Skocz do zawartości

Beathles

użytkownik
  • Liczba zawartości

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Beathles's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

8

Reputacja

  1. Ta ramka to zaimiennik .Podejrzewam by pasoawla od golfa lub od sharana z tych lat podukcji . Zastanowiłbym się nad takim https://allegro.pl/oferta/radio-bluetooth-vw-lupo-polo-000051218b-13426251175?reco_id=2406a474-8c63-11ee-9dde-e26120931759&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& .To jest oryginalne radio VW o nr 000051218B .Jeżeli nowe ma być to mam taki schowek od Sharana . Pozdrawiam
  2. Jak miałem Golfa 4 2001 Tdi 116km kombi to na tył zamontowałęm Sachs i do samego końca był spokój. Obecnie w Sharan 2002 1.8t na tył zapakowłem KYB gdyż Maxgear ,który mechanik zamontował nie dały rady a te KYB sa bardzo ok.
  3. Witam. Okazo się że nagar trafił do miski olejowej i zasyfilo ja przy okazji zatykając smok olejowy. Panewki sa dobre ,nie było opiłków metalu i nomalnie wyglądały . Po wyczyszczeniu miski i smoku,wymianie oleju i filtrów ciśnienie wróciło do normy a sam silnik ciszej teraz pracuje. Teraz bede jezdzil i obserwowal czy turbo nie dostało. Pozdrawiam
  4. Powyżej 2000 obrotów kontrokla odzywała się i nie gasła.Od Piątku stoi nie ruszany,czeka w kolejce do mechanika .Wówczas wszystko wyjdzie.Uszczelke pokrywy zaworów nie powinno się dawać na silikon jedynie miske olejową.
  5. Nie wiem po co on kleił ta uszczelke na silikon i zeskrobywał nagar,niebawem sie okaże gdyż miska w dół pójdzie i ocena stanu faktycznego . Mam taką cichą nadzieję że nic poważnego sie nie stało oprócz tego syfu .Powiedział że jechał tak ok 900m ,dla mnie to niepważne i nieodpowiedzialne podejście mechanika.Jeśli poleciało turbo i Bóg wie co jeszcze obciąże go kosztami naprawy bo nie bede płacił za jego błędy.
  6. Wszyscy obstawiają z którymi konsultowałem że nagar bądź silikon tak jak kolega mówi poszedł w miske olejową i przypchał smok olejowy.
  7. Witam. Mam pewien problem ,otóż po wymianie uszczelki pokrywy zaworów zapaliła mi się kontrolka od ciśnienia oleju.Kolega mechanik który to robił ,zeskrobywał nagar i dał dodatkowo silikon na uszczelke .Stało się to jak wracał naszym wozem do mnie.Przejechał jakieś 800-900m jak się kontolka zapaliła. Olej na jakim obecnie jeździmy to motul 5w40 przedtem był castrol.Teraz nasuwa się pytanie na jakie koszta mogła ta sytuacja nas narazić. Silnik 1.8t awc przelotu 217 tyś samochód Sharan 2002. Czujnik ciśnienia oleju wymieniany był w sierpiu tamtego roku na nowy.Wowczas ciśnienie było ok .2 bay na wolnych obrotach ,na wyzszych okolo 3.5 bar. Za wszelkie porady będe wdzięczny. Pozdrawiam
  8. Witam. Mam pewien problem ,otóż po wymianie uszczelki pokrywy zaworów zapaliła mi się kontrolka od ciśnienia oleju.Kolega mechanik który to robił ,zeskrobywał nagar i dał dodatkowo silikon na uszczelke .Stało się to jak wracał naszym wozem do mnie.Przejechał jakieś 800-900m jak się kontolka zapaliła. Olej na jakim obecnie jeździmy to motul 5w40 przedtem był castrol.Teraz nasuwa się pytanie na jakie koszta mogła ta sytuacja nas narazić. Silnik 1.8t awc przelotu 217 tyś samochód Sharan 2002. Czujnik ciśnienia oleju wymieniany był w sierpiu tamtego roku na nowy.Wowczas ciśnienie było ok .2 bay na wolnych obrotach ,na wyzszych okolo 3.5 bar. Za wszelkie porady będe wdzięczny. Pozdrawiam
  9. Nie wiem jak w Passacie ale w moim golfie mam zalany ATF dedykowany do tego modelu. Podobno można lać Febi 06161 lub Febi 06162 .
  10. Sprawdź sobie ten sklep -> https://sklepmotonet.eu/ Mają dobre sortowanie części po vin.
  11. Z mojej wiedzy nie ma możliwości by w on szczególnie na BP znalazly się opiłki .Filtr w samochodzie nie przepuści takich zanieczyszczeń a tym bardziej w dystrybutorze. Pozdrawiam
  12. > A co do obslugi ?? nie jest jakis drozszy ?? bo tych 6 bylo znacznie wiecej . My mamy w Golfie 4 Variant z motorem AJM właśnie skrzynie 6 i całkiem to sobie radzi ,często wrzucam 6 w trasie by zejść z spalaniem. średnio trasa 5,5 l /100 km ,miasto 6 l trzeba liczyć .
  13. > Jak w tytule, to auto ma dwumasę czy nie? Pytam bo Ibiza z ATD chyba nie ma... > Ewentualnie po numerze VIN czy ktoś mógłby sprawdzić? > WVWZZZ1JZ4D092894 Na 100% maja dwumase ,no chyba że ktoś już wcześniej wymienił na zwykłe .
  14. Testowałem takiego na bluetooth z elm 327 i z vag com się nie łączy tak samo jak polski vag 4.9 oraz VCDS-PL 12.12 .Jedyne z udało się skomunikować to PCMSCAN ,wszystko oczywiście na PC .Z androidem nie sprawdzałem .
  15. Mam czasami podobny problem .z rana lub po dłuższym postoju ciężko odpala tzn odpali na chwile i zgaśnie u nas jest to wina uszczelek na pompowtryskach .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.