Skocz do zawartości

GrzesiekBstok

użytkownik
  • Liczba zawartości

    491
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O GrzesiekBstok

  • Urodziny 24.08.1984

Profile Information

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Białystok/Corby UK
  • Samochód
    Civic Tourer 1.6 idtec
  • Motocykl
    Honda VFR 800Fi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

GrzesiekBstok's Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

3

Reputacja

  1. mam cos takiego w malej lazience na parterze 2 w 1 toaleta i umywalka
  2. hej, odgrzewam temat mam na oku taka astre 2.0 cdti, link ponizej https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/202003068093584 obecnie jezdze Vectra c 1.8 z ktorej generalnie jestem zadowlony jednak chcialbym cos swiezszego i oszczedniejszego- rocznie robie ok 25tys km cale zyce mialem auta benzynowe/lpg do diesla jestem dosc negatywnie nastawiony ze wzgledu na potencjalne problem/koszty zwiazane z dpf, wtryskami, turbo, dwumasa itd.- czy to juz minelo i koszta sa bardziej akceptowalne czy nadal ida w grube tysiace? w gre wchodzi jeszcze benzynowa wersja 1.6, ktora ma sporo mniej mocy i NM niz w/w diesel oraz wersja 1.4 T ktora bylaby najbardziej optymalna jednak jest tego jak na lekarstwo co byscie polecili wybrac? a moze insignia ktora tu w Uk jest w porownywalnej cenie jak astra- sasiad bedzie sprzedawal swoja 2013 rok, z takim samym dieslem jak astra w ogloszeniu, przebieg 50 tys mil, jezdzi nia juz 5 lat bez zadnych problemow z gory dzieki pozdrawiam
  3. GrzesiekBstok

    Rozkodowanie VIN

    czesc bardzo prosze o rozkodowanie nr W0L0ZCF6861073818 potrzebuje wiedziec jaki alternator mam zamontowany z gory dzieki grzesiek
  4. znalazlem oringi maja wymiary 19x12 (niektorzy podaja 11) i 16x9 (niektorzy podaja 8) numery 24436644 lub 6850713 oraz 24436646 lub 6850803 wg katalogu opel marimex taka uszczelka kosztuje ok 38 zl za sztuke na allegro jest gosciu ktory sprzedaje po 8 zl
  5. Witam posiadam Vauxhalla Vectre 1.8 z18xer kupilem juz nowy skraplacz z osuszaczem ale przydalyby sie nowe oringi czy mamy na sali kogos kto jest w stanie podac mi numerykatalogowe tych oringow? tu w uk sa dosc ciezko myslacy ludzie i zanim mi to znajda zejdzie im ze dwie godziny ewentualnie rozmiary tych uszczelek to kupilbym na ebayu lub allegro zamienniki z gory dzieki pozdrawiam grzesiek
  6. mam vfr jak w podpisie aczkolwiek teraz kupiłbym fjr1300 pozycja wydaje mi się wygodniejsza niż na vfr gdybym miał więcej gotówki do dyspozycji brałbym bmw 1200 rt
  7. przemyśl czy jest sens ładować kasę mój brał litr polsyntetyka na tysiąc km przy przebiegu ok 175 tys km po zrobieniu płukanki i wlaniu syntetyka zaczął brać jakieś 1.5- 2 l na 15 tys km teraz ma ok 250-260 tys-auto w PL więc dokładnie nie wiem
  8. > Szkoda że w XEL-u nie da się wyłączyć programowo, bo zaślepkę wożę w schowku już z pół roku. tu w UK nie dalej jak tydzień temu podłączałem pod op-coma x16xel astre g wg danych pomiarowych egr stal w miejscu,nie pracowal,checka nie wyrzucalo bo zlecona pozycja egr była taka same jak rzeczywista, chciałem sprawdzić date programowania ecu-nie ma,same krzyżyki kumpel z roboty kupil to auto miesiąc temu i nic nie wie moim zdaniem ktoś cos z softem kombinowal,ale co konkretnie to nie mam pojęcia jak znow będę ją podłączał to zrobie zrzut ekranu okienka w którym powinny być dane z vinem, softem, itd
  9. a ja powiem więcej zaślepić i wyłączyć programowo
  10. > Ale u mnie spokojnie dało to się wyjąć gołymi rękami bez żadnych przyrządów a no właśnie ile tych cewek nie wymieniałem-czy to w astrach czy corsach czy innych vectrach to zawsze wychodziły po pociągnięciu rękoma
  11. skoro z absem to będzie vtec poczytaj na vfr.oc.pl/forum podobno najbardziej udany model to ten z rocznikow 98-01 vtech na lancuchu a nie na kolach zębatych,do tego charakterystyka jego pracy jest nieco inna niż w poprzednim modelu ze względu na zmienne fazy rozrządu-niektórzy traktują to jako wadę ja mam ostatni wypust Fi i jestem zadowolony jakbym mial zmieniac to na bmw
  12. ja naprawiałem,bo nie znalazłem nic w normalnych pieniądzach wartości oporników masz podane w poście wyżej kupujesz drut oporowy,wyliczasz jaką ma mieć długośc,zeby opor był odpowiedni,robisz z niego spiralkę i montujesz w opornice w wentylatorze prosta sprawa drut mozesz kupic np. tutaj http://www.drutoporowy.pl/druty-teflonowane-c-279.html
  13. pompa kupiona - ATE dziś rano zmienili ojciec odbierze auto po 16 a ja czekam na info czy jest poprawa czy nie
  14. odświeżam wątek jestem w uk,astra w pl, użytkuje ojciec zajeżdza do sklepu, wraca po 30 minutach,odpala silnik i nie może wrzucić biegu-żadnego gasi silnik,macha wajchą, pompuje pedałem, odpala i działa zajeżdza do celu, po 3 godzinach to samo, tyle że nie wchodzi sam wsteczny auto kilka godzin stoi, kolejna proba-wsteczny nadal nie wchodzi-oczywiście na uruchomionym silniku pompuje kilka razy-działa,ale z lekkim oporem czy dobrze obstawiam pompę sprzęgła? nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia aby rozłączyć sprzęgło wycieków jakichkolwiek brak,stan plynu hamulcowego-bez zmian auto ma 250 tys przelotu sprzęgło było zmieniane przy 180 tys,wysprzeglik został stary,kumpel stwierdził ze skoro nie cieknie i chodzi dobrze,to nie ma co zmieniac płyn w sprzęgle zmieniałem w marcu,uklad był odpowietrzany, bo raz i mi się przytrafil problem z biegami, ale od tamtej pory do wczoraj było ok z góry dzięki za sugestie pozdr Grzesiek
  15. > i kupić trzy regulatory napiecia na zapas? ja swoją kupiłem z wentylatorem na regulatorze i odpukać-zero problemów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.