Skocz do zawartości

darudek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Legionowo
  • Samochód
    Honda Civic VII i Civic Ufo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

darudek's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

5

Reputacja

  1. Wczoraj odebrałem samochód z naprawy po takich samych objawach. U mnie stanął na amen (było tylko cykanie) i do serwisu jechałem na lawecie Naprawa dotyczyła włącznika elektromagnetycznego urwał się przewód i gniazdo sie wypaliło. Po naprawie odpala od strzała a wcześniej odpalał na nowym aku jakby nie miał mocy.
  2. 2.0 D-ID 170 KM 405 Nm by DIAGTRONIK

  3. Widzę, że ostatnio zmiana wozu była bardzo prestiżowa
  4. To ja coś napisze bo jestem na bieżąco. W sobotę sprzedałem mój poprzedni "droższy samochód". Nie chciałem zostać bez samochodu a z uwagi na fakt, że mieszkam w pod warszawą potrzebowałem kupić coś taniego żeby mieć czym jeździć i szukać docelowego samochodu. W niedziele rano wybrałem się z kolegą na giełdę na Żeraniu. TRAGEDIA ! Kilka felicij lanosów czy meganek natomiast w stanie raczej opłakanym. Załamani ruszyliśmy do komisów z tzw. najtańsze samochody w warszawie, jeden jest na Bródnie, drugi na Tarchominie a trzeci w Jabłonnie. Okazało się że na całe te komisy dosłownie jeden albo dwa mają badania techniczne a i tak strach tym jeździć. Troszkę zdesperowany zacząłem szukać w internecie. Większość już sprzedana albo nikt nie odbiera telefonu. Udało mi się cudem trafić z internetu samochód w mojej okolicy od babci która jeździła tym 15 lat . Nabytek to Audi 80 z 1991 r. i jestem naprawdę w szoku bo samochód 25 letni nie ma prawie śladów rdzy, a środek po wstępnym wyczyszczeniu i zdjęciu dwóch warstw pokrowców na fotelach (3 godziny pracy) jest naprawdę ładny i nie poniszczony jakoś strasznie. Samochodem od niedzieli zrobiłem już coś koło 500 km i wbrew pozorom jeździ. Acha kosztował mnie 1,5 tys zł ;-) Także ostrzegam łatwo nie jest bo 95% samochodów sprzedawanych w tej cenie nadaje się już tylko na złom ale trafić coś zawsze można. Z moich doświadczeń w tej cenie wykluczyłbym wszelkich pośredników i szukał od właściciela. Życzę powodzenia
  5. Mając podobne wymagania szukałem S-max 2.5 T. Niestety mało tego jak na lekarstwo i w końcu kupiłem Superb 2 1.8 TSI. Ogólnie nie jest źle, natomiast jest mniej miejsca na tylnej kanapie i nie ma trzech oddzielnych foteli jak to jest w S-max.
  6. > ...programowane ustawienia fotela kierowcy?oczywiscie wiem ze nie bedzie to wersja basic > aby uscislic-klasa kompakt/srednia lub minivan na bazie kompaktu,benzyna.ja wiem tylko o octavii > laurin&klement-ale szukam jakiejs alternatywy. Mój Superb II to ma i wcale nie jest L&K. Z tego co kojarzę to np. BMW w serii3 i 5 nie mówiąc o serii 7
  7. U mnie w robocie swojego czasu kilka takich Skód było i powiem Ci szczerze, że spalanie poniżej 20 litrów w mieście nie schodziło. Oczywiście delikatnie nie były traktowane.
  8. Z czystym sumieniem mogę polecić nissana micrę k12 z benzynowym silnikiem 1.2 80KM. Do miasta moc wystarczająca. Zona jeździ tym 5 lat i jest bardzo zadowolona. Tak niepsującego auta jeszcze nie mieliśmy jestem pod wrażeniem.
  9. U tego na Strużańskiej robiłem kiedyś coś w poprzednim aucie bezgotówkowo z AC i nie byłem zadowolony z dobrania koloru i spasowania błotnika. Natomiast ten na przeciwko głównej bramy CSP jako lakiernik jest bardzo ok bo ja i znajomy zawsze byliśmy zadowoleni z koloru i roboty ale to on z rdzą sobie nie radzi Chyba będę zmuszony poszukać coś w wawie.
  10. AkuQ odbiegając troszkę od tematu powiedz mi czy masz może w Legionowie lub okolicach jakiegoś sprawdzonego lakiernika (nie musi być tani ale musi być dobry) mam małe ognisko korozji na rancie maski z którym mój lakiernik dwukrotnie walczył i znowu coś wychodzi.
  11. kolega wsadzał pod uszczelki patyczki po lodach i tez pomogło
  12. > trochę golas, ale jak napęd pompy oleju nie była zmieniony to licz się z wymianą podzespołów > (koszta do 6k) więc wlicz w cenę jakby co skąd te 6 tys zł? LINK
  13. > A "be" 2.0 użytkowane od nowości się liczą, czy tez jest na nie jakiś hak? Nie mówię oczywiście że to bezawaryjne silniki natomiast opinia o nich je przerasta. Pokaż mi silniki diesla podobnej generacji co były idealne
  14. > to nie jest duży przebieg jak na tego typu auto... w Polsce taki Audiki mają większe przebiegi i > nikt nie narzeka Zgadzam się z tobą tylko u nas one na liczniku mają "120 kkm" i jak coś padnie to zaraz że te 2.0 są "be" bo sie psują. A zazwyczaj jak one są ściągane do Polski jako 2-3 latki to mają juz po 300 kkm.
  15. Taki sam mit w Polsce że 2.0 są takie awaryjne jak to że 1.9 są bezawaryjne Ja od roku bujam się taka Audi 2.0 tdi BPW 8V z przebiegiem około 220 kkm i jestem bardzo zadowolony. Jedyne czego się bałem to pompa oleju i miałem to robić ale okazało się że babeczka od której kupiłem samochód już to przerobiła i mam święty spokój. Co do głowic w Audi ta usterka nie występuje. A na wtryski trzeba uważać na siemensa (była nawet akcja serwisowa). Lać dobry olej i śmigać. Co do omawianego egzemplarza to jak na ten przebieg to te lampy z przodu zbyt ładnie wyglądają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.