tomery
użytkownik-
Liczba zawartości
444 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
tomery's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
1
Reputacja
-
Wręcz przeciwnie jak widać A teraz my wszyscy musimy się składać na 500+ żeby szlachta mogła wozić się Citołenami PS Pogratulować rodzinki
-
Właśnie Toyota w 1,6 Valvematic ma regulację hydrauliczną
-
Przy lewym powietrzu obroty są raczej podwyższone (tak przynajmniej miałem kiedyś w Reno) bo komputer do większej ilości powietrza podawał więcej benzyny.
-
Taaaaaaaaaa A moja jest już po gwarancji i rdzy nie miała i nie ma Ale żarówka tylna mi się dzisiaj spaliła (po 5 latach)
-
Olej raczej nie traci swojej gęstości Mógł ewentualnie stracić lepkość.
-
A ja wiem jaki Mój Chcesz wiedzieć jaki to samochód ? Mój , nie zepsuty Wręcz przeciwnie , sprawny w 100% Pogubiłem się już w tej waszej pyskówce i nie wiem w końcu komu kibicować ale moim skromnym zdaniem jedynym słusznym pomiarem jest pomiar po odstaniu w nocy (o ile producent znający "zawiłości" swojego silnika nie zaleca innej procedury). U mnie "po nocy" jest z 2-4 mm ponad kreskę "max" (układ "książkowo" ma 4,2 litra , zalewane na wymianie 4,0 litry) , a po 10 minutach od zgaszenia silnika to nawet nie sprawdzam bo poziom jest pod kreską "min".
-
Tak na logikę i chłopski rozum to właśnie krótszy tłok będzie miał tendencję do "kiwania się" w cylindrze "na boki" co może wywoływać stuki.
-
Przeczytałem ten wątek A szczególnie to:
-
No i teraz wszystko rozumiem. Jak we Francji szukałem full wypas Cytryny 2-3 letniej za 30-40% wartości to takich nie było. A jak w Polsce chciałem kupić używkę, to były droższe niż nowe w salonie. Teraz wiem czyja to sprawka
-
11 letni Volvo XC70 2,4D 4x4 - warto się zainteresować?
tomery odpowiedział Herbatnik na temat - $kändynäwskie Łösie
"Fachowe terminy" zaczerpnąłem z linku który mi wskazałeś (i skąd jak mnieman czerpisz wiedzę). Sorry, stamtąd użyłem argumentów do odpowiedzi, "walczyłem twoją bronią". To prawda, rozumiem fascynację marką (też mam swoją póki co ulubioną) ale więcej obiektywizmu . PS Bez urazy , kończymy dyskusję -
11 letni Volvo XC70 2,4D 4x4 - warto się zainteresować?
tomery odpowiedział Herbatnik na temat - $kändynäwskie Łösie
Ja na szczęście z Wiki mądrości czerpię niezwykle żadko A co do linku, to tak np. : Dełu już nie ma (samochody tanie) , ale były też drogie modele Chevrolet (samochody popularne) - a taka Corvetta to bardziej popularna czy sportowa , czy mała czy supersportowa czy jaka ? Volvo (w/g podziału cenowego) to niby luksusowy bo tak napisali w wiki a rzeczywistość jest taka że są drogie (nawet za modele "popularne" , a nie odstają niczym nadzwyczajnym od porównywalnej konkurencji) , ale jakby się uprzeć to i według kryterium ceny i w VW i w Hondzie i innych markach można by znaleźć modele które podpadają pod "modele luksusowe". A taki niby Nissan (wrzucony do worka "samochody sportowe" - Micra też taka jest ? Kolego , życie jest bardziej skomplikowanie a ten artykuł w Wiki mocno nieskończony Każda z marek ma modele które wpasowują się w poszczególne kategorie, A Volvo nie ma klasycznych przedstawicieli ani jakoś szczególnie "popularnych" , ani "supersportowych" , ani "wybitnych SUV" , ani "segment ABCDEFGHIJKLMNOOPRST ...." , ani "marka premium" bo w haśle Wiki nie znalazłem takiej kategorii. A fakt posiadania przez ciebie Volvo nie czyni tej marki jakoś wyjątkowej (więcej obiektywizmu ) , poza tym że nowe są obiektywnie biorąc relatywnie drogie , bez obiektywnej oceny "nadzwyczaj wyjątkowe". -
11 letni Volvo XC70 2,4D 4x4 - warto się zainteresować?
tomery odpowiedział Herbatnik na temat - $kändynäwskie Łösie
A w którym miejscu ono jest "premium" i kto tak twierdzi ??? Chyba jeśli chodzi o ceny w salonie i koszty napraw Dotychczas większość podzespołów wspólnych z NIE PREMIUM Focusem (Mundek pewnie też) , silniki z Reno i VW. Wszyscy posiadacze dorabiają sobie taką ideologię ? -
Może faktycznie odwykłem Oprócz Trabanta i Warturga nigdy żaden z moich benzynowych silników nie brał oleju (nawet Astra I którą kiedyś miałem , nota bene super auto i super ekonomiczny silniczek 1,4 60KM) Co innego mój jedyny jak do tej pory (i statni ! ) diesel w którym "turbo pije , turbo żyje". Tam robiłem dolewki ale też nie w takiej ilości
-
"Bo" wystarczyłoby wypowiadać się precyzyjnie
-
Spadłem pod biurko z kompem Ale jakoś się podniosłem żeby ci odpisać PS Szwagier jest diagnostą na SKP i podbija ci coroczne przeglądy ?