Skocz do zawartości

denus

moderator
  • Liczba zawartości

    9 973
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Profile Information

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WOT.... - Józefów
  • Zainteresowania
    bardzo różne...
  • Samochód
    kilka
  • Motocykl
    jest

Ostatnie wizyty

2 024 wyświetleń profilu

denus's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/20)

53

Reputacja

  1. A nie wiem jakie były w Fieście, natomiast w Grande w porównaniu z PII była masakra. W trasie to rozpylały pod wycieraczki Fabrycznie w GP są mgłowe, ale leją bardzo nisko. O ile na postoju jest nieźle, to podczas jazdy im większa prędkość tym gorzej. W mieście da się przeżyć, na trasie już nie. Kilka dni temu testowałem modyfikację na ekspresówkach/autostradach i jest o niebo lepiej od tych fabrycznych. Sikają w połowie wysokości szyby, a nie na podszybie
  2. W Grande jest przekaźnik, tutaj pewnie podobnie. Zobacz czy pojawia się napięcie sterujące przekaźnikiem.
  3. denus

    Naprawa Mildtonów

    Słuchałeś kiedyś wyrobów marki STX? Nie mówię o samych głośnikach, bo te potrzebują jeszcze odpowiednich obudów, tylko całych kolumn. Owszem mają tanie wyroby, które grają średnio, ale i droższe, które całkiem nieźle i w swojej klasie cenowej biją produkty innych, bardziej markowych firm.
  4. Można też dostać mandat za zbyt wolną jazdę i tamowanie ruchu :D
  5. Obawiam się, że 1.6 może być za słaby. Jeśli jeździ się samemu to ok, ale gdy taki samochód zapakujesz to potrafi być problem. Znajomi mają Golfa kombi z 1.6 pod maską i w naszych górach przy 3 dorosłych, dwójce dzieci na pokładzie oraz bez bagażu było kiepsko z podjazdami pod wzniesienia.
  6. Jak wiemy działanie spryskiwaczy w Grande Punto i pewnie Punto Evo pozostawia wiele do życzenia. Po 12 latach eksploatacji i wkurzania się nadeszła pora modyfikacji. Trochę pracy, mała rzeźba i pasują od Stilo. Nie są duże, do tego mają regulację kąta. Można zdobyć na grosze na szrocie jak i plastik maski Grande Punto. Swojego nie ruszałem gdyby coś się nie powiodło. Zastanawiałem się jeszcze na tymi od Punto II ale te są większe i bardziej pochylone na szybę. Mgiełkowych w ogóle nie brałem pod uwagę, bo nie posiadają regulacji. Efekt prac na załączonych materiałach. spryski GP.mp4
  7. Zależy jak trafisz. W nocy czy wcześnie rano jest znośnie, oczywiście jeśli na remontowanych odcinkach nic się nie wydarzy. Najgorzej w weekendy. Remonty zaczynają się przed Płońskiem, a kończą kilkanaście km za Mławą. Pod koniec lipca z Olsztyna do W-wy w środku tygodnia wracałem 3,5h, godziny popołudniowe. Ojciec kilka dni wcześniej (weekend) wracał, to trafił na 3 kolizje/wypadki na remontowanych odcinkach. Chyba z 5h jechał.
  8. Leję premium, przeważnie na Orlenie. Kilka razy sprawdzałem zwykły ON, spalanie było wtedy trochę wyższe, więc finansowo wychodziło na to samo co jazda na ON Verva. Silnik pracował jakby trochę głośniej. W sumie przejechane jakieś 160 tyś. km.
  9. Dla mnie problem został rozwiązany z końcem produkcji EA111, a nie po pojawieniu się pierwszego silnika z paskiem. To tak jakby rozwiązać problem Covid19 po pojawieniu się pierwszej szczepionki. Reasumując, można mieć auto z 2015 r. albo początku 2016 r. i trafić na problem z łańcuchem rozrządu.
  10. Ale w 1.2 tsi, inne silniki dalej montowali z łańcuchami. Z resztą problemy z tego typu rozrządem mają też inne firmy. Kiedyś łańcuch wytrzymywał tyle co cały silnik, teraz silnik tyle co łańcuch.
  11. W 2012 roku dalej pchali łańcuchy na potęgę. Toledo z 2016r 1.4tsi też jeszcze go ma. Przez 100kkm jakoś nie padł, ale czasem zaczyna go być słychać przy odpalaniu. Za to pod koniec gwarancji umarło DSG i prawie miesiąc naprawiali w ASO. Problemy z łańcuchami skończyły się po zmianie na paski. Gdyby ich nie było to pozostały by dalej.
  12. Chyba zaczynały się albo rozkręcały na dobre. Skończyły jakieś 4 lata temu jak wrócili do pasków zamiast łańcuchów.
  13. W tym przypadku to chyba prawo w całej UE zakazuje używania zamienników żarówek do oświetlenia zewnętrznego pojazdu ;). Nawet na opakowaniach jest często napisane coś w stylu "Do not use in UE". Z drugiej strony reflektory przeszły badania z danych źródłem światła, uzyskały homologację dla niego i nikt teraz nie wyda grubych pieniędzy aby jeszcze raz przebadać stare reflektory z zamontowanymi LED'ami i ewentualnie wydać kolejną legalizację jeśli oczywiście pozytywnie przejdą testy.
  14. Załóż jeden reflektor nowy, a pewnie zobaczysz różnicę.
  15. Tak, ale xenon żyje dłużej i go wymienisz, a nie całą lampę jak w przypadku wielu reflektorów LED. Niestety sporo obecnych LED'ów nie grzeszą żywotnością, a są przypadki, że nawet jeszcze w trakcie gwarancji zgłaszają się ludzie do ASO z tematem przednich lamp LED, które świecą słabiej niż gdy były nowe. Oczywiście gwarancja jest odwalana, bo minimalną normę spełniają, a ta podobno jest taka sama jak dla reflektorów halogenowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.