Jump to content

krzysztofj

użytkownik
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

About krzysztofj

  • Rank
    leniwy kierowca
  • Birthday 06/13/1977

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WP
  • Zainteresowania
    motoryzacja, sporty walki, formacje mundurowe
  • Car
    Opel Meriva A LIFT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bo przy moim doświadczeniu z tymi silnikami w tych autach możesz mi zaufać w 100%. Najczęściej występująca usterka to UPG, co jednoznacznie przekreśla taki silnik. Planowanie głowicy niewiele daje usterka powraca wcześniej czy później. Dość często trafia się zablokowany silnik . . . i remont kapitalny. Ktoś napisze regularne czyszczenie smoka, wymiana oleju, sprawdzanie płynu . . . . nic to. Szacunek dla producentów za układ jezdny, zawieszenie. Nie przypominam sobie w tych autach wymiany np. przegubów. Oczywiście popełniłem błąd w pierwszym wpisie, chodziło o 2,0 140 koni
  2. Nie wiem jak z 1,6 ale 2,0 CRDi 130 konne podaruj sobie.
  3. Po kilku latach ujeżdżania francuskiego "szczeniaka" przesiadłem się po raz kolejny do Opelka. Wybór padł na Merive z 2008r z motorem 1,3 CDTi. Mam nadzieje, że będzie tak dobrze sprawna jak dobrze wygląda. Pozdrawiam
  4. No nie do końca się z tym zgadzam. Jak widzisz poniżej litery T jest zgniot i odbarwienie materiału (może to zdjęcie nie ukazuje tego), po drugie lewa strona jest opuszczona, zaczepy potrzaskane. Dostałem z OC więc wymieniłbym.
  5. Witam szanownych kolegów i koleżanki. Ponieważ ostatnio nie wszyscy uczestnicy ruchu zachowali należytą odległość od pojazdu poprzedzającego poszukuję teraz zderzaka tył do mojego Szczeniaka 1 generacji w wersji FL. Może ktoś z Was ma takowy na zbyciu bądź zna sklep, firmę bądź inny podmiot gospodarczy, który ma w swojej ofercie zderzak. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  6. Witaj. Radio Blaupunkt 300 7645852320 GM1300V6655012 90532620 czy to może jest 2171 Z góry dziękuję
  7. Witaj. Do Scenica I (FL) z 2001 roku zamontowałem takowe i nic złego się nie dzieje. Fakt, że w/g książki przy 16" winna być opona 205/50. Wysokość może powodować minimalne różnice w wyświetlanej prędkości czy pokonanej trasie, ale są to wartości niewielkie. Zakładać i
  8. Ze względu na nietypowe jak na nasze warunki motor raczej marne szanse znaleźć coś co można bez stersu podmienić. . Zdecydowanie zrobić silnik, choć koszty nie będą niskie, estatecznie na sprzedaż.
  9. EDIT sorry przeczytałem wpis Opel Astra G więc mój wpis nieaktualny
  10. > Nie ćwiczyłem, ale może najłatwiej (najmniej demontowania) byłoby chyba dostać się do zbiornika od > góry - po wymontowaniu pompy paliwa wypompować "skażone" paliwo zewnętrzną pompką, potem > dolałbym kilka litrów ON i znowu wypompował praktycznie do zera. Następnie tankowanie ON do > pełna, na wszelki wypadek dodatek oleju 2T i nie wyjeżdżać tego paliwa do końca, tylko > dotankowywać ON - w ten sposób minimalna domieszka noPb i tak będzie coraz to mniejsza. Jeżeli > na 50+ litrów ON zostanie choćby 1 litr noPb, to nie ma szans, żeby cokolwiek uległo >
  11. daj e-mail wyślę Ci z autodaty to co mam. To są obrazy JPEG ale bardzo czytelne i można dowolnie przybliżać. Mam wyłącznik reflektorów, sterowanie silnikiem i deskę rozdzielczą. Mam nadzieję, że się przyda.
  12. > Witajcie, > Mam do Was pytanie, skąd wziąć schematy do A4B7 w pdf-ie? Istnieje coś takiego? Dobrze było by mieć > też opisy złącz i umiejscowienie ich w samochodzie. > A może trzeba szukać jakiegoś programu serwisowego? > Z góry dzięki za podpowiedzi > brat A co konkretnie Cię interesuje, jakiś konkretny schemat czy myslisz raczej o stałym dostępie?
  13. Jak dla mnie silniki 1,6 CRdi montowane w Ceedach czy w i30 to porażka. Cztery osoby na pokładzie i ten samochód nie jedzie. Co do faktów. Eksploatacja jak w każdym aucie, często wymianie podlega tuleja pływająca tylnego zawieszenia. Sprawdź grzanie, bo i nagrzewnice potrafią polecieć. Zdarza się brak sterowania centralnego wyświetlacza, a dokładnie radia.
  14. Po pierwsze czemu upierasz się przy serwisowaniu auta w sieci serwisowej Kia? Przecież klocki i tarcze to elementy, które nie podlegają gwarancji więc nie masz obowiązku u nich zmieniać. Po drugie skoro widziałeś, że stan układu hamulcowego jest krótko mówiąc wypracowany wymieniaj nie czekaj na diagnozy. Wiesz doskonale, że tarcie podczas hamowania to zazwyczaj brak elementu ściernego na klocku. To metal trze o metal. Napisz jaki masz przebieg auta i czy w ogóle wymieniałeś już coś z układu hamowania, bo ciężko tu cokolwiek wnioskować.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.