Jump to content

denus

moderator
  • Posts

    10235
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WOT.... - Józefów
  • Zainteresowania
    bardzo różne...
  • Car
    kilka
  • Motorcycle
    jest

Recent Profile Visitors

1416 profile views

denus's Achievements

młodociany rajdowiec

młodociany rajdowiec (15/19)

46

Reputation

  1. Leję premium, przeważnie na Orlenie. Kilka razy sprawdzałem zwykły ON, spalanie było wtedy trochę wyższe, więc finansowo wychodziło na to samo co jazda na ON Verva. Silnik pracował jakby trochę głośniej. W sumie przejechane jakieś 160 tyś. km.
  2. Dla mnie problem został rozwiązany z końcem produkcji EA111, a nie po pojawieniu się pierwszego silnika z paskiem. To tak jakby rozwiązać problem Covid19 po pojawieniu się pierwszej szczepionki. Reasumując, można mieć auto z 2015 r. albo początku 2016 r. i trafić na problem z łańcuchem rozrządu.
  3. Ale w 1.2 tsi, inne silniki dalej montowali z łańcuchami. Z resztą problemy z tego typu rozrządem mają też inne firmy. Kiedyś łańcuch wytrzymywał tyle co cały silnik, teraz silnik tyle co łańcuch.
  4. W 2012 roku dalej pchali łańcuchy na potęgę. Toledo z 2016r 1.4tsi też jeszcze go ma. Przez 100kkm jakoś nie padł, ale czasem zaczyna go być słychać przy odpalaniu. Za to pod koniec gwarancji umarło DSG i prawie miesiąc naprawiali w ASO. Problemy z łańcuchami skończyły się po zmianie na paski. Gdyby ich nie było to pozostały by dalej.
  5. Chyba zaczynały się albo rozkręcały na dobre. Skończyły jakieś 4 lata temu jak wrócili do pasków zamiast łańcuchów.
  6. W tym przypadku to chyba prawo w całej UE zakazuje używania zamienników żarówek do oświetlenia zewnętrznego pojazdu ;). Nawet na opakowaniach jest często napisane coś w stylu "Do not use in UE". Z drugiej strony reflektory przeszły badania z danych źródłem światła, uzyskały homologację dla niego i nikt teraz nie wyda grubych pieniędzy aby jeszcze raz przebadać stare reflektory z zamontowanymi LED'ami i ewentualnie wydać kolejną legalizację jeśli oczywiście pozytywnie przejdą testy.
  7. Załóż jeden reflektor nowy, a pewnie zobaczysz różnicę.
  8. Tak, ale xenon żyje dłużej i go wymienisz, a nie całą lampę jak w przypadku wielu reflektorów LED. Niestety sporo obecnych LED'ów nie grzeszą żywotnością, a są przypadki, że nawet jeszcze w trakcie gwarancji zgłaszają się ludzie do ASO z tematem przednich lamp LED, które świecą słabiej niż gdy były nowe. Oczywiście gwarancja jest odwalana, bo minimalną normę spełniają, a ta podobno jest taka sama jak dla reflektorów halogenowych.
  9. Przepust kablowy jest pod podszybiem po lewej stronie. Zobacz czy nie masz zapchanych odpływów wody z podszybia.
  10. Będzie, bo dają więcej światła co widać z daleka i na przeglądzie to wyjdzie przy badaniu
  11. Miałem kiedyś info w CEPIKu, że mam zatrzymany dowód rejestracyjny. Tak jeździłem z 2 lata nie wiedząc o tym do czasu aż z ciekawości tam zajrzałem. Po kolizji zabrała policja za zbity reflektor. Przegląd zrobiony, dowód odebrany w Wydziale Komunikacji, wszystko ładnie pięknie. Najwyraźniej komuś źle się klikneło. Nie wiem co by było w przypadku kontroli, pewnie zatrzymanie dowodu. Ze sprawą udałem się do WK, tam pani w okienku swierdziła, że nie mam się czego obawiać, że dowodu nie zabiorą, bo w systemie jest wszystko ok. Dziwnym trafem po wyjściu z urzędu w CEPIKu było info, że dowód wydany. Może niech kolega zrobi przegląd i z papierkiem pójdzie do WK, tam pewnie mu zmienią dane w CEPIKu.
  12. Nawet jeśli się pojawią, to reflektor musi mieć odpowiednią homologację aby je stosować. Wątpie aby któryś w kilku czy kilkunastoletnim samochodzie taką uzyskał.
  13. Kiedyś zmieniałem, założyłem od takiego samego modelu samochodu. Działa ok tylku musiałem wgrać polski język bo gadało chyba po hiszpańsku.
  14. Najpierw w ciągu roku kilka razy podnosili ceny, żeby teraz zrobić rabat wyprzedażowy Może już było ale dla przykładu Auris https://spidersweb.pl/autoblog/toyota-auris-rabaty-2018-jakie-sa-faktycznie/?fbclid=IwAR29_PJZkwV772To7_D9HVOP9pRlqDt0kWM5QFIy-2lRTts7R6zEhFE8gkk
  15. Bo każde połączenie kablowe jest pewniejsze. Do odczytywania i kasowania błędów można bezprzewodowo, natomiast taka łączność przy programowaniu grozi uwaleniem centralki czy innego modułu, w którym grzebiemy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.