Jump to content

komor

użytkownik
  • Content Count

    7808
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 3h 36m 16s

Community Reputation

262 Przezacny kompan

About komor

  • Rank
    F1
  • Birthday 12/17/2010

Profile Information

  • Name
    Maciej
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Polska

Recent Profile Visitors

1330 profile views
  1. Farba a impregnat to dwie różne rzeczy
  2. Jak narazie jestem wierny Drewnochron, drewutnia, nowo postawiony płot i wiata, wszystko tym samym drewnochronem. Puszka 9 L to już obecnie prawie 140 zł, ale po 2 malowaniach możesz lać wodą w drewno i cała woda ładnie spływa, nie wsiąka. Pytanie czy ten efekt utrzyma się obiecywane 7 lat
  3. Mam takiego karchera. 20 metrów węża, niestety 1/2 cala. Działa świetnie, automatyczne zwijanie i podlewanie to bajka, ale na mały ogród Nie, nie szukałem, dostałem w prezencie. Czy sam bym to kupił to nie wiem
  4. Nikt nie mówi, że 0.9 jest oszczędne Żona chciała Clio to i wyboru nie miałem jakiegokolwiek, nawet w silnikach Fakt, że mi przy normalnej jeździe bez szaleństw po mieście łyka do 6,5, ale żona prowadzi styl 0-1
  5. Łącznie przez 9 miesięcy wyszło u nas ciut ponad 6000 km Przy powrocie z salonu do domu - 330 km spalił mi 5,7 litra przy bucie w podłodze zgodnie z zaleceniami producenta, do 3,5 k rpm i max miałem 135 km/h. Wtedy uznałem, że przy docieraniu i nowym silniku to abstrakcyjnie mało, ale w mieście po ułożeniu trzyma poziom 6,5 - 7,3 Nie jest to petarda, ale w porównaniu z poprzedniczką Clio III 1.2 75 KM to jest achtung pali tyle samo, ale jedzie znacznie lepiej. Denerwujące: żaba na zimnym silniku, dopiero po zagrzaniu współpracuje lepiej z kierowcą, ciasne, trochę antyczne, renowskie (nigdy nie lubiłem przełączników reno). Zaskakujące: Silnik przy odpowiednim potraktowaniu potrafi przygasić cfaniaka do 80 km/h, potem puchnie znakomicie. Wyciszenie nie jest najgorsze, fotel kierowcy całkiem znośny, bardzo fajnie mruczy wydech (GT Line), do tego wygląda niczym GT pewnie dlatego ludzie aspirują do wyścigów
  6. Zwykła glinka, zwykła woda i efekt perełka. Testowałem na czarnych i jasnych kolorach różnych producentów. Działa.
  7. Morał jest prosty, musisz kupić nowe auto. Ale z ASO też możesz się nie nudzić
  8. 120 k PLN brutto AT czy MT? Jak dla mnie powinien być w Rav4 conamniej V6, ale mamy co mamy. Nie rozważałem, czy warto?
  9. Bardzo konstruktywna opinia. A jakieś argumenty za tym stoją?
  10. Tak jak @Kiwalzauwayżył, budżet na pewno przekroczy 120 k PLN więc hybrydy odpadają. Ogólnie hybrydy odpadają!
  11. Z serii tematów na weekend Mamy sobie nową TOYOTE RAV4 z benzynowym 2.0 173 KM ze skrzynią CVT. Wersja Comfort z pakietem Style za ok. 120 000 zł No drugiej stronie FORD KUGA 1.5T 150 KM ze skrzynią jakąś tam automatyczną z pakietem ST Line + Pakiet X za niecałe 105 000 zł Co Waszym zdaniem jest na plus dla jednego a co dla drugiego. Oba mogą być AWD po dopłacie. Po dzisiejszych jazdach mimo, że zdecydowanie mniej podoba mi się Rav4 (mam nadzieje, że trochę mi się podoba ) to lepiej mi się nią jechało, po prostu bardziej komfortowo, choć przyspiesza to to nie najgorzej nawet. Skrzynia CVT to całkowicie inna bajka niż to do czego byłem przyzwyczajony z innych aut z taką skrzynią. Wrażenia na + dla Rav4. Problem polega na to, że nie jechałem niestety fordem 1.5T tylko dieslem 2.0 180 KM. Wersje w miarę porównywalne, jest coś lepszego w jednym, jednocześnie w drugim jest coś czego nie ma w pierwszym
  12. Patrząc na obecne ceny dziwię się TOYOTA, że tak nisko wycenili RAV4. Fakt, że nie jedzie jak formula, ale to rozsądna propozycja w klasie średnich SUV z jeszcze normalnym silnikiem i dobrym wyposażeniem.
  13. Proste, auto jest po gwarancji. Widocznie Twoja firma nie jest głupia i właściciel umie liczyć
  14. Obecnie zauważyłem, że np. Mondeo robią już co 30 kkm Jeździć będzie, ale to zazwyczaj zmartwienie już dla 3 czy 4 właściciela. Pierwszych dwóch zaoszczędzi, kolejni najwyżej dopłacą, tyle.
  15. Japończycy zazwyczaj myślą rozsądniej, nie tylko i wyłącznie księgowi projektują auto
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.