Jump to content

mrBEAN

użytkownik
  • Content Count

    9001
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    2d 10h 48m 24s

About mrBEAN

  • Rank
    F1

Profile Information

  • Lokalizacja
    zDolny Śląsk

Recent Profile Visitors

1502 profile views
  1. Dobry wątek, taki trochę w kontrze do tych dislo chwalebnych
  2. mrBEAN

    GOM min i max

    Liczyłem na Ciebie, bo spokojnie jeździcie Ja też jeżdżę dość swobodnie ale w ostatnim czasie żona sporo jeździła, ja też spokojnie, a ostatnie dni klima nie była potrzebna. W Ioniqu GOM jest baaaaaardzo leniwy i widać, że bierze zasięg z naprawdę długiego okresu. 100 km z 31%, to +/- 300 km zasięgu, ło qrła Panie Chodzi mi po głowie zrobienie 300 km na raz ale coś nie ma okazji, a czasu i cierpliwości też mało
  3. Prąd się raczej nie skończy, tylko nie będzie silnik elektryczny wspomagał. Zresztą zazwyczaj jest tak, że w typowej hybrydzie wspomaga tylko przy starcie lub niskiej prędkości obrotowej spalinowego. Druga sprawa, że nie zawsze moce silników się sumuje. Hybryda fajna sprawa ale największy wachlarz zalet prezentuje w jeździe miejskiej. I tak jak pisałem, aktualnie jest już kilka generacji hybryd, więc ciężko generalizować.
  4. Musisz sprecyzować o jakim konkretnie aucie mówimy. I wtedy można informacji poszukać.
  5. Warunki sprzyjają i zasięg zaczyna już wyglądać przyjemnie. Wrzucę fotkę to pod koniec zimy się porówna Kto da więcej?
  6. W praktyce nie ma takich sytuacji, ponieważ komp czuwa nad tym, by była rezerwa w baterii. Bateria doładowywana jest z silnika spalinowego jak jest potrzeba. Ogólnie musiałbyś uściślić o konkretny model. Bardzo różnie jest to rozwiązane. Toyoty z CVT to lekki dramat ogólnie. Tak czy inaczej hybryda to proteza, hybryda plug-in już mniejsza proteza, a 100% EV to będzie obiekt pożądania wszystkich, tylko w różnym czasie
  7. Tak, miałem Octavie 1.4 TSI 140 KM i ciągnęła od 1500 obrotów, a ożywiała się przy 1250-1300.
  8. To nie jakaś marna Astra, by miał tracić tylko 10-15k w rok
  9. Mogę i od razu będę miał prośbę. Przestał mi działać harmonogram ładowania po aktualizacji. Wszystko niby ustawione po staremu, ale ładowarka nie respektuje ustawień i ładuje 24h Jakbyś miał czas to sprawdź proszę jak jest u Ciebie.
  10. Na budziku 45.000 km i kolejne golenie w ASO Nic nie było wymieniane. Ogólne czynności, aktualizacja oprogramowania i map w navi. 256 zł nie moje.
  11. Są. Te w autach elektrycznych, bo ich nie ma
  12. Ułomną ciekawostką to nawet już nie są dziś, tylko były kilka lat temu. Ułomny jest spalinowy, ale oswojony, mega dopracowany, ze stworzoną świetną infrastrukturą. I jak najbardziej w perspektywie 5-10 lat spalinowy nie zostanie zapomniany ale elektryki zrobią duży krok w przód. Nie wspominając o popularyzacji hybryd plug in.
  13. mrBEAN

    Będą dopłaty!

    Czyli wróżba taka, interesujące
  14. mrBEAN

    Będą dopłaty!

    A skąd znasz cenę tego e-up'a?
  15. To fakt. W Octavii 3 miałem wrażenie, ze jest obszerniejsze wnętrze niż w 7er. Co nie zmienia faktu, że 3er z m-pakietem to wnętrze, w którym chciałbym podróżować 😉
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.