Jump to content

mrBEAN

użytkownik
  • Content Count

    9118
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 23h 13m 13s

Profile Information

  • Lokalizacja
    zDolny Śląsk

Recent Profile Visitors

1592 profile views
  1. Ośka jednak dała w kość? Czy po prostu uzupełnienie floty?
  2. Dlatego tak mi wstyd, że jeżdżę EV. Ale lubię, nawet w imię wytrucia połowy globu! I oby ta zaraza się nie rozprzestrzeniała, bo skonamy w konwulsjach od tych strasznych zanieczyszczeń jakie generują elektryki. Tak mi wstyd..., ale lubię.
  3. Ale nie trzeba go rafinować + kilka innych procesów. Jednak szczęśliwie się składa, bo na razie przez najbliższe długie lata będziemy gęstym strumieniem ściągać ekologiczne diesle od płaczącego Niemca i nie będziemy masowo zanieczyszczać powietrza wstrętnymi elektrykami 👌 Ktoś jednak nad nami czuwa 💡
  4. Zmień kumpla, albo tylko na trzeźwo konwersujcie
  5. Cennik już jest od jakiegoś czasu, można się zapisywać Produkcja ruszyła miesiąc temu, także w cywilizowanych krajach będzie w salonach "na dniach". https://media.peugeot.pl/file/81/4/cennik-klienta-nowy-peugeot-208-01-10-2019.pdf?lcdv16=1PP2A5FMZJB0A0B0
  6. To 13-15. Ale jak to nie ma G13? Możesz rozjaśnić?
  7. mrBEAN

    Mini electric

    To jest i3 ubrane w Mini.
  8. Tu jeszcze należy trochę sprostować. Przyjęło się zwyczajowo mówić taryfa nocna ale rzeczywistość szczególnie w taryfie G13 jest zgoła odmienna. W okresie letnim tani prąd jest w godzinach: 13-19 i 22-7 + całe weekendy. W okresie zimowym: 13-16 i 21-7 + całe weekendy.
  9. Czyli w skrócie masz służbowe. To wiele wyjaśnia w kwestii Twojego podejścia do Twojego tematu Trzeba było tak od razu
  10. Mam gdzie ładować. Z ev widzę tylko leafa około 2-3 latka. Pytanie co z bateriami po kolejnych 3-4 latach bo płacić za nowe 25tys mi się nie uśmiecha. Żeby 3-4 lata. Jak rok wytrzyma to będzie już sukces
  11. Jakie przebiegi roczne robisz? Masz jakiś przybliżony koszt za 100 km policzony może? Utrata wartości będzie pewnie mała, więc powinno rozsądnie wychodzić.
  12. Paliwo, ubezpieczenie i utrata wartości to zazwyczaj największy koszt. Bardzo indywidualna sprawa. Gdyby patrzeć tylko na koszty, to osobiście bym kupił Imprezę wolnossącą 2.0 tak do 5000 zł, zagazował i jeździł. Na wartości nie straci, ubezpieczenie tylko OC więc tanio, gaz wiadomo. Zepsuć te auta ciężko. A nowe to temat rzeka. U mnie przy przebiegach 30 kkm za rok, dwie Skody TSI zamknęły się wynikiem w okolicy 70 zł za 100 km ze wszystkimi kosztami. Octavia wyszłaby trochę mniej gdyby nie była tak mocno doposażona, bo przez to naturalnie była większa utrata wartości.
  13. No tak właśnie będzie, ale tym razem już nie chciałem tego pisać
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.