-
Content Count
8066 -
Joined
-
Last visited
-
Oczywiście, że widzę, nie ma dwóch zdań. Z tym, że 20 lat temu to ja jeszcze na rowerze jeździłem i fakt teraz stać mnie na kilkadziesiąt takich rowerów co wtedy.
-
Wszystko zależy, jak leży. Od jedno mniej od drugiego więcej. W jednym salonie mniej w drugim więcej. Jedna marka mniej druga więcej. Mniej więcej tak to się kręci, prawda? Zdecydowanie poszło do góry, widzę to na moim przykładzie z Clio IV, środkowa wersja jest jest słabiej wyposażona niż podstawowa w nowym modelu Clio V. Aczkolwiek byłem tego świadom, gdyż budżet był najważniejszy, a żona i tak nawet tempomatu nie ogarnia i wolałem "biedniejsze" z pakietem wizualnym, auto dobrze wyglądające z zewnątrz niż total biede z kołpakami I tak model wyżej poszedł o
-
WR D4 mam w Clio. Dobre jak stary dobry Nokian. W tego rocznych mocno zimowych warunkach radziły sobie wszędzie bez problemu z tym, że są praktycznie nowe
-
Lubie statystyki Są mniejsze kłamstwa, większe kłamstwa i statystyka Swoją drogą statystycznie polak zarabia coraz więcej.
-
hmmm Teściu ma avensisa mojego ojca (od nowości), z 2007 roku 2.0 D-4D, władował w nie już 15 k PLN albo lepiej, wymienił chyba wszystko co się dało oprócz silnika, który to właśnie chyba płata figle. Takie to nudne w manualu Ja wymieniam auta co 3-5 lat, jak dotąd nie miałem żadnej z jego awarii, dobijam zazwyczaj do 200 kkm i sprzedaje. Mam turbiny, dwumasy, DPFy i cholera wie co jeszcze. Magia. To nie wiek tylko przebieg decyduje o awaryjności zazwyczaj
-
Jak wspomniał @Chalek nie przypadkowo można kupić nowe tipo w cenie używanego x letniego auta wyższej klasy. Tak jest skonstruowany rynek motoryzacyjny aby każdy mógł coś dla siebie wybrać.
-
Na pewno nie jest lepszy. Nowe to nowe, ale Tipo jest małe i brzydkie dlatego też zależy kto w co celuje.
-
Pamiętaj, że nie każdy ma tak małe wymagania co do auta
-
Kiedyś zastosowałem osłonę z Lidla, wytrzymało to z 3 lata jak pamiętam. Pełne śłońce od zachodu i dawało radę. Koszt znikomy.
-
Mozna powiedzieć, że się zgadza, lecz raporty mówią zdeka inaczej. Wiadomo że wszystko zależy od stylu, warunków itp. ale wyciągając średnią bliżej jest 10 niż 7 https://www.motostat.pl/search/1?type_id=1&make_id=80&model_id=1334&fuel_type_id=1&year_from=2016&year_to=2021&gearing_type=0&power_from=190&power_to=&club=0&search=Szukaj Ogólnie nie ma się co oszukiwać, spala mało jak na swoją moc, ale dalej zazwyczaj 30% więcej niż odpowiednik z dieslem.
-
No i kupi i co? To jego zmartwienie a nie Twoje. Sprzedawaj uczciwie i masz czyste sumienie. Nie pisz za dużo w ogłoszeniu bo to nie pomaga. Jak jest roszczeniowy klient to czy powiesz że było robione tak i tak czy nie to i tak będzie ROSZCZENIOWY. Takim nie sprzedaje.
-
Passaty to odrębna kategoria cenowa Trochę łapią się pod SUVy które tak trzymają cenę że się za głowę złapałem. Rav4 8 letni warta tylko 8000 zł mniej niż 3 letnie mondeo w najwyższej wersji. W zakupie sądzę, że podobnie bądź Mondeo trochę droższe
-
Taka wygoda kosztowała by w Toyocie 13 k PLN Doradziłem sprzedającemu, że samemu sprzedać w tym przypadku bardziej się opłaca W fordzie taka wygoda kosztowała by ostatnio 9 k PLN. Łatwo policzyć, że wygoda kosztuje
-
Z takie zdjęcia to i tak wiele nie widać Swoją drogą przy ostatnio sprzedawanym aucie umyłem i zrobiłem standardowe zdjęcia, nawet na nich nie było widać, że jedne drzwi były wgniecione bo załamuje się światło i nie widać
-
Po prostu trzeba czekać na właściwego kupca. Zlewając tym samym cfaniaków.