Skocz do zawartości

komor

użytkownik
  • Liczba zawartości

    8 813
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O komor

  • Urodziny 17.12.2010

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Samochód
    niemiecko-amerykański i francuski

Ostatnie wizyty

3 348 wyświetleń profilu

komor's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

819

Reputacja

  1. Ale Tesle Y też kiedyś po 300k PLN chodziły i więcej, a teraz patrz Także poczekam na Passata za 200 k PLN i się zastanowię. Ale za ośkę to max. 170 k PLN dam
  2. Bielany Wrocławskie będą, Kostomloty są bo są, co by ludzie z NL mogli na Śląsk dojechać bez innych operatorów.
  3. Tak jak wspomniał kolega szastan wartownik wciąga jak stary palacz. Mają to poprawić w przyszłości przy jakimś update. Jak wchodzisz do aplikacji to każdorazowo wybudzasz auto. Auto śpi jak nie ma żadnych bodźców, otwierasz wybudzasz, bawisz się apką to samo.
  4. Będą dopiero, to dotyczy raczej tylko V4 które docelowo powstaną w Szczecinie, Gliwicach, Katowicach i gdzieś tam jeszcze. Na starych słupkach V2 i V3 nie wydaje mi się aby dopuścili innych użytkowników bo korki będą ciągnąć się przez całe miasto Tam już obecnie stoi się w kolejce do ładowania (Kostomłoty, Katowice).
  5. Te Interpack koledzy polecali, całkiem porządne te belki robią. Ja osobiście używane belki sprzedałem taniej o 30 zł niż 2 lata temu nowe, nowe obecnie +50%.
  6. Miałem 2 x Amos, w poprzednim aucie łapa wgniotła mi blachę podczas mega upałów i silnych wiatrów na autostradzie. Końcowo wcześniej sprzedałem auto, odpuściłem walkę w sądzie Później miałem na relingi zintegrowane, te już szkód nie narobiły. Są tanie i prawie dobre.
  7. komor

    Corsa e

    Miałem podobne odczucia, jechało to fajnie, ale na co dzień bym nie chciał
  8. Główne, właśnie jakieś niespodziewane trasy wymuszają posiadanie szybszej niż 3 kW. A jak chce to zawsze sobie mogę ustawićw aucie 7/16A i mam 100% ze słońca lecz przy większych stratach. To się nazywa auto konsumpcja, jak nic nie pracuje a wali słońcem to też wole to w auto włożyć niż ma iść w sieć
  9. W zasadzie trzeba by poczytać w ustawie/rozporządzeniu. W Polsce prosta rzecz zazwyczaj okazuje się mega skomplikowana Ustawa wskazuje, że „zarządca drogi może uzależnić poruszanie się pojazdów elektrycznych po wyznaczonych pasach ruchu dla autobusów od liczby osób poruszających się tymi pojazdami”. Pierwszy punkt zaczepny, EV chyba nie są tramwajami, tzn. że mogą tam gdzie autobusy. Ale skoro autobus może tam gdzie tramwaj to ... Tramwaj jest po prostu gościem na BUS pasie czyli Ty też możesz. Chyba, że sąd twierdzi inaczej. A znalazłem to tu: ATRTYKUŁ
  10. 3 miesiące leciałem z gniazdka z mobilnej ładowarki. Od kilku dni mam ściennego Schneidera 11 kW, komfort szybszego podładowania przed jakąś trasą bezcenny. Już nie 30 pare godzin a ok. 7 i masz po korek. Na dłużsżą mete ładowanie 3 kW z gniazdka zaczyna się nudzić, za dużo planowania
  11. Coraz bardziej mam wrażenie, ze żyjesz z pisania postów Nic nikomu nie trzeba udowadniać, dość spora grupa kupujących BEVy wie z czym to się je i akceptuje to w zamian za osiągi. Przynajmniej ja
  12. O dziwo najlepszy w mojej karierze motoryzacyjnej. Ale śmierdzi jak każdy inny. Tacy jak Ty mają jechać 500 km i mają zakaz wysiadania z auta, reszta społeczeństwa może się zatrzymywać nawet co 100 km jeśli im się to podoba. I każdy jest szczęśliwy.
  13. Mam obecnie benzyniaka, kopciucha i BEVa, wierz mi, wiem co do czego jest stworzone Już się nie mogę doczekać aż sprzedam diesla.
  14. Szydera szyderą, ale mam bezpośrednie porównanie. 280 km z czego 200 km to czysta autostrada 140 km/h, reszta S i drogi lokalne. W obu przypadkach jechałem identycznie, EV nawet bardziej cisnąłem co jest wypadkową dużej mocy. Diesel 180KM dojechał w 2:45, przystanek trwał 0 minut, ale prawie popuściłem w gacie siku. Bez obiadu. W baku zostało jakieś 60% paliwa. BEV 500KM dojechał w 2:45, przystanek trwał 6 minut (toaleta), bez obiadu. Do tego było znacznie zimniej, więc nie powinienem dojechać, a jednak zostało w "baku" jeszcze 35% energii, na ponad 100 km. Przynajmniej pęcherz zachował swoje pierwotne rozmiary. Żeby nie było EV cięższy o jakieś 250 kg. Do tego jechał z włączonym ogrzewaniem I jak żyć powiedz mi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.