mazur11
użytkownik-
Liczba zawartości
89 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Barty
-
Zainteresowania
modelarstwo lotnicze RC
mazur11's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Witam. Przebieg 198 000 km i silniczek zaczyna wariować. Zdjęłem przepustnicę gaźnika razem z silniczkiem i przemyłem ale bez efektu. Pytanie: 1. Czy można kupić w ASO sam silniczek krokowy - bez przepustnicy. 2. Ostatnio były same silniczki na allegro po ok 60 zł(prawdo podobnie chińskie) niestety wtedy jeszcze nie był potrzebny, teraz nie ma. 3. Czy ktoś z kolegów zakupił taki silnik na allegro i jak się sprawuje 4. Czy ktoś może próbował reanimacji silniczka - jakieś porady.
-
Jestem laikiem. Mógłbyś wytłumaczyć tak bardziej łopatologicznie?
-
Witam. Muszę udzielić porady na odległość. Corsa odpala tylko na 3 sekundy i się wyłącza. Czy problem leży w kluczyku? Czy jest tam jakaś bateria i do czego służy przycisk w kluczyku. Zdjęcie kluczyka http://www.fotosik.pl/zdjecie/9a17d46131ae609b
-
Winny okazał się korektor siły hamowania. Koszt z przesyłką 140 zł.
-
> A sprawdzone zostaly cylinderki hamulcowe?? Zapomniałem dodać. Mechanik myślał, że być może jest zapowietrzony cylinderek. Podczas odkręcania zapieczony odpowietrznik się ukręc - w prawym kole jest nowy cylinderek. Ciekawi mnie, że wcześniej prawe koło nie hamowało teraz prawe się grzeje, hamuje (mogłoby lepiej) a lewe nie hamuje. Podejrzewam, że to pompa do wymiany.
-
Witam. Zauważyłem, że jedno koło tylne (prawa strona) nie hamuje. Mechanik stwierdził, że wytarte bębny. Zostały wymienione tylne bębny razem ze szczękami a problem pozostał. Widać, że walczył z problemem bo teraz to bęben koła prawego się nagrzewa. Pewnie za mocno zaciągnięta samoregulacja. I to koło hamuje ale chyba za słabo, natomiast przestało hamować tylne lewe. Płyn w zbiorniczku jest w 1/3 między min. a max.
-
Po wyjęciu i ponownym zamontowaniu akumulatora silnik chodzi
mazur11 odpowiedział mazur11 na temat - Punto i Grande Punto
> to raczej sposób eksploatacji niż pech jeżeli sytuacja powtarza się w tak regularny sposób. W sklepie motoryzacyjnym zrobiono pomiar akumulatora i wyszło: STAN NAŁADOWANIA - 100% STAN TECHNICZNY 69% Wtedy akumulator był w użytkowaniu od 10 miesięcy. Akumulator, nazwy nie pamiętam, który kupiłem razem z używanym samochodem służył mi 5 lat, eksploatacja bardzo podobna. -
Po wyjęciu i ponownym zamontowaniu akumulatora silnik chodzi
mazur11 odpowiedział mazur11 na temat - Punto i Grande Punto
> nie ma patentu - zerujesz ustawienia komputera, dopóki sobie z czujników różnych nie pozbiera > ustawien tak bedzie jechał.\ > jak ci szkoda auta to kup normalny aku... Co do akumulatora to mam pecha. Poprzedni padł po 2 latach i 2-3 miesiącach, aktualnie używany skończy gwarancję 8 lutego. Właśnie wybieram się reklamować. -
Witam. Po jakim przebiegu należy wymienić pasek rozrządu? Na ostatnim mam przejechane ok 60 tyś. km
-
Już wiem. Ramona powinny być po tej samej stronie. Lewe ramię powinno być u dołu.
-
Witam. Rozebrałem mechanizm wycieraczek. Potem złożyłem ale nie jestem pewien czy dobrze. Konkretnie chodzi o o ramiona przy trzpieniach trzymających wycieraczki. Na zdjęciu są po przeciwnych stronach ale na dobrą sprawę mogą być też po tych samych. Mam dylemat. Zdjęcie
-
Problem rozwiązany. Samochód pochodził z drugiej ręki. Ktoś w gniazdo zapalniczki włożył monetę, która robiła zwarcie - pewnie włożył dla lepszego kontaktu. Zwarcie nastąpiło po ok. roku od kupna samochodu.
-
> Tak na prędce to do tego opisu pasują wszystkie corsy Corsa B rok produkcji 1998 (plus minus rok) Dokładne dane wieczorem.
-
> Jakbyś tak jeszcze napisał który model corsy to byłoby dużo łatwiej Tak naprędce do model Corsy z silnikiem 1.2 cztery drzwi. Czy można podać coś jeszcze?