Skocz do zawartości

Bocieks

użytkownik
  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    powiat Otwocki

Bocieks's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Ktoś może wie, czy istnieje przeciwskazania, żeby do Tiguana I 2.0tdi jeżdżącego na 18 calowych kołach zastosować koło dojazdowe 125/70 R18? Nominalnie używana jest dojazdówka 145/80
  2. > Często się zdarza czy od czasu do czasu? Jak auto jeździ, to wszystko jest normalnie? > Ja miałem ten problem przez dłuższy czas (nie rozwiązałem). Z tym że mam wersję z klasycznym > aparatem zapłonowym i ECU Bosch Mono-Jetronic. Miesiąc albo dwa nic się nie dzieje, a potem co > dwa uruchomienia problem. Z tym że auta używam sporadycznie, więc moje "od czasu do czasu" > może być inne niż u ciebie;) > Pierwszym podejrzanym był czujnik temperatury cieczy (taki niebieski), ale jego wymiana nic nie > dała (na szczęście koszt nieduży - ok. 20-30 zł) > Potem wymieniłem cewkę - wydawało się że pomogło, ale problem powrócił. > Gdzieś czytałem, że może to być problem z masą na cewce, wiadomo - buda koroduje, styki śniedzieją > - pociągnąłem kabel prosto z akumulatora pod cewkę. Po tym, problem też się ze dwa razy > zdarzył, więc to nie to. > Czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) słyszysz włączanie się pompy > paliwa? W jakim stanie (w sensie czy wymieniane) masz takie elementy jak kable wysokiego > napięcia, świece, filtr paliwa - choć te elementy powodowały by anomalie podczas jazdy. > Podejrzewam, że to może być prosta, ale trudna do znalezienia awaria - któryś ze styków nie styka. Zdarza się nie regularnie, w zimę problem prawie nie występuje, najgorzej latem... mechanik sprawdzał pompę i stwierdził, ze jest ok, co do świec, kabli i filtra- jak już odpali to jedzie ok, bez zakłóceń...
  3. Witam; Mam nietypowy, a może typowy problem, a mianowicie we fiacie UNO z silnikiem 0.9 pojawił się problem z odpalaniem i żeby tego było mało problem występuje na rozgrzanym silniku (wystarczy zatrzymać się na chwilę, zgasić silnik i od razu pojawia się problem z ponownym uruchomieniem), w zimę problem praktycznie nie występuje, natomiast w letnie, upalne dni jest prawie pewne, że nie odpali, dopiero po ostygnięciu (chociaż zdarzają się wyjątki). Ktoś ma jakiś pomysł, co to może być?
  4. kasiok-ML-287729081-ML- zdublowany wątek
  5. > No to chyba kolega musi się jednak udać do mechanika, bo mam wrażenie, że nie mając wiedzy chciałby > sobie sam serwisować samochód. Generalnie, po to jest to forum, żeby osoby (nie koniecznie mechanicy) korzystały/wymieniały się doświadczeniami z innymi... to, że do wymiany jest N75 wiem ze wskazań VAG-a... Poprosiłem o kilka informacji, na których mi zależy i jeżeli ktoś może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny, to jaką mam wiedzę i czy jestem sobie sam w stanie serwisować auto to wydaje mi się moją sprawą.
  6. > a jesteś pewien ze geometria nie zacina sie, wtedy przeładowywuje, geometria?? możesz rozwinąć temat?
  7. Witam; Mam problem z zaworem N75, a mianowicie na wyższych obrotach (podczas wyprzedzania) nie doładowuje mi turbiny i tracę moc, chciałbym w końcu wymienić ten zawór... tutaj prośba o pomoc, czy ktoś mógłby podesłać kilka informacji, -jakie numery powinna mieć ta część -jakiej firmy najlepiej kupić -w którym miejscu znajduje się owy delikwent moje auto to: audi A4, B5, 1.9 TDI, 110 KM, 1998r., silnik: AFN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.