Skocz do zawartości

celius

użytkownik
  • Liczba zawartości

    226
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O celius

  • Urodziny 29.07.1976

Retained

  • Łowca idiotów

Profile Information

  • Lokalizacja
    niedaleko pyrlandi
  • Zainteresowania
    Ymuś, IT, wycieczki (kajak, rower, z kapcia)

celius's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > W linkach powyżej jest również o pastach. > Pozdroofka A sorki ale nie czytałem ich dokładnie. Myślałem że chcesz mi podać linki do polerek mechanicznych
  2. > Jeżeli to tylko ryski to poświęć się i polerka. Tu wątek: KLIK > A tu wątek o polerkach mechanicznych : KLIK > Pozdroofka Ale mi chodzi o preparat i chcę to polerować ręcznie.
  3. Na następny tydzień oddaję autko do blacharza i lakiernika bo lewy bok mam do robienia. Tak przy okazji po tej naprawie chciałbym zlikwidować ryski które pojawiły się na reszcie lakieru. Jakie preparaty polecacie ??
  4. > Ja wiem A nie wiesz > Problem w zasilaniu zegarów. Bezpiecznik F7 ita scieżka prądowa > zasila zm.in. zegary, zapalniczkę i sterowanie klimą. Więc tu > szukaj.. Działanie klimy ma duży związek z czujnikiem przebytej drogi. U mnie jak szwankował to włączał się i wyłączała w zależności od obciążenia silnika. Według czujnika samochód stał a silnik ma obciążenie więc wyłączyło klimę. Dziwne ale po ok 80 km trasy czujnik zaczął normalnie chodzić i cyrki z klimą się skończyły. Jak narazie jest OK no ale zobaczymy później bo narazie wypoczywam sobie w szklarskiej i takimi głupotami nie będę się zajmował
  5. No właśnie ma to jakiś związek ?? Bo dziś po raz pierwszy od dawna udałem się w 60 km trasę i zauważyłem że kiedy MID głupiał (np. pokazywał spalanie w l/h) to klima się wyłączała (czuć było po nawiewach), jak komp wskazywał dobre wskazania to klima od razu sie załączała. czy ma to jakiś związek ??
  6. celius

    Opony i felgi

    > To naprawdę niewiele. Ja na swoich już ponad 2kkm Dokładnie nie pamiętam ile bo nie pamiętam jaki był stan licznika. Może więcej bo w końcu napewno jeden bak wypaliłem. > Zrób próbę jak będziesz miał możliwość na kałuży czy aquaplaning jest > odczuwalny Oki > JA poprosze relację po większym dystansie Oki ale to może potrwać
  7. celius

    Opony i felgi

    > Możesz już coś powiedzieć na temat tych TZ 300 ? coś tam mogę ale zrobiłem może z 300 km na nich Oponki ciche, dobrze trzymają na zakręcie i na mokrym. Jak z kałużami to nie wiem bo jeszcze nie robiłem testów. Ogólnie jak za taką cenę mogę polecić. Jak ktoś ma pytania to chętnie odpowiem.
  8. > Witam. Ja co prawda z innego kącika, mam Nubirę 1.6 też z klimą. > Chwilowe wyłączanie sprężarki podczas dużego obciążenia silnika, > to normalny objaw. Przecież przy wyprzedzaniu z gazem w podłodze > potrzebna jest moc maksymalna silnika, toteż ecu (u mnie na > podstawie napięcia z TPS, wychylenie przepustnicy) odłącza na > chwilę sprężarkę. Tego się spodziewałem ale wolałem się upewnić. Wadą tego rozwiązania jest to że w mieście klima słabo chłodzi gdyż co chwilę się rozłącza.
  9. Zmienię temat. Klima chodzi u mnie dobrze ale mam ciągle jeden problem (pisałem o tym w zeszłym roku ale nie było zainteresowania). Problem polega na tym że sprężarka się wyłącza np.podczas przyśpieszania lub innych przypadkach obciążenia silnika. Czy to norma ?? Bo jeżeli nie to nie wiem co może być powodem tego chwilowego wyłączania się sprężarki
  10. No skoro klima działa i jest na full to teraz chciałbym ją odgrzybić i mam pytanie. Mam środek (nie pamiętam nazwy ale z Martyną Wojciechowską na fotce ) od kolegi zielik-a i chciałbym popsikać układ z góry przez wentylator i od dołu przez wężyk (czy jest tam łatwy dostęp ? ) Pytanie. Jak najlepiej to zrobić i czy po spsikaniu włączać klimę czy nie ??
  11. No i sprawa załatwiona. Mało czynnika - po doładowaniu działa klima. Nawet pięknie trzyma ciśnienie podczas działania - wzorcowo Mam tylko nadzieję że pochodzi tak po ostatnim lądowaniu przez 2 sezony...........
  12. > Jeden rodzaj, byle przeznaczony do Astry F. Da się go wymienić bez > spuszczania gazu, pod spodem na rurce jest wentylek. Wystarczy > kluczem odkręcić stary czujnik i wkręcić nowy. Gaz nie ucieknie, > o ile wentylek jest szczelny > Jednakże uważajcie z pochopnym wymienianiem presostatu - najpierw > pomiar ciśnienia w układzie w stanie spoczynku! Nic pewnego że > ciśnienie gazu jest dostateczne do załączenia klimy. Dlatego chcę jechać zaraz po pracy po 16-tej i sprawdzić ciśnienie. Jak będzie to stawiam na presostat bo nie ma przejścia i zarazem wentyl się nie włącza. Widziałem na allegro presostaty po ok 57 zł Tak się zastanawiam jak to mierzy ciśnienie skoro można to wyjąć a gaz nie ucieknie
  13. > Też tak słyszałem ale klimatolodzy mówią że istnieje ryzyko > rozszczelnienia i wolą ściągnąć gaz a poza tym to wtedy mogą > więcej $$$$$$$ wyciągnąć :) Nie daj się zrobić tak jak ja że > nabili do pełna i nie sprawdzili szcelności po czym nie > wiedzieli czemu nie odpala i po tygodniu pojechałem do innego a > tamten stwierdził że jest pusto w układzie więc poszło sie > ............ 180zł. Jak tak bedę miał jak Ty to sobie odbiję. Serwisuję mu kompy A czy są różne rodzaje tych presostatów czy tez stosowano jeden rodzaj ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.