Jump to content

dzikipzs

użytkownik
  • Content Count

    736
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 5h 10m 55s

1 Follower

About dzikipzs

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Car
    Subaru Outback i Citroen C5 X7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jest zlikwidowac....zostawic tylko fiesty 1.0 wsadzac big turbo i chipowac.
  2. Widzialem to. Robi wrazenie, ale to juz nie ta półka cenowa. Natomiast zwykle 5.0 jest bardzo fajnie wycenione.
  3. Szczerze wolalbym za 200 kafli kupic nowego mustanga 5.0 i jeszcze by mi sporo z tej supry zostalo. Co do supry wyglad okropny oczy bola Dzwiek to nie bedzie to v8 Cena z komosu.
  4. dzikipzs

    alkomat

    Nie warto. Kupilem za ponad 500 zl al9000 niby polecany elektochemiczny sensor itd. Pokazuje same zera nawet po dobrej imprezie nastepnego dnia rano. Oddalem na gwarancji na kalibracje. Skalibrowali i jest to samo. Wiec albo mam 4 watroby w co watpie albo sprzety z tej polki cenowej to smietnik.
  5. Moj z 2011 pamieta ustawienie fotela lusterek i klimy, wiec dluzej ta opcja byla dostepna.
  6. Mialem pamiec foteli i lusterek przypiane do uzytkownika w e39 z 99 roku i jest rowniez citroenie c5 z 2011. Dla mnie to jest must have.
  7. Na wiosne bede robil taras. Chce zeby byl jasno szarego koloru. Rozwazam opcje: 1. deski kompozytowej w odpowiednim kolorze 2. drewno, deski modrzew syberyjski. Nastepnie pobejcowac na jasno szary kolor i polakierowac lakierem matowym. Serce podpowiada drewno ale nie wiem jak z bejcowaniem tego gatunku i trwaloscia. Co byscie polecali?
  8. Z twoich postow wynika ze kazdy winny tylko nie producent. Uzytkownicy pałują. Uzytkownicy glusi. Flotowiec winny bo buble kupil. Ja bym jednak wskazal producenta jako winnego wypuszczenia bubla. Fan boya fiata i tak nie przekonam. Jak dla mnie EOT.
  9. Na przykladzie mojego egz. Grzechotanie uslyszalem przez 3 sek i nastapil strzal w silniku.
  10. Fakt nikt sie samochodami nie ceregieli bo maja pracowac a nie stac i wygladac. Podkresle to co w poprzednim poscie wczesniejsze i pozniejsze floty byly bez zarzutu, a ta porazką.
  11. Problem turbodziury to nie brudny egr. Bo dziura z dolu wystepowala od wyjazdu z salonu. Lancuchy nam strzelaly juz od 120 tys w moim przy 160. Jest to tragiczna zywotnosc. Rozrzad na pasku potrafi latac 180 tys np w hdi a to tylko guma. Wczesniejsze hdi jezdzily we flocie bez wiekszych problemow. Pozniejsze tdi rowniez. Tylko ta silnikowo fiatowska flota byla padlem. Bo jak wyjasnic ze niemiecka i francuska flota u tych samych pracownikow pracowala jak trzeba.
  12. W firmie mielismy flote opli z tym padlem. W polowie egz. strzelil lancuch i silniki na smietnik. Notoryczne problemy z dpf.ropa szla do oleju silnikowego. Totalny brak dolu momentu obrotowego. Do 2 tys nie chcialy wogole z miejsca jechac. Ja i koledzy z fimy oceniali ten produkt jako ogromna porazke.
  13. A to konstrukcja opla czy nastepny "udany" wynalazek fiata jak 1.3 cdti?
  14. Ladne. Ciekawe jak cenowo.
  15. A co sądzisz o włoskiej firmie Zeta Erre? Cena ok 260 zł za przegub wew. z krzyżakiem. Nie mialem stycznosci wiec nie ocenię.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.