Jump to content

Maciek_log

użytkownik
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    20m 48s

1 Follower

About Maciek_log

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Zainteresowania
    wszyściutko po trochu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam wszystkich. Mam pytanie dotyczące firmy Escourier DCN Express. Sprzedający samochód zaproponował taka opcje dostawy auta z zagranicy. Wg jego opisu firma jest pośrednikiem pomiędzy sprzedającym a kupującym. Firma ta dostarcza auto pod wskazany adres (my przy odbiorze za nie płacimy) i daje przykładowo 7 dni na sprawdzenie auta. Jeżeli się coś nie zgadza to po upływie tych 7 dni możemy oddać auto, a oni oddadzą pieniądze. Załączę wiadomość od sprzedającego: Spotkał się ktoś z czymś takim? Bo nie mam pojęcia czy warto iść w coś takiego. Proszę o jakieś przydatne informacje. Z góry dziękuje i pozdrawiam
  2. odpowietrz uklad, zrob kalibracje skrzyni,oblicz zuzycie sprzegla. na te kangurki pomaga kalibracja podobno. ja u siebie akurat nie moge wykonac kalibracji. u mnie tez szarpie na zimnym ale jak juz swiece niedomagaja, po wymianie szarpanie ustepuje.
  3. a koniecznie musi byc to cos przeswitujacego (poliweglan)? jak to ma byc na stale to zrobic konstrukcje drewniana przykryc blacha i juz
  4. > płyta falista z poliwęglanu /marketowa/ raczej nie spełni moich oczekiwań > / rozne byly te poliweglany. falistych spotkalem dwa rodzaje... takie co pekaly po pierwszym gradzie i takie co mozna bylo smialo chodzic i nie dzialo sie nic zlego sa jeszcze plaskie poliweglany. te to juz porzadny material ale kosztuje juz swoje pieniadza
  5. > Tylko, że jeśli chodzi o stronę "mechaniczną" to trapez jest znacznie sztywniejszy i łaty można dać > rzadziej zalezy jaka wysokosc tego trapezu. im mniejsza tym podatniejszy na uszkodzenia. co do łat to osobiscie dalbym tak jak przy blachodachowce lub ewentualnie 5 cm rzadziej w zaleznosci od spadku dachu. moim zdaniem trapez pasuje na budynki gospodarcze, na dom juz nieee. obecnie juz na budynkach typu garaz/pomieszczenie gosp coraz rzadziej stosuje sie trapez.
  6. > Masz jakąś miejscówkę gdzie dostanę cały złom? ja kupowalem z allegro uzywki
  7. > Przymierzam się do wymiany pokrycia dachu ze starej korodującej blachy na blachodachówkę. > W planie remontowym m.in.: nowe łaty po demontażu starej blachy, nowe rynny i rury spustowe, wyłaz > dachowy, folia, blachodachówka, obróbki. > Dach został pomierzony przez przedstawiciela firmy dostarczającej blachę i obróbki. Powierzchnia > dachu ok. 181m2. > Dziś otrzymałem wycenę materiału na pokrycie - blachodachówka Ruukki, obróbki, rynny, rury > spustowe, folia, wyłaz dachowy. Wyszło ok. 11500zł brutto > Czy pomoże ktoś oszacować ile cała przygoda może mnie kosztować skoro muszę jeszcze doliczyć koszt > drewna (łaty - komplet, jakieś deski, podbitka itp.) ? jesli nadal cie interesuje to mniej wiecej tak to sie ma w moim rejonie: laty ok 180 x3.5 = 630mb x 1.9= 1200zl kontrlata ok 200mb x1.2= 250zl deski ??? nie wiem jaki dach. u mnie ok 550zl/m3 podbitka drewniana czy pcv? robocizna w zaleznosci od konstrukcji i stanu "starego" dachu min 30zl/m2 podbitka pcv 25zl/mb do 70cm okapu co do wyzszosci trapezu nad blachodachowka ja sie z tym nie zgodze, poniewaz wszystko jest z tej samej blachy tylko maszyna do tloczenia jest inna. trzeba brac dobre/sprawdzone blachy i tyle
  8. > W babarcie zdaje mi sie nie ma kielichow tylko normalnie flansze do przykrecenia przegubu. sa sa, wymienialem u siebie
  9. jak przeguby juz porzadnie lataja to musisz i kilelichy wymienic. jak wymienisz sam przegub bez kielicha to za jakis czas bedziesz mial to samo. kielich uszkadza sie od rozwalonego przegubu. zreszta zobacxzysz jak to wyglada jak wyciagniesz poloske.
  10. > 2. czy nasze Stilony mają gdzieś w zakamarku jakieś dogrzewanie płynu chłodniczego inne niż przez > rurkę od trasy EGR - Turbo ? dokładniej jakieś cudo elektryczne, bo już mi witki opadają z tym > moim fajlem podgrzewacza. a czy miedzy silnikiem a sciana grodziowa nie bylo takiego "dogrzewacza" w postaci kilku swiec zarowych?
  11. > Witam, > Pacjent bravo 1,9 jtd z klimatyzacją i wspomaganiem. > W zeszłym tygodniu spadł mi pasek, wyglądał na zmęczony życiem i porwał się. Kupiłem pasek plus > rolki prowadzące. Efekt to przejechane 300km i pasek spadł i wygląda jeszcze gorzej jak tamten > poprzedni. > Sprawdziłem wszsytkie koła i wszystko się kręci. Nic nie szumi, nie wyje. > Pytanie czy to może być efekt padniętego napinacza ? > Działa, napina, ale może już jest za słaby. > Ktoś przerabiał temat ? > Prawdopodobnie napinacz od nowości czyli ma za sobą 250 tyś. jak ma 250 tys to na pewno jest juz zmeczony spojrz czy rolka napinajaca nie jest juz czasem odchylona/przekrzywiona od/do silnika i na zapalonym silniku jak sie zachowuje pasek.
  12. > Co to jest ta kalbracja skrzyni i czy trudno się to naprawia??? > Dzięki za informacje. kalibracje i odpowietrzenie wykonuje sie za pomoca kompa i programu fiatecuscan/multiecuscan. kalibracje wykonuje sie do momentu az sie wyswietli ze zakonczono pomyslnie. w wielu przypadkach wystarczu tylko to zeby usunac "kangurki". w ZTS poczytaj watki darkoo o selespeedzie
  13. na poczatek wymiana plynu w selespeedzie, odpowietrzenie sprzega i kalibracja skrzyni
  14. > Zdarza sie tak > u mnie w Cromie bylo 60 tys km jak kupowalem , a ECU pokazywal 8 tys km a moze to byc spowodowane cofaniem licznika? czy to czysty przypadek?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.