Jump to content

komor

użytkownik
  • Content Count

    7801
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 2h 17m 21s

About komor

  • Rank
    F1
  • Birthday 12/17/2010

Profile Information

  • Name
    Maciej
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Polska

Recent Profile Visitors

1271 profile views
  1. 120 k PLN brutto AT czy MT? Jak dla mnie powinien być w Rav4 conamniej V6, ale mamy co mamy. Nie rozważałem, czy warto?
  2. Bardzo konstruktywna opinia. A jakieś argumenty za tym stoją?
  3. Tak jak @Kiwalzauwayżył, budżet na pewno przekroczy 120 k PLN więc hybrydy odpadają. Ogólnie hybrydy odpadają!
  4. Z serii tematów na weekend Mamy sobie nową TOYOTE RAV4 z benzynowym 2.0 173 KM ze skrzynią CVT. Wersja Comfort z pakietem Style za ok. 120 000 zł No drugiej stronie FORD KUGA 1.5T 150 KM ze skrzynią jakąś tam automatyczną z pakietem ST Line + Pakiet X za niecałe 105 000 zł Co Waszym zdaniem jest na plus dla jednego a co dla drugiego. Oba mogą być AWD po dopłacie. Po dzisiejszych jazdach mimo, że zdecydowanie mniej podoba mi się Rav4 (mam nadzieje, że trochę mi się podoba ) to lepiej mi się nią jechało, po prostu bardziej komfortowo, choć przyspiesza to to nie najgorzej nawet. Skrzynia CVT to całkowicie inna bajka niż to do czego byłem przyzwyczajony z innych aut z taką skrzynią. Wrażenia na + dla Rav4. Problem polega na to, że nie jechałem niestety fordem 1.5T tylko dieslem 2.0 180 KM. Wersje w miarę porównywalne, jest coś lepszego w jednym, jednocześnie w drugim jest coś czego nie ma w pierwszym
  5. Patrząc na obecne ceny dziwię się TOYOTA, że tak nisko wycenili RAV4. Fakt, że nie jedzie jak formula, ale to rozsądna propozycja w klasie średnich SUV z jeszcze normalnym silnikiem i dobrym wyposażeniem.
  6. Proste, auto jest po gwarancji. Widocznie Twoja firma nie jest głupia i właściciel umie liczyć
  7. Obecnie zauważyłem, że np. Mondeo robią już co 30 kkm Jeździć będzie, ale to zazwyczaj zmartwienie już dla 3 czy 4 właściciela. Pierwszych dwóch zaoszczędzi, kolejni najwyżej dopłacą, tyle.
  8. Japończycy zazwyczaj myślą rozsądniej, nie tylko i wyłącznie księgowi projektują auto
  9. TAK. Pokaż auto w PL flocie, który robią częściej serwis niż wg zaleceń? Na flocie im rzadszy serwis tym tańsze w utrzymaniu auto. Jak chcesz auto, które ma interwały co 15-20 kkm szukaj obecnie toyota, praktycznie wszystkie niemieckie i francuskie mają już teraz po 30 kkm.
  10. Szwagrowi proponowali tak poprawić kilka ścian. Ostatecznie wywalił worek złota na masy wyrównujące i dociążył fundamenty starej kamienicy o chyba tone Ale tak to powinno wyglądać. Np. na kołkach dwumateriałowych, ciężko ale da się. Kolega ma na poddaszu starego, wyremontowanego domu wszystkie ściany działowe z GK. I jakoś obrazki wiszą
  11. Biały dym na zimnym silniku to para wodna z wydechu, a nie ropa Para wodna znika po kilku sekundach geniuszu Widzę, że przynajmniej ktoś tu jest przytomny
  12. Czyli jak rozumiem żeby rozwiązać ten problem należało by mimo wszystko zdjąć góre i zobaczyć ile trzeba wymieniać/naprawiać? Bez dotykania wybuchnie?
  13. Kolega był na 1 dniowym szkoleniu z oklejania samochodów. Z tego co się tam dowiedział to najważniejszy jest materiał, potem umiejętności. Z badziewnej folii cuda nie ulepisz. Dlatego też koszt oklejania nie jest najniższy jak chcesz mieć dobrą folię, im droższa tym łatwiej się fachmanowi lepi
  14. Proponowałem już użytkownikowi sptrawdzenie w poleconym przeze mnie serwisie, ale jakoś nie ma na to widocznie ochoty. Jakiś Liqui Moly lał na wtryski. To nie moje auto, więc siłą nie będę mu tego naprawiać.
  15. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Tyle, że ten dym potrafi solidnie ograniczyć widoczność innym użytkownikom drogi Czyli zostawić i jeździć aż będzie kaput Ja nie jeżdżę tym autem, zasugerowałem, mechanicy wymienili, tyle. Czy takie pytania można zadawać osobie, która zna użytkownika, ale nie jeździ jego autem? Wiem, że płynu wziął malutko, ponoć było trochę przelane, więc nadmiar pewnie przez przelew poszedł. Stąd obawy, że płyn brał. Podobno jest w normie teraz. Jak padnie kiedyś silnik to napiszę dla potomnych
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.