Jump to content

Wasylek

użytkownik
  • Posts

    3327
  • Joined

  • Last visited

About Wasylek

  • Birthday 03/06/1969

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa, Polska (niby Europa)
  • Zainteresowania
    Elektronika, fotografia.
  • Car
    DACIA & FSO

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Wasylek's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

157

Reputation

  1. Tak konkretnie, to w A119V3 jest 3840x2160 ale 24fps, w dodatku ustawienie aktywowane przez tips&tricks. Także zaleta rozdzielczości ginie z uwagi na klatki. Ja używałem 2560x1440 60fps i to było moim zdaniem optimum.
  2. 2 x TAK Możliwość wyłączenia tych systemów w zdecydowanie pomaga w określonych sytuacjach w warunkach zimowych (typu taplanie się w zaspie czy podjazd pod górkę). Czasami tam gdzie nie ma fizycznego wyłącznika sprawdza się zastępczo chwilowe wyjęcie bezpiecznika odpowiedzialnego pośrednio za działanie tych systemów- np. modułu ABS.
  3. Dla mnie absolutnie wystarczyło 1920x1080p 60fps, te wyższe rozdzielczości to już trochę przesada a rozmiary plików robią się masakryczne. Ja miałem ten rejestrator po lewej stronie lusterka i z mojego punktu widzenia nie ma lepszego usytuowania. Dioda? Absolutnie nie przeszkadzała w niczym, moim zdaniem nawet świeci to zbyt słabo. Tak- dioda miga w trybie parkingowym. Piszę w czasie przeszłym, bo po kilku miesiącach używania A119V3 uznałem ten zakup za błąd - zamieniłem na A139 i to jest to!
  4. Dość optymistycznie to podajesz. Tyle, to może faktycznie trwa gdy A119V3 jest podłączona poprzez ten dodatkowy moduł zasilania parkingowego i gdy wyłączymy stacyjkę a kamera ma wyłączony tryb parkingowy i się całkiem wyłączy. Bo tak normalnie po wyjęciu wtyczki USB, to pracuje może 3-5 sekund- i o to chodzi, kondensator jest tylko po to by bezpiecznie wyłączyć nagrywanie bez uszkodzenia i utraty pliku.
  5. Wasylek

    Dacia i LPG...

    Według licznych podań ludowych i informacji od niektórych ASO silniki do LPG są "wzmocnione". Natomiast nigdzie nie daje się tej informacji zweryfikować na piśmie a katalogi części zamiennych są przy tym bezlitosne- niezależnie od wersji i zasilania LPG numery głowic, zaworów itp są takie same. Prawdopodobne jest więc po prostu to, że silniki są jednakowe i każdy jest "zrobiony" pod LPG.
  6. Wasylek

    Dacia i LPG...

    Dacie obsługujemy tym samym softem co Renault- większość rzeczy ogarniam programem ddt4all
  7. Wasylek

    Dacia i LPG...

    No przecież podstawowy radar z hamowaniem w nowym Sandero i Loganie jest. Nie ma oczywiście systemu reagującego na pieszych. Asystenta pasa również brak.
  8. Wasylek

    Dacia i LPG...

    Jest ciszej na asfalcie, w sensie wyciszenia nadwozia. Natomiast w przypadku komfortu zawieszenia na nierównościach jest zauważalnie gorzej niż w poprzedniej generacji- na pewno w przypadku wersji Stepway. Mam poprzednie Sandero Stepway i o ile nim można wprost przepływać mięciutko przez poprzeczne garby, czy dziury, bez protestów i jęków z zawieszenia, to w nowym Sandero Stepway już tego komfortu nie ma- trzeba zwalniać a i tak rzuca całą budą a łomoty spod podwozia też nie należą do przyjemnych. Stare było wprost stworzone na drogi gruntowe, nowe to już zupełnie nie to. Często jeżdżę gruntówkami i dla mnie jest to cecha dyskwalifikująca nowy model.
  9. Wasylek

    Dacia i LPG...

    Z tym, że w tych TCe producent nie przewiduje w ogóle prewencyjnego grzebania przy zaworach, zarówno w wersjach bez jak i z LPG. I faktycznie się tam nie grzebie. Słyszę od użytkowników, że niezależne zakłady LPG zaczynają już mieć dostęp do tych fabrycznych kompów LR. Ale faktycznie dotąd przez wiele lat w TCe0,9 z LPG nie chcieli się dotykać do tych instalacji.
  10. Kamera nad tablicą, tablica w zderzaku- nigdy się nie syfi, z tym nie ma żadnego problemu niezależnie od pory roku. Natomiast po jeździe w deszczu na soczewce lubi sobie wisieć kropla wody... ale jeśli miałby to być rejestrator, to soczewka będzie bardziej pionowo i ten problem znika.
  11. Lepiej- nowa Dacia Logan w PL dostępna jest TYLKO z jednym silnikiem TCe100 i tylko w wersji z LPG...
  12. No i właśnie nie zawsze takie niby dogodne do montażu miejsce się sprawdzi- bo często się okazuje, że wycieraczki tam nie sięgają a wtedy w czasie opadów jest dooopa... Również polecam VIOFO A119 V3 z uwagi na dyskretny wygląd i w pełni aktywny tryb parkingowy, przy jednocześnie doskonałej jakości nagrań. A w razie czego i łatwo ją zdjąć, bo wysuwamy tylko urządzenie a kabelek zasilający pozostaje na stałe w podstawie. A w kwocie 500zł ta podstawa będzie jednocześnie odbiornikiem GPS.
  13. Całkowita racja, ale jak już wywołano ten temat, to sobie tak porównujemy Jak najbardziej, w 100% mechaniczna- solidne pokrętło i cięgna idące do reflektorów. A w tym Springu i tak wygląda to jakoś lepiej niż w innych modelach i pokrętło jest umieszczone chyba bardziej "pod ręką"... Dla porównania- Sandero2: Inna sprawa, że z taką prezencją to i dobrze, że tego cuda właściwie nie widać...
  14. Ale regulację wysokości świecenia reflektorów Matiz miał elektryczną... ba- nawet Tico taką miało :-)
  15. To celowe zubożenie wyposażenia marki Dacia względem Renault, pomimo całkowitej kompatybilności części. Przykład z Sandero- wymieniamy taką manetkę wycieraczek na identyczną, ale z regulacją (np. z Clio) i uaktywniamy odpowiednią opcję w komputerze- działa. Ale fabrycznie dodać tego nie można.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.