Jump to content

komor

użytkownik
  • Content Count

    7865
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 8h 3m 22s

Community Reputation

286 Przezacny kompan

About komor

  • Rank
    F1
  • Birthday 12/17/2010

Profile Information

  • Name
    Maciej
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Polska

Recent Profile Visitors

1463 profile views
  1. Zawias dalej wymieniasz co chwilę? Pamiętam moje nieszczęsne, łączniki i sworznie, leciało to co chwilę Od kiedy przesiadłem się na fordy jeszcze zawiasu praktycznie nie dotykałem
  2. Tak, w 2.0 TDCi były Powershift.
  3. Pewnie, że będą. Po kilku dniach deszczy wszystko co było psikane Roundap wyschło, a w innych miejscach już wychodzi świeża trwa
  4. Clio 1.2 jak pisali inni będzie ok. Rok temu sprzedałem za 11 500 zł Clio z 2008 roku właśnie z tym silnikiem. Przebiegu miało na blacie 125 000 km chyba, ile w rzeczywistości to nie wiem, ale było dobrze utrzymane przez poprzednich właścicieli. Żona jeździła nim 6 lat, poza padającymi żarówkami, problemem z regulacją przednich świateł oraz mułowatym silnikiem nie było problemów. Nowy właściciel chyba dalej zadowolony. Na plus dla kobiet wysoka pozycja za kierownicą. W tym budżecie to raczej będzie najmłodsze. Raczej unikałbym 1.5 dCi jeśli nie chcesz niepotrzebnych problemów, przy takich przebiegach nie warto.
  5. 300 km w 2 godziny, przy niższej prędkości schodziło mi do 3. Spalanie przy 130 km/h ok. 6, przy 180 km/h ok. 8,5. Bak starczał akurat na 600 - 700 km przy takim trybie. Zresztą nie o tym wątek. Na pewno, do owych 180 km/h komfort jest znośny, nie znaczy że przyjemny. Myślę, że S-Klasa była by odpowiednia.
  6. Na forach dużo słyszy się, że w skrzyniach pada mechatronika przy przebiegach 150 - 200 kkm. Za to kolega, który posiada 2.0 TDCi z Powershiftem jeszcze nigdy nie uskarżał się na jej problemy a auto jest chyba właśnie w granicach 150 - 200 kkm. Pewnie wszystko przed nim? Znajomy ujeżdżał mondeo z 2.0T i Powershiftem, skarżył się na silnik, że problem z dolotem, problem z czymś tam, ale skrzynie chwalił. Rozwalił i kupił kolejnego Powershifta Dziwne to trochę.
  7. Z OffTopu, uważałem że nigdy nie potrzebuje wysokich prędkości maksymalnych, ale w ostatnich miesiącach musiałem kilka razy w tygodniu jeździć do Niemiec i zależało mi na szybkim powrocie. Łatwo było zauważyć że przy stałych 180 km/h jednak trochę nadrabiałem czasu w porównaniu do stałych np. 130 km/h. Po to właśnie dobrze jak kompakt potrafi jechać więcej niż przepisowe 140 km/h Nie ma sensu tutaj udowadnianie że auto hybrydowe jest super w trasie, bo jest bez sensu Super to jest ono w w zatłoczonym mieście.
  8. Wczoraj sprawdzałem dostępność wyprzedażowych megane GT Line z 2019 roku. Na oto moto stoi trochę, w rzeczywistości ze skrzynią EDC jest 0 w PL, tylko z nowej produkcji.
  9. W fordach była trochę ruletka z tymi skrzyniami. W dieslach wkładali Powershift, w benzyniakach 2.0T również. W 1.5T i 1.6 n/a były hydrauliki. W jakiejś serii diesli były chyba hydrauliki, ale większość 2.0 TDCi ma Powershift.
  10. W Reno znowu robią atrakcyjne finansowanie: https://www.renault.pl/sekcja-finansowanie/oferty-specjalne.html Ja sam skorzystałem z tego w zeszłym roku, Przy wpłacie 10%, 36 miesiącach i 1% wykupie wychodziło mi 102,7%. Dołożyłem do tego najdroższego GAPa i wyszło mi końcowo coś ok. 106-7%. Może faktycznie sprawdź meganki bo nie ma negatywnych opinii na rynku, są całkiem dobrze wyposażone, tylko o ile dobrze pamiętam EDC to nie poezja, ale może się przekonasz do tego rozwiązania. EDIT: do tego widzę jeszcze sporo GT Line z 2019 roku poniżej 80 k PLN z automatem
  11. Wyrywałem, wypalałem palnikiem,. wszystko odrasta w tym samym miejscu. Teraz opryskałem Roundapem, pięknie żółknie Nie lubię tej chemii, ale na cholerstwo nie ma siły.
  12. Pomalowałem w tym i zeszłym roku łącznie pod 100 m2 drewna. Wszystko Drewnochronem. Nie gruntowałem, malowałem razy wszystko. Grunt chroni przed czym innym niż impregnat. Nie będziesz malować 3 razy bo za bardzo przyciemnisz sobie drewno, 2 razy zaleca producent i faktycznie po 2 malowaniach kolor jak z obrazka. Wodoodporność również właściwa. Jakbym miał więcej czasu pewnie bym gruntował, ale czasu nie było więc poszedł sam impregnat. Lepiej po 2-3 latach ponownie malować i wzmocnić warstwę niż od razu 3 razy. Producent drewutni, domku dla dzieci polecali drewnochron, ponoć jest na rozpuszczalnikach i lepiej chroni, to ich zdanie, ja nie mam porównania, ale faktycznie mogę go polecić. Zdecydowanie mniej chłonie, po malowaniu zwykłych desek który piły jak diabli zacząłem malować drugi raz domek z heblowanych pióro wpustów i zalałem co się dało Zacieki z każdej strony
  13. No jak nic łapię się też focus. Ciężko trochę z miejscem z tyłu, ale tragedii nie ma. Bagażnik obfity, silnik 1.6 benz. da radę, ale jest dość mułowaty. Z diesla śmiało mogę polecić 1.6 TDCi 115 KM i 2.0 TDCi. 1.6 pali śmiesznie mało, na pusto jedzie całkiem ok, po załadowaniu już brakuje mocy, ale coś za coś. 2.0 to inna liga, pali więcej, jedzie lepiej. Mój obecny model (2015) mam już 3 rok i zrobiłem niecałe 60 kkm. Obecnie auto ma prawie 190 kkm i poza wymianą oleju i filtrów jak i klocków ham. musiałem zmienić korek zbiornika płynu chłodzącego, zawór się zaciął. Tyle z napraw. Auto jest poprawne, po prostu lejesz bak raz na 800 km i jeździsz. Do znudzenia Za 30 tys. zł właśnie chciałbym sprzedać, więc łapie się w widełki
  14. komor

    Jaka kosiarka

    Na 2,5 ar jak musiałem wertykulować elektrykiem to mnie szlag z kablem trafiał. Naprawę nie rozumiem ludzi to tak uwielbiają elektryki i udają, że ciągnięcie, zwijanie, przekładanie, nawijanie itd. kabla to przyjemność. Na 250 m2 mam spalinową, która waży 27 kg i pchanie jej to żaden kłopot.
  15. komor

    Jaka kosiarka

    ' Tak, zapomniałem o Loncinie, też oglądałem, silnik faktycznie na plus, ale cała konstrukcja była dla mnie zbyt toporna jak na moje podwórko. Ale to również dobra propozycja. Silniki Brigsa są jednorazowe, naczytałem się trochę przed zakupem i obecnie produkowane B&S to przepaść w stosunku do tych starych, legendarnych. Ale jak każdy potwierdza przy zachowanych interwałach olejowych i normalnych warunkach pracy powinien i tak posłużyć trochę. Podejrzewam, że prędzej inne elementy się zjadą niż silnik.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.