Jump to content

mariox

użytkownik
  • Posts

    2062
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About mariox

  • Birthday 12/05/1970

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa/Lublin
  • Car
    Hyundai I30;

    Cannondale Synapse Alloy 105/Trek X-Caliber 9

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mariox's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

33

Reputation

  1. Hej! Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Hultaja I30 II generacji. Kupiłem przy okazji wymiany w firmowej flocie. Autko z roku 2014, silnik 1.4, wyposażenie "Bida Edyszyn", ale póki co jeździ i nie sprawia żadnych problemów. Tak, że tego... pozdrowienia dla Wszystkich tu obecnych
  2. Cześć! Piszę w imieniu Koleżanki. Posiada model 1 z silnikiem 1.6, wtrysk bezpośredni (wspólne dziecko z Peżotem). Autko ma przebieg poniżej 100 kkm, ale wciąga olej, z opowiadań wychodzi, że około 0,5l na 1000 - 1500 km. Dziewczyna trochę panikuje, więc chciałem podpytać, jak ta sprawa wygląda u Was? Jak to kupiła, to od razu jej powiedziałem, że silnik ze słyszenia nie najlepiej ma się w kwestiach trwałości, ale sam takiego auta nie posiadałem, więc wolę zapytać tu, niż powielać stereotypy. Już drugi raz zapala się lampka sygnalizująca niskie ciśnienie oleju. Auto jest można powiedzieć z pewnego źródła, od osoby znajomej, więc licznik nie jest przekręcony. Przed zakupem stał dwa lata w garażu, bo poprzednia właścicielka jeździła służbowym. Auto nie zostawia plam, więc to raczej nie wyciek, a konsumpcja. Ewentualny remont jak wiadomo, tani nie będzie. Pytanie: da się z tym jeździć? Jak to wygląda u Was? Przy okazji - zna ktoś jakiś w miarę ogarnięty serwis tej marki w warszawie i okolicach? Niekoniecznie autoryzowany (nawet chetniej nieautoryzowany), ale taki, gdzie ktos kojarzy te silniki? Z góry dzięki za odpowiedzi
  3. No tak, silnik z regulacją ręczną. Opinie na temat gazowania różne, jedni odradzają, inni polecają. Kwestia tylko, jak mocno zużyte są szklanki w egzemplarzu, który bym mógł ewentualnie nabyć... No sam nie wiem, biję się z myślami
  4. O proszę, nawet o tym luzie zaworowym nie pomyślałem. Wszyscy dookoła mówią, że ten silnik do gazu się jak najbardziej nadaje. Sprawdzę, jaki silnik jest w tym egzemplarzu.
  5. Cześć! Będę miał okazję nabyć auto jak w tytule. Rocznik 2014. Planuję zagazować. Ma ktoś? Jak Wasze doświadczenia w tym temacie? Jaki zbiornik wejdzie w koło zapasowe (z tego, co miałem w poprzedniej pracy służbowego, to była dojazdówka, więc pewnie niewiele?). Jakieś problemy z wlewem gazu pod klapką? Jedzie to w ogóle z gazem? Raz się przejechałem kiedyś Kią z tym silnikiem, raz Hultajem, oba bez gazu. Szału nie było, ale już dawno wyrosłem z piłowania do odcinki :). Czy trzeba na coś zwrócić uwagę, gazując? Chętnie poczytam Wasze opinie
  6. U mnie zdarza się, że znika całkiem, razem z podświetleniem deski. Kontrolki na szczście działają, prędkościomierz też a licznik kilometry nabija (działa nawet kasowanie przebiegu dziennego). Po jakimś czasie wszystko wraca do normy, nieraz po przyłożeniu kilku niutonów w deskę. Może by się zdało zajrzeć i coś podociskać, ale za dużo z tym zachodu w VB.
  7. Ten 1.8 ma jedną zaletę. Nienajgorzej się gazuje Przy takiej krowie jak Insignia faktycznie, może nie jechać, ale jest mało skomplikowany.i dość pancerny. Zależy, co kto lubi.
  8. Mrozy, Orlen: 2,18 Warszawa, Górczewska, Orlen: 2,42
  9. Lotos, Statoil, Józefów k. Warszawy - po 2,12
  10. Warszawa, Górczewska, Orlen - 2,29
  11. Dwustopniowy automat 4,3? Kurcze, ale to musi chłeptać... ale klasykom się raczej takie sprawy wybacza. Wygląda super
  12. Warszawa, Bemowo, Orlen na Górczewskiej: 2,31
  13. Mam taki sam. 4 rowery na dachu z prędkością w porywach 130 km/h na autostradzie dawał radę i to nie raz
  14. Łukoil, Siódemka na wylocie z Wawy: 2,13!
  15. O Tych pierwszych dwóch właśnie czytałem, Hery najbliżej, więc zacznę chyba tam. Dzięki
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.