-
Content Count
3293 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
133 Dobry aparatAbout Wasylek
-
Rank
starszy kierowca
- Birthday 03/06/1969
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa, Polska (niby Europa)
-
Zainteresowania
Elektronika, fotografia.
-
Car
DACIA & FSO
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Oraz TCe100 z LPG o mocy 100KM...
-
Być może czytałeś nie o pojemności a o mocy- a tą właśnie z tego powodu zmniejszono i w wersji bez gazu z TCe100 zrobili TCe90. Oznaczenie jak w starym 0,9l, ale to nadal ten sam nowy, litrowy silnik.
-
Jak wylecieć? Przecież dopiero w zeszłym roku wleciał... Oprócz SCe65 nie ma już innego silnika do Sandero. TCe100 to obecnie podstawowy, litrowy silnik z turbo, w wersji z LPG ma 100KM (oznaczenie TCe100) a bez LPG jest osłabiony do 90KM (i oznaczany jako TCe90). Natomiast rzeczywiście wyleciał starszy silnik TCe90 o pojemności 0,9l występujący od 2012 r. zarówno z LPG, jak i bez.
-
No właśnie CVT tylko w najwyższej. Natomiast wszystkie wersje z turbo mają manuala 6-biegowego, czego dotąd w Sandero w ogóle nie było. W Dacii również druga od dołu wersja wyposażenia też nie ma klimy w standardzie. Paradoksalnie chętnych na tą podstawową bieda-wersję wcale nie brakowało. Taki klient, szukający najtańszego nowego samochodu, nie dopłacał absolutnie za nic. Jak jeszcze dostał w gratisie bezpłatny EasyService na 4 lata, to był w siódmym niebie.
-
Nieoficjalne jeszcze, polskie ceny dla nowego Sandero: -Sandero SCe65 (999cm/67KM) - od 40900; -Sandero TCe90 (999cm/92KM Turbo)- od 49900; -Sandero TCe100 LPG (999cm/101KM Turbo) - od 54400; -Sandero TCe90 CVT (999cm/92KM Turbo automat) - od 58900. Różnice cen nie biorą się oczywiście z samych silników- po prostu (tak jak i w dotychczasowym Sandero) pewne wersje silnikowe przypisane są do konkretnych wersji wyposażenia.
-
Dla samochodu nowego to ogólnie dla Dacii upust maksymalny do 2 tys. Jako klient oraz bywalec forum Dacii od prawie 4 lat, nie pamiętam żeby ktoś pochwalił się uzyskaniem większego rabatu niż 2,5tys. A wiadomo, że na forach ludzie raczej chwaląc się zawyżają swoje sukcesy negocjacyjne 😉 Najczęściej rabat oscyluje w okolicach 1-1,5 tys zł. No i nie jest gotówkowy, tylko zazwyczaj udzielany "w towarze"- akcesoria, dodatki, opony, usługi serwisowe. W przypadku auta demonstracyjnego, to już jest ciut inaczej, ale też cudów nie należy się spodziewać.
-
Mam KONNWEI KW-650 Działa nawet sensownie.
-
Dokładnie, to jest tylko lifting 2020 starego Chevroleta Niva po oddaniu z powrotem nazwy NIVA koncernowi WAZ (Lada). A WAZ cały czas produkuje "starą Nivę" pod nazwą "Lada 4x4". Nad naprawdę nowym 4x4 Lada dopiero wstępnie kombinuje- docelowo prawdopodobnie zastąpi oba powyższe modele i to będzie nowa NIVA:
-
Połączmy sobie oba wątki...
-
Jest coś takiego- np. w TCe rozbudowany zespół termostatu z dodatkowym elektrozaworkiem. Obwód nagrzewnicy jest chyba sterowany niezależnie.
-
A w niektórych nie ma żadnego wskaźnika poza alarmowym przegrzaniem. 😉
-
W 0,9TCe (nawet bez LPG) na Polskę montują termostaty na 83*C. Ale to i tak nie ma większego znaczenia, bo wyjeżdżając z garażu i przy -10*C na zewnątrz, temperatura płynu chłodniczego po 12 kilometrach osiąga raptem max 76*C- termostat jeszcze zamknięty. I to jest normalna temperatura pracy tego silnika- rzadko kiedy przekracza 80. A żeby w ogóle z nawiewów zaczęło lecieć jakieś naprawdę odczuwalne ciepło, to te 5-6km trzeba przejechać.
-
Jest dość płaskie w porównaniu do zwykłych, no i zapomniałem, że jeszcze potrzebny do tego specjalny kabelek z wtyczką, sprzedawany osobno. Ale- owszem takie zwykłe podwójne gniazda naścienne można znaleźć bardzo płaskie, z tym że zwykle w wersji bez uziemienia. Z uziemieniem zwykle są grubsze.
-
Ja mam podszafkowe, podwójne gniazda z USB z Ikea- stara seria UTRUSTA, są przeznaczone do łączenia w ciąg z oprawami oświetleniowymi, ale samodzielnie też doskonale dają radę. Towar wycofany, ale dostępny jeszcze na Allegro za 1/3 Ikeowej ceny. Oczywiście przykręcane do dna szafki. Kabel trzeba puścić przez otwór w dnie szafki i dalej prowadzić wewnątrz szafek (w rogach), np. do gniazda okapu, lub wyjść nim nad szafki. Istnieją wersje białe lub szare. Allegro
-
Front zmywarki;) - wyrwany;) - czym reanimować?
Wasylek replied to 62545tomasz's topic in Zrób to sam
Jak najbardziej- to są elementy stworzone do takich problemów- Mufa dwugwintowa: Ale na początek próbowałbym po prostu bardziej partyzanckich, lecz czasem skutecznych sposobów- kilka zapałek w otwór, albo dopasowany średnicą i skrócony kołek rozporowy.