Skocz do zawartości

mazur11

użytkownik
  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Barty
  • Zainteresowania
    modelarstwo lotnicze RC

mazur11's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Witam. Przebieg 198 000 km i silniczek zaczyna wariować. Zdjęłem przepustnicę gaźnika razem z silniczkiem i przemyłem ale bez efektu. Pytanie: 1. Czy można kupić w ASO sam silniczek krokowy - bez przepustnicy. 2. Ostatnio były same silniczki na allegro po ok 60 zł(prawdo podobnie chińskie) niestety wtedy jeszcze nie był potrzebny, teraz nie ma. 3. Czy ktoś z kolegów zakupił taki silnik na allegro i jak się sprawuje 4. Czy ktoś może próbował reanimacji silniczka - jakieś porady.
  2. Jestem laikiem. Mógłbyś wytłumaczyć tak bardziej łopatologicznie?
  3. Witam. Muszę udzielić porady na odległość. Corsa odpala tylko na 3 sekundy i się wyłącza. Czy problem leży w kluczyku? Czy jest tam jakaś bateria i do czego służy przycisk w kluczyku. Zdjęcie kluczyka http://www.fotosik.pl/zdjecie/9a17d46131ae609b
  4. Winny okazał się korektor siły hamowania. Koszt z przesyłką 140 zł.
  5. > A sprawdzone zostaly cylinderki hamulcowe?? Zapomniałem dodać. Mechanik myślał, że być może jest zapowietrzony cylinderek. Podczas odkręcania zapieczony odpowietrznik się ukręc - w prawym kole jest nowy cylinderek. Ciekawi mnie, że wcześniej prawe koło nie hamowało teraz prawe się grzeje, hamuje (mogłoby lepiej) a lewe nie hamuje. Podejrzewam, że to pompa do wymiany.
  6. Witam. Zauważyłem, że jedno koło tylne (prawa strona) nie hamuje. Mechanik stwierdził, że wytarte bębny. Zostały wymienione tylne bębny razem ze szczękami a problem pozostał. Widać, że walczył z problemem bo teraz to bęben koła prawego się nagrzewa. Pewnie za mocno zaciągnięta samoregulacja. I to koło hamuje ale chyba za słabo, natomiast przestało hamować tylne lewe. Płyn w zbiorniczku jest w 1/3 między min. a max.
  7. > to raczej sposób eksploatacji niż pech jeżeli sytuacja powtarza się w tak regularny sposób. W sklepie motoryzacyjnym zrobiono pomiar akumulatora i wyszło: STAN NAŁADOWANIA - 100% STAN TECHNICZNY 69% Wtedy akumulator był w użytkowaniu od 10 miesięcy. Akumulator, nazwy nie pamiętam, który kupiłem razem z używanym samochodem służył mi 5 lat, eksploatacja bardzo podobna.
  8. > nie ma patentu - zerujesz ustawienia komputera, dopóki sobie z czujników różnych nie pozbiera > ustawien tak bedzie jechał.\ > jak ci szkoda auta to kup normalny aku... Co do akumulatora to mam pecha. Poprzedni padł po 2 latach i 2-3 miesiącach, aktualnie używany skończy gwarancję 8 lutego. Właśnie wybieram się reklamować.
  9. twardo jak stary diesel aż plastiki w kabinie podskakują. Problem ustępuje po przejechaniu ok 20 - 30 km. Mam słaby akumulator i od czasu do czasu muszę go wyjąć do ładowania. Czy ma ktoś patent na tą bolączkę? Szkoda silnika
  10. Witam. Po jakim przebiegu należy wymienić pasek rozrządu? Na ostatnim mam przejechane ok 60 tyś. km
  11. Już wiem. Ramona powinny być po tej samej stronie. Lewe ramię powinno być u dołu.
  12. Witam. Rozebrałem mechanizm wycieraczek. Potem złożyłem ale nie jestem pewien czy dobrze. Konkretnie chodzi o o ramiona przy trzpieniach trzymających wycieraczki. Na zdjęciu są po przeciwnych stronach ale na dobrą sprawę mogą być też po tych samych. Mam dylemat. Zdjęcie
  13. Problem rozwiązany. Samochód pochodził z drugiej ręki. Ktoś w gniazdo zapalniczki włożył monetę, która robiła zwarcie - pewnie włożył dla lepszego kontaktu. Zwarcie nastąpiło po ok. roku od kupna samochodu.
  14. > Tak na prędce to do tego opisu pasują wszystkie corsy Corsa B rok produkcji 1998 (plus minus rok) Dokładne dane wieczorem.
  15. > Jakbyś tak jeszcze napisał który model corsy to byłoby dużo łatwiej Tak naprędce do model Corsy z silnikiem 1.2 cztery drzwi. Czy można podać coś jeszcze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.