Jump to content

RadekST

użytkownik
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Normalny

About RadekST

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    ST SKL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mógłbyś coś więcej o tym "minusie" napisać ? Bo uważam to za fajny gadżet jedynie trzeba się przyzwyczaić do drutów przed oczami :/ W Focusie mi padła jedna strona i mam teraz ładne porównanie co to daje, szczególnie przy tej pogodzie jaką od miesiąca mamy. Czyli jednej strony nie trzeba było rano skrobać 😄 i przy mżawce szybko znikają krople. Przy marznącym deszczu wycieraczki ładnie zbierają.
  2. Moje pytanie było bardziej w stronę jaki konkretny model skrzyni szedł w tym modelu, bo "experckie pismaki" tak mi namieszały, że nie wiem co tam jest.... czy ta - w której producent oficjalnie przyznaje wymianę oleju co max 60 tys km czy tak gdzie w tej sprawie milczy.
  3. Jak w temacie. Przebieg auta ponad 250 tys. km. Do kupienia pewne auto, jednak im więcej czytam o usterkowości czy serwisowaniu DSG tym mniej jestem nią zainteresowany. Ktoś wie jaki konkretny model skrzyni w tym aucie występował, jak z wymianami oleju czy problemami wynikającymi z przebiegu? Na jakie inne "niespodzianki finansowe" prócz dwumasy trzeba być przygotowanym?
  4. Bry! Wszystko wskazuje na to, że kolejne auto będzie z motorem B4164T w V40. Jest w nich wtrysk bezpośredni, jak z nagarem, pewnie występuje? Jest dwumas? Wszędzie samo "bicie piany" typu "to nie Volvo tylko Ford itd".. Szukam konkretnych info o tych silnikach. Wiem że to Ford Ecoboost z innym symbolem. Wtem... załamka: Filmik Wynika z tego, że te silniki są z plasteliny... czy to przypadek 1 na milion?
  5. Przy luźniej rozmowie pojawiło się takie pytanko, jak to jest? Ludzie do swoich dwudziestoletnich bolidów na szerokie felgi, powiedzmy 7,5" czy 8" naciągają najczęściej oponki 165/50/15. Przyjrzałem się i taki rozmiar opony ma nośność na poziomie 73-75, czyli w zdecydowanej większości o conajmniej "10" mniej niż dla seryjnych gum. Wiadomo, że takie opony w bolidzie lekko nie mają, ale czy sam fakt zaniżonej nośności też ma na to wpływ? Chyba łatwiej o rozerwanie takiej opony?
  6. Bry, chcę "odświeżyć" sufity w mieszkaniu. Były malowane kilka lat temu pierwszy raz, kolor biały. Wiadomo teraz już to z białym ma mało wspólnego. Nie pamiętam czy były wtedy malowane. Zatem jaka farbę polecicie aby kolor biały utrzymał się możliwie długo?
  7. MXNowicki testuje jakies lakiery bezbarwne dedykowane do plastikowych kloszy, poczekamy - zobaczymy co jest wartego.
  8. Uwazam ze za kwote 500tys PLN jest duzy wybor
  9. Jak zmienialem u siebie to w 8V weszlo 1,6litra.
  10. Na dzialke kupilem tej "firmy" siekierke... do ciecia kartonu sie nadaje, ale na galazkach powyzej fi1,5cm wymieka
  11. Hmm, pierwszy blad obstawiam "przelapona zarowka zegarow". Drugi blad to kod "wentylator chlodnicy" - blad zlapal jak testowalem wiatrak i czujnik temp Obstawiam ze wlasnie ten moglby byc widoczny i chcialbym go skasowac.
  12. Ok, tak zrobie. Dzieki Torque bez "pro" tych bledow nie widzial.
  13. Bry, pacjent Foka 1lift. Chce pokasowac bledy. W trybie serwisowym zegarow widnieja dwa bledy. Mam interfejs "komunikacja przez BT" i telefon z Androidem. Potrzebuje do tego jeszcze soft, moze ktos jakis polecic? Kilka darmowych z googleplay sprawdzalem, ale zaden nie widzial bledow wiec nie byl w stanie ich skasowac.
  14. RadekST

    Foka duzo pali

    Wiec dokladnie tak samo jest u mnie. Dzieki Menu Focus W tym filmiku widac inne temp. "nr 16" i myslalem ze u mnie cos jest zepsute skoro zawsze zaczyna od "66.C"
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.