Jump to content

RadekST

użytkownik
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    7h 5m 10s

1 Follower

About RadekST

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    ST SKL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bry! Wszystko wskazuje na to, że kolejne auto będzie z motorem B4164T w V40. Jest w nich wtrysk bezpośredni, jak z nagarem, pewnie występuje? Jest dwumas? Wszędzie samo "bicie piany" typu "to nie Volvo tylko Ford itd".. Szukam konkretnych info o tych silnikach. Wiem że to Ford Ecoboost z innym symbolem. Wtem... załamka: Filmik Wynika z tego, że te silniki są z plasteliny... czy to przypadek 1 na milion?
  2. Przy luźniej rozmowie pojawiło się takie pytanko, jak to jest? Ludzie do swoich dwudziestoletnich bolidów na szerokie felgi, powiedzmy 7,5" czy 8" naciągają najczęściej oponki 165/50/15. Przyjrzałem się i taki rozmiar opony ma nośność na poziomie 73-75, czyli w zdecydowanej większości o conajmniej "10" mniej niż dla seryjnych gum. Wiadomo, że takie opony w bolidzie lekko nie mają, ale czy sam fakt zaniżonej nośności też ma na to wpływ? Chyba łatwiej o rozerwanie takiej opony?
  3. MXNowicki testuje jakies lakiery bezbarwne dedykowane do plastikowych kloszy, poczekamy - zobaczymy co jest wartego.
  4. Uwazam ze za kwote 500tys PLN jest duzy wybor
  5. Jak zmienialem u siebie to w 8V weszlo 1,6litra.
  6. Na dzialke kupilem tej "firmy" siekierke... do ciecia kartonu sie nadaje, ale na galazkach powyzej fi1,5cm wymieka
  7. Hmm, pierwszy blad obstawiam "przelapona zarowka zegarow". Drugi blad to kod "wentylator chlodnicy" - blad zlapal jak testowalem wiatrak i czujnik temp Obstawiam ze wlasnie ten moglby byc widoczny i chcialbym go skasowac.
  8. Ok, tak zrobie. Dzieki Torque bez "pro" tych bledow nie widzial.
  9. Bry, pacjent Foka 1lift. Chce pokasowac bledy. W trybie serwisowym zegarow widnieja dwa bledy. Mam interfejs "komunikacja przez BT" i telefon z Androidem. Potrzebuje do tego jeszcze soft, moze ktos jakis polecic? Kilka darmowych z googleplay sprawdzalem, ale zaden nie widzial bledow wiec nie byl w stanie ich skasowac.
  10. RadekST

    Foka duzo pali

    Wiec dokladnie tak samo jest u mnie. Dzieki Menu Focus W tym filmiku widac inne temp. "nr 16" i myslalem ze u mnie cos jest zepsute skoro zawsze zaczyna od "66.C"
  11. Dobry. Moze ktos poratowac, potrzebna jest dlugosc amortyzatora tyl w Punto1 1,2?
  12. Sprawdz laczniki stabilizatora. To mozesz sprawdzic samemu bez pomocy warsztatu czy skp. Jak auto stoi na kolach szarpnij za lacznik. Jesli bedzie towarzyszyc gluche uderzenie z "jablek" to juz wiesz cos jest przyczyna.
  13. RadekST

    Foka duzo pali

    Nie bardzo rozumie idee punktu "nr 16". Mam Focus 1 1,6. Nie wiem czy winny jest walniety czujnik. Temp "nr 15" jest zalezna od temp otoczenia (czyli auto stoi na mrozie to odczyt np -8.C), ale odczyt z "nr 16" zawsze startuje od 66.C. Czujnik wykrecilem i sprawdzalem opor, wartosci byly ok. Moze ktos z ciekawosci to sprawdzic u siebie ?
  14. Dobra, zrobilem porzadek ze stykami masy. Na rozrusznik puscilem dodatkowa mase. Dalem nowy aku i problemy zniknely. Aha tulejki nie wykosilem
  15. Nie do konca. Zalezy czy kontrolu ktos normalny czy cymbal Np matol chcial urlopowke za 9h pauzy ktore kierowca krecil na bazie a karta w tachu byla
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.