale nie zauważyłem różnicy w pracy. MAP + IAT był z 1,1 MPI a osobne czujniki były z 1.2 75.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.