Jump to content

czakpepe

użytkownik
  • Posts

    214
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Libiąż/Kraków/Katowice/Kuzawa

czakpepe's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/19)

3

Reputation

  1. Nie rozumiem czemu stukają jak amorki OEM są właśnie tej firmy?
  2. Takie pytanie czemu akurat amortyzatory Monroe? kiedyś miałem w maluchu na tyle i lipa straszna była, tak się poprawili??? Sprężyny Kayaba są lepsze od SACHS??? takie były fabryczne zestaw z amortyzatorami. No i kolejne pytanie trzeba wymieniać te amortyzatory czy zostawić i wymienić tylko pozostałe duperele i sprężyny a amortyzatory narazie zostawić???
  3. padła jedna fabryczna sprężyna co wymienić oprócz samych sprężyn, jakieś podkładki, gumki, duperele itp.? nalatane 340 kkm. Myślałem o SACHS, takie chyba fabryczne były, w zawieszeniu jeszcze nie było nic grzebane.
  4. tylko on ma trochę już najechane koło 350 kkm nie czas już na nowy? raz wymieniany uszkodzony miech, prawdopodobnie kompresor zamarza w zimie (a temperatury dopiero -2) a i takie wyskoki sporadycznie zdarzają się i latem... wywala błędy zwłaszcza po nocy raz zaskakuje a raz nie
  5. Jaki kompresor założyć oryginał czy Arnott co polecacie bo już zaczyna padać i raz się uruchamia raz nie i wywala błędy uszkodzonego zawieszenia... 9 lat i trochę kkm przejechane a nadeszła zima i jest to dość znacznie upierdliwe... pierwszy kompresor od nowości cytryny...
  6. Mam pytanie ile razy można myć wkład FAP-a? bo mi coś mechanik ściemnia że powinno się wymieniać cały wkład a wcześniej już mi czyścił/mył FAP-a ten sam mechanik. Przelatane 430 kkm raz był już czyszczony/myty EURO5 Zaczyna co jakiś czas świecić, oczywiście + dolewka płynu dla pewności że jeszcze jest bo tak 200 kkm przejechane bez dolewek - to chyba już go nie ma...
  7. To jakieś dziwne widziałeś ja miałem możliwość ściągnięcia ich z kulek ale po rozebraniu stwierdziłem że i tak trzeba je wymienić bo mi skorodowały ale to było jakiś czas temu jak kulki były jeszcze dostępne nowe jako część zamienna na siłownikach miałem takie blaszki które trzymały je w kulkach a tam siedziały u mnie delphi z Krosna tylko dla DU produkowane szerszeń z 2001 rocznika jest a wkładałem już takie z napisem delphi ale te drugie też już skrzypią jak stara szafa ale trzymają...
  8. Mam małe pytanie czy po wyjęciu i ponownym włożeniu do cytryny radia po naprawie (RT5) trzeba go Lexią lub Diagboxem potraktować bo mi nie odpala....? Ponoć naprawione a przez jakiś czas jeździłem na innym starym denwerze Biedronkowym.....
  9. Oj też pylą, pylą no może trochę mniej jak na przodzie. Mam teraz porównanie po założeniu nie ATE (wydawało mi się że ATE to takie renomowane i znane są to założę...) a Textary. Starłem dwa komplety ATE (mam ciężką nogę i często zdarza mi się hamować z 140-160 km/h, samochód obciążony przez cztery osoby) na tyle więc mam już teraz porównanie... w ciemno mogę też polecić fabryczne (montowane w serwisie citroena w pudełku firmowanym przez citroena) Valeo też mniej pylą ale drogie dziadostwo jest... masz dwa komplety innych za nie... robię średnio 36k km w roku zjada ponad 1,5 kompletu klocków
  10. A ja byłem niezadowolony z ATE i nadal jestem strasznie pylą. Ja zakładałem Textary na tył o niebo mniej pylą na przodzie są ATE bo miałem komplet nowych w domu ale już nie założę ATE... felgi są nie do odczyszczenia...
  11. Jak w temacie, prawdopodobnie padł. Czy jest to możliwe że po wywaleniu błędu ucięło mi obroty do max 2750 (tryb serwisowy)? Czy jest to jakoś związane z tą dolegliwością aż tak rygorystycznie? Dobra już go namacałem gdzie jest... w tym module nic nie ma objechałem prawie wszystkie szroty w okolicy i nima... było tylko stwierdzenie panie to za nowe roczniki są... pogrzebałem trochę i jak na złość same pugi 206 na złomowisku w benzynie są... na aledrogo trzeba chwilę poczekać na przesyłkę... Wie ktoś jak to ominąć ewentualnie co może jeszcze być odpowiedzialne za owy błąd, miał ktoś taki objaw?
  12. Jak w temacie zaczyna szwankować i sypie błędami czy jest wymienny oraz czy ktoś ma numer serwisowy tej części aby kupić sam przekaźnik?
  13. No i idą tarcze przód do wymiany zakładam Textary + klocki Ate (mam w domu nowy komplet szkoda żeby leżał), tył zakładam klocki Textara tarcze są Ate jeszcze ok. Zobaczymy jaki będzie efekt... Klocki Ate niestety ale bardzo pylą i strasznie je zjada...
  14. No ja mam komplet tarcze + klocki Ate no i schodzą szybko. Zaciski zregenerowane zamówię TRW może faktycznie Ate to teraz lipa, zużycie to 50/50 miasto poza miastem. A oryginały to nie przypadkiem Valeo?? Takie kiedyś mi zakładali na tył jako oryginały... A jeżeli chodzi o klocki to były na 100% Ate seria 607229....
  15. Normalny objaw zacznij od sprawdzenia tych bałwanków czy nie są zużyte (miękka guma rozpuszczona przez opary oleju) ja mam nowszy bo DVBC i też się pocił na bałwankach po umyciu i wymianie bałwanków jest ok same bałwanki to nie taki straszny wydatek.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.