Jump to content

denus

moderator
  • Content Count

    10234
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Normalny

4 Followers

About denus

  • Rank
    młodociany rajdowiec

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WOT.... - Józefów
  • Zainteresowania
    bardzo różne...
  • Car
    kilka
  • Motorcycle
    jest

Recent Profile Visitors

1088 profile views
  1. Dla mnie problem został rozwiązany z końcem produkcji EA111, a nie po pojawieniu się pierwszego silnika z paskiem. To tak jakby rozwiązać problem Covid19 po pojawieniu się pierwszej szczepionki. Reasumując, można mieć auto z 2015 r. albo początku 2016 r. i trafić na problem z łańcuchem rozrządu.
  2. Ale w 1.2 tsi, inne silniki dalej montowali z łańcuchami. Z resztą problemy z tego typu rozrządem mają też inne firmy. Kiedyś łańcuch wytrzymywał tyle co cały silnik, teraz silnik tyle co łańcuch.
  3. W 2012 roku dalej pchali łańcuchy na potęgę. Toledo z 2016r 1.4tsi też jeszcze go ma. Przez 100kkm jakoś nie padł, ale czasem zaczyna go być słychać przy odpalaniu. Za to pod koniec gwarancji umarło DSG i prawie miesiąc naprawiali w ASO. Problemy z łańcuchami skończyły się po zmianie na paski. Gdyby ich nie było to pozostały by dalej.
  4. Chyba zaczynały się albo rozkręcały na dobre. Skończyły jakieś 4 lata temu jak wrócili do pasków zamiast łańcuchów.
  5. W tym przypadku to chyba prawo w całej UE zakazuje używania zamienników żarówek do oświetlenia zewnętrznego pojazdu ;). Nawet na opakowaniach jest często napisane coś w stylu "Do not use in UE". Z drugiej strony reflektory przeszły badania z danych źródłem światła, uzyskały homologację dla niego i nikt teraz nie wyda grubych pieniędzy aby jeszcze raz przebadać stare reflektory z zamontowanymi LED'ami i ewentualnie wydać kolejną legalizację jeśli oczywiście pozytywnie przejdą testy.
  6. Załóż jeden reflektor nowy, a pewnie zobaczysz różnicę.
  7. Tak, ale xenon żyje dłużej i go wymienisz, a nie całą lampę jak w przypadku wielu reflektorów LED. Niestety sporo obecnych LED'ów nie grzeszą żywotnością, a są przypadki, że nawet jeszcze w trakcie gwarancji zgłaszają się ludzie do ASO z tematem przednich lamp LED, które świecą słabiej niż gdy były nowe. Oczywiście gwarancja jest odwalana, bo minimalną normę spełniają, a ta podobno jest taka sama jak dla reflektorów halogenowych.
  8. Przepust kablowy jest pod podszybiem po lewej stronie. Zobacz czy nie masz zapchanych odpływów wody z podszybia.
  9. Będzie, bo dają więcej światła co widać z daleka i na przeglądzie to wyjdzie przy badaniu
  10. Miałem kiedyś info w CEPIKu, że mam zatrzymany dowód rejestracyjny. Tak jeździłem z 2 lata nie wiedząc o tym do czasu aż z ciekawości tam zajrzałem. Po kolizji zabrała policja za zbity reflektor. Przegląd zrobiony, dowód odebrany w Wydziale Komunikacji, wszystko ładnie pięknie. Najwyraźniej komuś źle się klikneło. Nie wiem co by było w przypadku kontroli, pewnie zatrzymanie dowodu. Ze sprawą udałem się do WK, tam pani w okienku swierdziła, że nie mam się czego obawiać, że dowodu nie zabiorą, bo w systemie jest wszystko ok. Dziwnym trafem po wyjściu z urzędu w CEPIKu było info, że dowód wydany.
  11. Nawet jeśli się pojawią, to reflektor musi mieć odpowiednią homologację aby je stosować. Wątpie aby któryś w kilku czy kilkunastoletnim samochodzie taką uzyskał.
  12. Kiedyś zmieniałem, założyłem od takiego samego modelu samochodu. Działa ok tylku musiałem wgrać polski język bo gadało chyba po hiszpańsku.
  13. Najpierw w ciągu roku kilka razy podnosili ceny, żeby teraz zrobić rabat wyprzedażowy Może już było ale dla przykładu Auris https://spidersweb.pl/autoblog/toyota-auris-rabaty-2018-jakie-sa-faktycznie/?fbclid=IwAR29_PJZkwV772To7_D9HVOP9pRlqDt0kWM5QFIy-2lRTts7R6zEhFE8gkk
  14. Bo każde połączenie kablowe jest pewniejsze. Do odczytywania i kasowania błędów można bezprzewodowo, natomiast taka łączność przy programowaniu grozi uwaleniem centralki czy innego modułu, w którym grzebiemy.
  15. Sprawdź Navigator albo OsmAnd.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.