Jump to content

mrBEAN

użytkownik
  • Content Count

    12638
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1776 Człowiek - do rany przyłóż

About mrBEAN

Profile Information

  • Lokalizacja
    zDolny Śląsk
  • Car
    Ioniq 28 kWh
    Impreza 2.0
    Impreza 2.0 T

Recent Profile Visitors

2341 profile views
  1. Zgadza się. Auto drogie na starcie to i kwotowo traci więcej. Reszta kosztów stałych wydaje mi się normalna. Opony doszły, ale u mnie znikają w oczach, niezależnie od rodzaju napędu. Kompensuje się, bo miało się kompensować Dla przebiegów 5-10 kkm nie trzymałbym tego auta. Postawią im słupki do ładowania na postoju to zacznie przybywać Fajne dane, tak można dyskutować, a nie teoretyzować i snuć fantazje Widać, wyraźnie, że koszt paliwa wyraźnie odstaje, a utrata wartości u Ciebie kosmetyczna, bo auto typu "dostajesz dużo towaru,
  2. Jak widać na razie utrata wartości wiedzie prym, następnie koszt ubezpieczenia. I taki układ chyba pozostanie.
  3. Są takie myśli, ale czekam na jakieś dane od kogoś z porównywalnym spalinowym, co to jest dużo tańszy jak tu opisują Mam, ale nie pokrywa tego co auto potrzebuje.
  4. Ja mieszkam na prowincji i do darmowego prądu mam daaaaleko
  5. Minęły dwa lata eksploatacji Ioniqa. (Auto ma niecałe 4 lata obecnie, przebieg aktualny ok. 88000 km) U mnie od 22.500 km jako niespełna 2 latek. Dane za ostatnie dwa lata eksploatacji: Przejechany dystans: 65724 km (30655 km w 1 roku) Średnie zużycie energii na 100 km: 14,58 kWh (ze wszystkimi stratami) ((13,96 kWh w 1 roku)) Zużycie "zimowe": 16,31 kWh (dla uproszczenia przyjąłem czas jazdy na zimówkach) ((16,45 kWh w 1 roku)) Zużycie "letnie": 13,93 kWh (czas jazdy na letnich) ((13,05 kWh w 1 roku)) Średni koszt energii za 100 km: 4,85 z
  6. Wariactwo. Coraz bliżej mi do Hyundaia
  7. mrBEAN

    VW ID3

    Dlatego aktualnie już przepisy się zmieniły i mają uwzględniać w przyłączu stanowiska do ładowania. Ze wspólnotami jest dramat. Niedługo garaż/miejsce postojowe z własnym licznikiem będzie rare!
  8. mrBEAN

    VW ID3

    Reasumując, od 2030 można się spodziewać popularyzacji EV w PL
  9. mrBEAN

    VW ID3

    Bo widzisz Pan co do zasady samochodów ma być mniej ogólnie, a z drugiej strony to tak duży biznes, że ten złom gdzieś trzeba utylizować. I my jesteśmy takim fajnym dużym wysypiskiem tych śmieci z zachodu. Wprowadzili by u nas konkretny podatek od posiadanego wozu, i zaraz by porządek się zrobił. I wtedy jakby miało być jedno auto to raczej SUV niż Citigo. Zresztą to wszystko akademickie dyskusje. Ja tylko czekam na rygorystyczne i realną nieuchronność kary, za auta niespełniające swoich norm składu spalin. Bo już mnie te capiące szrotodiesle wykańczają psychicznie.
  10. mrBEAN

    VW ID3

    Nie przypominaj mi o tych dieslach, bo już mnie na wymioty bierze Zaraz wskoczą u nas takie dopłaty do EV, że my będziemy im używki podstawiać do brzegu Odry
  11. mrBEAN

    VW ID3

    Dlatego niestety u nas standardowo otrzymamy używki jak skończą się leasingi u nich, i karencja dopłat
  12. mrBEAN

    VW ID3

    Prawda To samo było z Ioniqami Teraz dopiero używki zaczną fo nas spływać z zachodu. Kiedy ruszy pełną parą produkcja bateryjek?
  13. mrBEAN

    VW ID3

    I tak i nie. Albo inaczej. Niby nie, a jednak tak Jak chcą robić wow statystykami sprzedaży, a chcą. To jednak 37-milionowy kraj może trochę w tym pomóc, tym bardziej, że daleko wozić nie trzeba
  14. mrBEAN

    VW ID3

    Te fotele wyglądają fatalnie i niewygodnie ale może w praktyce będzie inaczej. Ogólnie widać, ze na tym ID3 chcieliby zarobić solidnie. Ceny niestety skalkulowane na rynki z konkretnymi dopłatami, a u nas jest zwyczajnie drogo, jeśli ma być dobrze wyposażone Będą musieli mocno rabatować w Polsce, jeśli ma być u nas jakiś ruch na tym modelu.
  15. Pedałem przyspieszenie tylko wzbudzasz-anulujesz autohold. Czyli to samo co wzbudzenie w trakcie puszczania hamulca. W ogóle co to za problemy trzeciego świata
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.