Skocz do zawartości

arturross

użytkownik
  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O arturross

  • Urodziny 01.04.1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łomża

arturross's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Witam, Od kilku miesięcy jeżdżę kilka razy w miesiącu busem (do 3,5 t) z Polski do Szwajcarii z ładunkiem (meble) i wracam na pusto do Polski. Przez ten czas uzbierało mi się kilka pytań i może ktoś z Was będzie znał odpowiedzi 1. Czy jako firma stolarska (bo to jest główny profil działalności) potrzebuje CMR na transport czy wystarczy tylko Faktura ProForma, specyfikacja i oczywiście dokumenty celne? 2. Jako właściciela firmy jakie zasady obowiązują przy przejeździe przez Niemcy (wiem, że jest tam wymagana Książka Czasu Pracy Kierowcy, ja drukuje kartki i trzymam w teczce). Ale moje pytanie jest następujące - ile godzin mogę jechać i jaki jest wymagany czas odpoczynku, biorąc pod uwagę, że jadę sam, a przejazd przez Niemcy zajmuje mi ok. 9-10 godz.? 3. Czy ładunek (meble) musi być zabezpieczony pasami do podłogi czy wystarczy go tylko przypiąć żeby się nie ruszał? Spotkałem się z różnymi wersjami kierowców. Jak to ogarnąć, żeby w razie kontroli wszystko było ok? Co w przypadku przewozu narzędzi? Trudno jest je spiąć bo skrzynki są różnego rozmiaru. 4. Bus, którym jeżdżę miał przegrodę (blaszak), ale została przerobiona, tzn. wstawione zostało łóżko, czyli zabudowa została wykonana z płyty meblowej, oczywiście wszystko przyczepione i stabilne. Czy taka zabudowa może stanowić problem w przypadku kontroli? To na tyle Pozdrawiam Artur
  2. Pacjent: Skoda Octavia 1.6 (2009 r), 100 kkm przelotu, z założoną fabryczną instalacją (w salonie) Landi Renzo Omegas, wtryskiwacze Medy czarne. Objawy: Występują tylko, gdy silnik jest zimny. Po rozgrzaniu do temperatury roboczej, wszystko w porządku. Po przełączeniu na gaz nie działają wtryskiwacze nr 4 i nr 2 (odczytane vagiem, brak zapłonu). Jeszcze kilka dni temu nie działał tylko wtryskiwacz nr 4. Oczywiście samochodem nie da się jechać, trzeba przełączyć na benzynę. Przejechanie 2-5 km, podczas których samochód osiąga już temp (90 C) rozwiązuje problem, bo po przełączeniu na gaz wszystko jest OK. I jeszcze jedna zależność, im zimniej jest, tym objawy utrzymują się dłużej. Gdy jest ok 0 C wystarczy ok 2 km i jest OK, gdy jest -10 C, trzeba przejechać ok 5 km. Filtr gazu wymieniany ok 15kkm temu, zostanie wymieniony w tym tygodniu. Moje typy to: woda w układzie, która zamarza, możliwe? problem z elektryką, słaby styk? no i wersja najmniej optymistyczna to wtryskiwacze do wymiany, ale czy jeśli byłyby złe, to chyba nie działałyby cały czas? Pozdrawiam Artur
  3. 1. Jak w temacie sprzedam zabudowe bagażnika do VW Golfa IV, w skład zestawu wchodzi skrzynia i ten kawałek wykładziny, cena 249zl http://www.allegro.pl/item609363363_funkcjonalna_zabudowa_bagaznika_golf_iv.html 2. Roletę przeciwłoneczną, nową, nigdy nie zakładaną, 19.99zl http://www.allegro.pl/item609498470_roleta_trapez_85_90_80_np_vw_golf_iv.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.