Jump to content

czachabrava

użytkownik
  • Posts

    4613
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Car
    Scala 1.5 TSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

czachabrava's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/19)

576

Reputation

  1. Pewnie podwyzsza cene zeby dac wiekszy rabat na koniec roku.
  2. Dopiero co 13.07.21 była podwyzka w nowym cenniku, wiec wątpie...
  3. T-ROC 1.5 TSI z DSG, po rabacie starczy na wersje premium.
  4. Ten 1.0 z lpg juz jezdzi troche czasu w Clio. Czytalem na grupce, ze lubi wyskoczyc komunikat o usterce ukladu wtryskowego i czasem nie chce odpalic
  5. Mial ktos z Was moze doswiadczenie z handlowa utrata wartosci pojazdu? Szkoda z oc sprawcy na prawie nowym aucie. Skladac pismo do TU o obliczenie, czy od razu zaplacic rzeczoznawcy za taka ekspertyze i ja wyslac do ubezpieczalni?
  6. Nowe polo Life 1.0 TSI 95KM startuje 74tys, a T-Roc Advance 1.0 110KM 81tys...
  7. Może troche grubiej dałeś i jeszcze nie wysechł dobrze. Dobry jest do odświeżania plastików na zewnątrz auta
  8. Jak ktoś normalnie podchodzi do tematu używanego auta to idzie coś wygrzebać w ogłoszeniach. Ale w kwocie do 10tys jest najwiecej kosmitów. Ostatnio wystawiłem Fabie, która wiecej stoi niż jezdzi, takie zapasowe auto. 1.4 101KM rok 2005, bezwypadkowy, lakier oryginalny, rdzy nie widać, tempomat, klima działa, wszystko porobione na tip top. Za atuo chciałem 7,5tys. Przyjezdza facet, auto mu sie podoba, nie ma do czego sie przyczepić i proponuje 5tys. Na koniec stwierdza, ze jakby posiadał tak pokazna ilosc gotówki (7,5tys) to by kupił Audi
  9. W tych pieniadzach ciezko bedziesz mial znalezc zadbana pande z klima.
  10. Ja zmieniałem co 15kkm, ale przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów zauważyłem czarny nalot i syf. Zmieniłem interwały co 8-10kkm, po jakis kolejnych 3 wymianach oleju uszczelka zaczęła się pocić i znowu ją wymieniłem. Ale tym razem po zdjeciu dekla było dużo czysciej. Od tamtej pory max co 10kkm zmieniam.
  11. Czyżby biedniejsza odpowiedz na Renault Arkana. Kolejny crossover suv z 1.0 TSI
  12. Prawda, teraz to startują dopiero od takiej ceny golasy z mpi pod maską.
  13. W 2015 były jeszcze 1.2 105 ? Pamietam jak szukałem to juz wszedzie były 110KM. Moze z wyprzedaży brałeś stąd taka cena
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.