-
Liczba zawartości
17 719 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
mrBEAN's Achievements
młodociany rajdowiec (15/20)
4,6 tys.
Reputacja
-
Ten Ioniq i tak niewiele więcej zasysa
-
Czyli szukasz problemów zamiast rozwiązań
-
Do najbliższego miasta mam 80 km, braknie zasięgu by dojechać i wrócić
-
Buspasem trzeba było jechać
-
Ale luzak z Ciebie
-
BTW, bardzo dobry wybór. Ioniq 38 przy domu piękna sprawa. 200-300 km zasięgu przy domu. Jazda za pół darmo wygodnym wozem
-
eGolf godniej się zachowuje Nadal ciężko pojąć, że skanibalizowali krzywą ładowania z Ioniqa 28 kWh.
-
Bez sensu. Odbierasz sobie przyjemność i nie trolluje
-
Ioniq 38 ogólnie się wolno ładuje i raczej przyjąłbym strategię jazdy przed TIRem czyli ok. 95 km/h. Zrobisz to wtedy na 2-3 ładowania. Będzie taniej i tak samo wolno Do planowania na początek polecam zabawę „ręczną” planerem PlugShare. Zainstaluj Orlen i GW minimum. Ioniq 38 to wygodne auto, nawet przy 95 km/h będzie miło edit: Zajrzałem w krzywą ładowania i to jednak patologia jest ten wariant 38 kWh Trzeba jechać w zakresie do 50-65% i wio, także faktycznie te 5-6 ładowań trzeba sobie zaplanować
-
VAG ma po prostu od dawna bardzo dobrze działające Matrixy, ich klienci nie musieli czekać 5 lat na dorobienie softu do lamp
-
Für Polen!
-
Tak, wszystkie EV odbiór w Berlinie
-
Faktycznie, nie taka krótka ta lista zalet
-
Do turbo dymania klienta
-
Szału nie ma Odgrzewany kotlet. A 2200 kg to na autostrady, a nie na tor